Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon töissä kassalla ja kun katselee ihmisten päivittäisiä ostoksia niin huh huh D:

Vierailija
25.10.2016 |

Täällä käy kamalasti ihmisiä jotka lappaavat kärrit täyteen kaikkea huonoa!!!
Siis oikeasi tätä tasoa:
- Ranskalaisia
- kalapuikkoja
- nugettejä
- vehnä makaroonia
- lenkkimakkaraa
Einespyöryköitä
- mikrohampurilaisia
- mehuja
- karkkia
- leivoksia
Siis oikeasti tällaista paskaa????
Ihmiset oikeasti elää tällaisella?
Sääliksi käy etenkin jos on lapsia.
Oon siis töissä pienehkössä k kaupassa ja, kun katselee hyllyjä niin vihannes hylyllä seisoo pari ihmistä ja taas karkki, kalja ja leivoshyllyt ovat täynnä ruuhkaa D:

Kommentit (190)

Vierailija
41/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja,

Get A Life.

:'D

Vierailija
42/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin hyvä esimerkki kyynisen ihmisen aloittamasta ketjusta. Miks mä luen tätä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan - minunkin ostokseni näyttävät tuolta kylän pienen K-kaupan myyjän silmin. Asioin nimittäin pääasiassa isossa S-marketissa, josta ostan ns. "oikean ruoan", kuten kasvikset, hedelmät, leivän, maitotuotteet jne. K-kaupassa saatan pikaisesti käväistä hakemassa jotain mielihyväjuttua tai nopeas täydennystä. Sieltä lähtee mukaan limsaa, suklaata, jätskiä, pakastepizzaa (jota en ässästä osta oikeastaan ikinä).

Vierailija
44/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää hei Alkon myyjiä: kaikki ostaa viinaa!!!

Vierailija
45/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on selitysten mestareita :D:D

Kun kauppa on pieni lähimyymälä, niin sieltä ei voi ostaa muuta kuin sontaa. :D:D

Kyllä joskus itseä ihmetyttänyt nuo ihmisten ostokset, kaljaa, siideriä mahdottomia määriä.

Vierailija
46/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviltä ne ihmisten kärryt isoimmissakin kaupoissa näyttää. Sipsiä, höttöleipää, prosessoituja rasvoja, limsoja, jogurtteja, muroja, karkkeja, ym. 

Vierailija
47/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki suu vaahdossa selittää ostavansa pikkukaupasta herkut ja isoista kaupoista terveelliset ruuat. Kumma kyllä, että täällä isossa kaupassa olen tehnyt kuitenkin ihan samanlaisia havaintoja kuin ap.

T. Prisman kassa (ja joo, työni ei välttämättä ole asiakkaiden ostosten tarkkailu, mutta eipä siinä silmiäänkään voi sulkea)

Tämäpä juuri. Kaapin kokoinen äityli, ympärillä ylipainoiset lapset, ja kärryt täynnä eineksiä, vanukkaita, siideriä ja kaljaa. Aika normi näky kassajonossa.

Vierailija
48/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn Cirymarketissa/Prismassa ostamassa "tavalliset" ruuat, 100m lähempänä olevassa Alepassa käydään ostamassa juurikin hätäpullat yllätysvieraille tai sipsipussi leffakaveriksi. Jos ostokset ovat vähäiset, ei jaksa mennä jonottamaan hypermarkettiin, kun ei hintaeroakaan tule kuin joku 5snt.

Vierailija
49/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki suu vaahdossa selittää ostavansa pikkukaupasta herkut ja isoista kaupoista terveelliset ruuat. Kumma kyllä, että täällä isossa kaupassa olen tehnyt kuitenkin ihan samanlaisia havaintoja kuin ap.

T. Prisman kassa (ja joo, työni ei välttämättä ole asiakkaiden ostosten tarkkailu, mutta eipä siinä silmiäänkään voi sulkea)

Kun me asiakkaat ei tarvita teidän rahastajien näkemyksiänne meidän ostoksistamme mihinkään. Koeta se nyt tajuta. Ostan mitä ostan mistä ostan, en jää miettimään oliko myyjä tyytyväinen havaintoihinsa ostoskoini sisällöstä.

Vierailija
50/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä käy kamalasti ihmisiä, jotka lappaavat kärryt täyteen kaikkea huonoa!!!

Siis oikeasi tätä tasoa:

- ranskalaisia

- kalapuikkoja

- nugetteja

- vehnämakaronia

- lenkkimakkaraa

- einespyöryköitä

- mikrohampurilaisia

- mehuja

- karkkia

- leivoksia

Siis oikeasti tällaista paskaa????

Ihmiset oikeasti elää tällaisella?

Sääliksi käy, etenkin, jos on lapsia.

Olen siis töissä pienehkössä K-kaupassa, ja kun katselee hyllyjä, niin vihanneshyllyllä seisoo pari ihmistä ja taas karkki-, kalja- ja leivoshyllyt ovat täynnä ruuhkaa :(

Korjattu teksti.

Vierailija
51/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluusti söisin kuhaa kerran viikossa, muina päivinä vaikka maukkaita, siis maukkaita kasvisruokia, vaan kun palkka ei kasva perheen koon mukaan. Kala ja hyvänmakuiset kasvikset ovat törkeän kalliita Suomessa!

Kyllä makaroniostokset kertovat tulotasosta!

Vierailija
52/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan voisi meidän lähi-Salen myyjä ajatella ihan samalla tavalla minusta. Sieltä haen vain mielihaluruuat viikonloppuisin, tai kun on oikeasti kiire saada jotain pöperöä pöytään. Kunnon ruokaostokset teen noin 40km päässä työmatkalla.

Hittoako kyyläät toisten ostoksia.

Vierailija
53/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Siwan myyjä musta ajattelee kun ostan sieltä aina eineksiä ja karkkia.. Teen kunnon ostokset isommassa kaupassa meinaan. Lähikaupasta mieliteot ja äkkieväät jotka juolahtaa mieleen myöhemmin.

Vierailija
54/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä yleensä edes syö sipsiä koskaan tai eineksiä?

Hirveetä paskaa.

Kaljat ymmärrän jos ei ole koffia. Kalja on todella hyvä paastoruoka, jota munkitkin aikoinaan nauttivat kristillisesti ja paljon. Kyllä se näkyy vyötäröltä ja naamasta jos syö paskaa.

T: Perheenisä

Vierailija
55/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan pikkukaupasta lähinnä karkkia, limsaa ja eineksiä. Herkuttelut ja pikaruoat.

Tuorevalikoimat niissä ovat yleensä turhan kehnot. Siksi jäävät sinne kauppaan. Ostan ne sieltä missä on paremmat valikoimat.

Varmasti se lähikaupan myyjästä näyttää siltä että syödään vain eineksiä ja karkkia, mutta ei minua oikeasti kiinnosta se mitä kaupan myyjä ajattelee.

Ja kaupan myyjänä voisin väittää, ettei 99% myyjistä kiinnosta mitä asiakas ostaa. Ajatukset ovat enemmänkin "jes, kohta vika kahvitauko ja sit kotia, mitähän sitä kotona söisi".

Vierailija
56/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, itse olen ainakin asiakkaans huomannut, että vihannesosastolla on aina pahin ryysis. Ainakin Kouvolan Prismassa ja Citymarketissa.

Vierailija
57/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko ap, ettevät asiakkaat käy muualla ostoksilla kuin hänen kaupassaan?

Itse ostan ruokaa pari kertaa netistä kuukaudessa. Paremmista kuin lähikaupasta tuoretuotteet ja lihat.

Lähikaupassa käyn, jos vaan tekee yhtäkkiä jotakin mieli.

Olipa tyhmä aloitus.

Vierailija
58/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun asiakkaasi käyvät tekemässä isot ostokset isossa s-marketissa, sinun pienestä k-kaupastasi haetaan sitten täydennystä.

Bonus-uskovainen pätee.

Vierailija
59/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas täällä hyökättiin täysillä 😂 No,hyökkäys se onkin paras puolustus.

Tukehtukaa eineksiinne!!

Vierailija
60/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot ap ilmeisesti joltain wt paikkakunnalta? Ei pk seudulla oo tollasta eikä kyllä porvoossakaan.

Pyhtää - kotka- hamina seutu voisi olla hyvin tuota tasoa

Taas kymenlaaksolaisia sorsitaan. :(