Oon töissä kassalla ja kun katselee ihmisten päivittäisiä ostoksia niin huh huh D:
Täällä käy kamalasti ihmisiä jotka lappaavat kärrit täyteen kaikkea huonoa!!!
Siis oikeasi tätä tasoa:
- Ranskalaisia
- kalapuikkoja
- nugettejä
- vehnä makaroonia
- lenkkimakkaraa
Einespyöryköitä
- mikrohampurilaisia
- mehuja
- karkkia
- leivoksia
Siis oikeasti tällaista paskaa????
Ihmiset oikeasti elää tällaisella?
Sääliksi käy etenkin jos on lapsia.
Oon siis töissä pienehkössä k kaupassa ja, kun katselee hyllyjä niin vihannes hylyllä seisoo pari ihmistä ja taas karkki, kalja ja leivoshyllyt ovat täynnä ruuhkaa D:
Kommentit (190)
Käsittämätöntä miksi ap:lle vittuillaan täällä. Itse olen tehnyt ihan samanlaisen havainnon vaikka en olekkaan kaupassa töissä. Tuo ehkä korostuu pikkukaupoissa, mutta kun perhe menee prismaan tekemään viikon ostokset niin voi voi kun on kärry täynnä samaa paskaa... Hiilaria sokeria, jne. Sitten yksi jauhelihapaketti ja yksi kaksi pientä vihreää. En yleensä ole luonteeltani ns kyylä, mutta ei tätä nyt vaan voi olla huomaamatta...
Ja ihan turha on edes yrittää kauppiaan tähän vaikuttaa. Jos kauppa ei myy sitä mitä ihmiset haluaa, eli hiilari sokeri paskaa, niin se on kohta entinen kauppa. M30 ja kahden lapsen isä
Vierailija kirjoitti:
Kauheat defenssit päällä ihmisillä :D
Tämä aihe menee aina tunteisiin! Vaikka ihan oikeassahan ap on, suurin osa ihmisistä syö surkeaa ravintoa ja se kyllä näkyy, ulkonäössä ja terveystilastoissa.
Onko se ap asia arvostella asiakkaiden ostoksia?
Tuskin on ravintoterapeuttina kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman enkä yhtään ihmettele, miksi suomalaiset ovat niin ylipainoisia ja sairaita. Syy löytyy ostoskärrystä.
Älä ostoskärryä syytä. Se vain kantaa tavarat. Kauppiaan vika kun myy skeidaa.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä miksi ap:lle vittuillaan täällä. Itse olen tehnyt ihan samanlaisen havainnon vaikka en olekkaan kaupassa töissä. Tuo ehkä korostuu pikkukaupoissa, mutta kun perhe menee prismaan tekemään viikon ostokset niin voi voi kun on kärry täynnä samaa paskaa... Hiilaria sokeria, jne. Sitten yksi jauhelihapaketti ja yksi kaksi pientä vihreää. En yleensä ole luonteeltani ns kyylä, mutta ei tätä nyt vaan voi olla huomaamatta...
Ja ihan turha on edes yrittää kauppiaan tähän vaikuttaa. Jos kauppa ei myy sitä mitä ihmiset haluaa, eli hiilari sokeri paskaa, niin se on kohta entinen kauppa. M30 ja kahden lapsen isä
Huomaa että ap komppaajat asuu maalla pikkukylissä. Ei oikeasti kaupungeissa ketään kiinnosta toisten ostokset, vähiten kaupan myyjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että ap komppaajat asuu maalla pikkukylissä. Ei oikeasti kaupungeissa ketään kiinnosta toisten ostokset, vähiten kaupan myyjää.
En häpeä tunnustaa, että asun pienessä noin 50.000 asukkaan kaupungissa. Kuten sanoin en ole luonteeltani kyylä, enkä koskaan ole tehnyt tästä mitään numeroa.. Ainaostaan vaimoni kanssa olen puhunut tästä asiasta aiemmin. En taas ymmärrä miksi meille "maalaisille" naureskellaan, koska kauhistelen kanssaihmisten terveyttä. Katsos täällä "maalla" toisiin ihmisiin suhtaudutaan ihmisinä ei minään massana toisin kuin teillä siellä stadissa. Olen asiasta huolissani eritysiesti siksi, että lapsille syötetään tuollaista roskaa.
Olen ylpeä "maalainen" ja välitän toisistakin ihmisistä, en ymmärrä mitä hienoa on olla stadilainen ja suhtautua asiaan "ihan sama, ei kuulu mulle". M30 ja kahden lapsen isä
Mua ei ainakaan kiinnosta mitä ihmiset ostaa. En ees muista mitä kukakin on ostanut. Vain sillon kiinnitän huomiota, jos on jotain mitä itsekin voisin ostaa.
T. kassalla töissä
halvemmalla saa ne halpismakaronit, "liha"valmisteet joita on jatkettu ties millä, vehnähötöt, halvat margariinirasvat jne joten jotkut vähävaraiset suosii niitä vaikkeivat ole terveellisimmästä päästä.
Toki saa halvalla myös terveellisempiäkin ravintorikkaampia juttuja kun jaksaa etsiä. Vaatii myös vähän viitseliäisyyttä tehdä niistä maittavaa ruokaa.
Tosin kun miettii vaikka jotain sipsejä tai karkkeja tai herkkuja niin kalliiksi tulee jos niitä joka päivä kiskoo. Toki niitäkin on jollain halpismerkeillä halvempana versiona.
No, tollasta mättöä minäkin haen meidän lähikookaupasta. Siellähän on ihan hullun kalliit hedelmät ja vihannekset, eikä se valikoima muutenkaan mikääm huikea ole. Yleensä teen ruokaostokset prismassa ja sitten tosiaan satunnaiset ranut ja pakastepizzat haen kiirepäivinä k-kaupasta, jos kotona ei ole mitään nopeasti valmistuvaa. Ja lapsi hakee siltä vkl:na karkkia ja mies saattaa hakea samalla reissulla sipsiä. Ei olla ylipainoisia.
Terveellistä ruokaa joutuu yleensä käsittelemään tai kypsentämään enemmän kuin vaikka leipää tai eineksiä, jotka voi usein tunkea naamaansa sellaisenaan tai mikrossa lämmitettynä. Asialla on merkitystä silloin kun energiat on nollassa tai ei osaa laittaa ruokaa.
Ruoki sinä sun lapset sitten kotitekoisilla bataattipyöryköillä porkkanapyreen ja kookoscurrykastikkeen kera ja anna niiden mikrohampurilais tyyppien ahmia mikrohampurilaisia! Vituttaa tämmönen muiden kyttääminen ja tuomitseminen saatana.
Vierailija kirjoitti:
Täällä käy kamalasti ihmisiä jotka lappaavat kärrit täyteen kaikkea huonoa!!!
Siis oikeasi tätä tasoa:
- Ranskalaisia
- kalapuikkoja
- nugettejä
- vehnä makaroonia
- lenkkimakkaraa
Einespyöryköitä
- mikrohampurilaisia
- mehuja
- karkkia
- leivoksia
Siis oikeasti tällaista paskaa????
Ihmiset oikeasti elää tällaisella?
Sääliksi käy etenkin jos on lapsia.
Oon siis töissä pienehkössä k kaupassa ja, kun katselee hyllyjä niin vihannes hylyllä seisoo pari ihmistä ja taas karkki, kalja ja leivoshyllyt ovat täynnä ruuhkaa D:
Kenelle on muka yllätys, että ihmiset syövät paskaa? Minullakin on kyllä kalapuikkoja ja ranskalaisia pakastimessa, koska niistä saa nopean ruuan jos ei ole muuta. Tänään söin täytettyjä herkkusieniä, porsaan sisäfilettä ja ranskalaisia. Lisäksi salaatti, jossa oli tomaattia, kurkkua, jäävuorisalaattia, sipulia ja fetaa.
Kuinka suuri turn on kassaneidille on mies, joka ostaa oikeata ravintoa ja hyviä ruoka-aineksia? Omat setit viime kauppareissulta:
-banaaneja
-paprikaa
-basilikaa
-sipulia ja valkosipulia
-tomaatteja
-porkkanaa
-pinaattia
-kanaa
-paistijauhelihaa
-alpron kasvirasvaa
-parmesan-raastetta
-kidneypapuja
-durum vehnäjauhoja
-kananmunia
-zero cokis
Alkosta vielä punaviiniä, ja kotiin tekemään autenttista pasta bolognesea. :)
höh,eihän niissä yhden K-kaupan kaupoissa ole mitään muuta myynnissä kuin sitä makkaraa ja niitä ranskalaisia.
No joo. Kaikenlaista tulee ostettua välillä kuten kananugetteja toipuvalle anorektikolle. Ainoita ruokia mitä suostuu syömään. Syö ehkä 2-4 kpl, mutta koko paketti on ostettava. Ranskikset tehdään muuten itse perunoista ja meillä on oma rasvakeitin niitä varten. Meitä on siis neljä: yksi anoreksiasta toipuva ja kolme normaalipainoista.
Minä ostan pienistä kaupoista vain herkkuja. Pienestä lähikaupata käyn hakemassa suklaata tai sipsipussin kun katson elokuvan.
Muut ostokset teen isommassa kaupassa. Siletä ostan paljon kasviksia ja hedelmiä, en syö pastaa. Että et voi kyllä yleistää..
Vihannekset ja lihat käydään ostamassa kaupasta, jossa on hyvä valikoima. Kalasta puhumattakaan. Sieltä teidän k-kaupasta haetaan ehkä maidot (tosin minä ostan nekin Prismasta), ja sitten juuri tuollaista moskaa.
Omassa K-kaupassani on ihan omituisia tuotepuutteita, esim. minusta jälkiuunileipä on ihan normaali tuote mutta sieltä ei saa. Omenoita on yhtä lajia ja nekin raakoja, ym. Tulee siis hoidettua ruokaostokset muualla. K-kauppa on sitten sitä varten, jos perjantai-iltana haluaa herkutella sipseillä ja oluella, sieltä läheltä käyn kipaisemassa ne.
Ostan ässästä kaikki normaalit ruuat ja ne tuotteet mitä sieltä ei saa, haen koosta. Yleensä just se pahin paskaruoka kuten tietyn merkkiset pizzat, joita teinit toivoo. Kerran viikossa saavat hekin herkutella, urheilijoita kun ovat.
Mä ainakin saatan ostaa esim. jostain kaupasta hedelmät ja vihannekset, jauhelihan, perunat jne. Sitten voin ostaa jostain muusta kaupasta esim. seuraavana päivänä pelkästään herkkuja ja siihen päälle vielä vaikka einesaterian työevääksi. =P
Toisissa kaupoissa on hyvät hedelmät ja vihannekset, toisissa taas hyvät ja edulliset herkut.
K-kaupasta kannata ostaa mitään, kuin hätätilanteessa. Minua et kaupassasi näe kyylättävänä.
Ei täällä Helsingissä ainakaan pienessäkään kaupassa kiinnosta pätkääkään mitä joku ostaa.
Sulla ei taida olla paljon töitä? Ole kiitollinen että joku ostaa jotain.
Ei se sun duuni ole kiveen kirjoitettu.