Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät suomalaisnaiset käytä stringejä?

Vierailija
24.10.2016 |

Venäläisillä ja virolaisilla naisilla on aina stringit ja kantavat niitä ylpeydellä.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin sä et käytä tangoja

No kerronpa sitten, minkä takia??

Vierailija
62/81 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska pidän esimerkiksi hipstereitä paremman näköisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on typerän, epämukavan ja epäimartelevan näköiset enkä usko niiden olevan hyvä persuksen ja pimpulin iholle ja hygienialle.

Vierailija
64/81 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset käyttää stringejä. Avopuoliso 45v käyttää säännöllisesti stringejä töissä, vapaaa-aikana ja trikoiden kanssa kuntosalilla. Hän on niitä pitänyt siitä saakka kun tulivat muotiin. Talvella laittaa vaan sukkahousut päälle, niin hyvin kuulemma pärjää. M47v

Timmi perä stringejä voi käyttää kuka vaan iästä riippumatta.

Vierailija
65/81 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän stringejäkin. Ja monia muunkin mallisia pikkuhousuja. Vaihtelu virkistää. Ei kyllä mun hoikkaa pyllyä hierrä eikä kierrä stringit mitenkään. Pikkuhousut tuppaa kyllä venahtamaan ajan myötä ja stringeistä tulee sillon kauhean näköiset päällä ja saattaa häppäri roikkua sit paljaana toiselta sivulta. Ei sentään viitsi ostaa kokoa liian pieniä stringejä ja odottaa niiden lörpsähtämistä. Voik kuvitella että liian pienet stringit olisi kamalat päällä.

Vierailija
66/81 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi että peppu on Tommi ja treenattu, mutta kyllä iso/leveä peppuiset naiset kanssa saa pitää stringejä jos haluavat ja pystyvät niitä pitämään.

Vierailija
67/81 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö käytän kyllä.

Vierailija
68/81 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne ole erityisen seksikkäitä. Hygienia on niin ja näin ja ne myös ärsyttää ihoa ja hiertää. Jotkut hyvälaatuiset on asia erikseen ja joskus saatan niitä pitää esim.ohuiden housujen kanssa.stringit ei edes sovi mulle koska häppärit ei pysy aisoissa niiden kanssa.

Vierailija
69/81 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kävinki tänää ostamassa ekat pitkää aikaa. Raskaus aikana luovuin niistä koska oli jo valmiiksi epämukava olo. Lapsella on toki jo ikää muta vasta nyt sain aikaseksi ostaa uudet.

Vierailija
70/81 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nuori nainen ja käytän stringejä, ne ovat todella mukavat päällä ei todellakaan hierrä.

Vierailija
71/81 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän stringejä lähes aina. Jo teininä totuin niitä käyttämään ja nykyään juuri muita ei kaapistani löydy, mut kukin tyylillään. Vuotta vanhempi sisareni ei esim käytä ikinä stringejä.

Vierailija
72/81 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nuori nainen ja käytän stringejä, ne ovat todella mukavat päällä ei todellakaan hierrä.

"Nuori" nainen?? Minkä ikäinen? Pidätkö päivittäin stringejä ja millaisten vaatteiden kanssa? Onko jokin esteettisyys joka vaikuttaa käyttöön??

Vierailija
73/81 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän stringejä lähes aina. Jo teininä totuin niitä käyttämään ja nykyään juuri muita ei kaapistani löydy, mut kukin tyylillään. Vuotta vanhempi sisareni ei esim käytä ikinä stringejä.

Minkä ikäinen olet?  22-24v??

Vierailija
74/81 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP..

Vierailija
75/81 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä yhtään huvita käyttää stringejä vaikka peppu sen kestäisi...Aivan kauheat alushousut. Hipster ja Tai malliset paljon paremmat. N49v

Vierailija
76/81 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tehnyt tutkimusmatkan siperian takamaille, Mongolian rajalle ja siellä joka eukolla, jurtassa asuvilla ainakin, on varmasti stringit:DDDD

Vierailija
77/81 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala perse reikää

Vierailija
78/81 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

String, jo sanana pelkkä naru. Kuka haluaa olla hankaava naru perävaossa vapaaehtoisesti muuta kuin kuukautisten aikana

Nyt en ymmärrä? Naru perävaossa jos menkat?

Näyttää kuumalta salilla kun tekee kyykkyjä. Itse jätän usein legginsit pois ettei tahriinnu vereen.

Vierailija
79/81 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierunhajuisessa persenarussa ei kyllä ole mitään kiihottavaa.

M30

Vierailija
80/81 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammapurjeet ne olla pitää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi