Mikseivät suomalaisnaiset käytä stringejä?
Venäläisillä ja virolaisilla naisilla on aina stringit ja kantavat niitä ylpeydellä.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on joskus ollut avauksia joissa stringit on haukuttu junttien vaatteeksi ja heti on silloin ollut iso joukko av-mammoja itkemässä että ne ovat niin seksikkäät ja trendikkäät. Nyt kun stringejä ylistetään niin sama porukka mesoaa siitä kuinka kamalat ja juntit ne ovat.
Nauran ääneen. Ei voi mitään...:D
Mikä sama porukka? Ei täällä päivystä samat tyypit (joitain poikkeuksia lukuunottamatta) päivästä toiseen. Mä nauran ääneen just tällaisille kommenteille. Täällä käy pirusti porukkaa, ei ole mitään yhtä palstan mielipidettä!
Kyllä naiset käyttää stringejä. Avopuoliso 45v käyttää säännöllisesti stringejä töissä, vapaaa-aikana ja trikoiden kanssa kuntosalilla. Hän on niitä pitänyt siitä saakka kun tulivat muotiin. Talvella laittaa vaan sukkahousut päälle, niin hyvin kuulemma pärjää. M47v
Riippuu perseen muodosta millaiset alushousut istuu hyvin ja millaiset hiertää. Itselleni sopii parhaiten mummopöksyt.
Millähän on tutkittu että KAIKKI naiset Venäjällä ja Virossa käyttää stringejä, ja että Suomessa ei kukaan käytä? Stringit vaatii hyvän pepun, ne ei sovi suurelle osalle suomalaisnaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän stringejä lähes aina. Ehkä kerran kuussa jotkut peittävämmät pöksyt.
Olet vissiin persu?
Persufobia tällä luuserilla
Juu, ei ole stringejä. On tähän aikaan vuodesta pitkätkalsarit. Ovat oikein mukavat.
Käytän ja en käytä. Käytän monen mallisia alkkareita halun ja tarpeen mukaan. Puolistringit näyttää ainakin itselläni parhaimmille.
Joskus uimahallilla näin reilu 30v naisen stringeissä pukkarissa. Pyllisteli minuun päin ja oikeasti teki pahaa. Hänen pyllynsä ei ollenkaan istunut niihin, vaan pakarat roikkuivat kuin kaksi päärynää ja stringien vyötärö melko korkealla, yh.
Stringejä salilla käyttämisen suhteen epäilen, liekö ihan parhaimmat valinnat. Tuskin tekee peräaukolle hyvää kun naru tai ohut kangaskaistale hankaa liki hikisenä. Sitten se heijaa liikuttaessa emättimen ja peppureiän aluetta ees taas. Yök. Mutta koska ulkonäkö ennen kaikkea liikkuessa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän ja en käytä. Käytän monen mallisia alkkareita halun ja tarpeen mukaan. Puolistringit näyttää ainakin itselläni parhaimmille.
Joskus uimahallilla näin reilu 30v naisen stringeissä pukkarissa. Pyllisteli minuun päin ja oikeasti teki pahaa. Hänen pyllynsä ei ollenkaan istunut niihin, vaan pakarat roikkuivat kuin kaksi päärynää ja stringien vyötärö melko korkealla, yh.
Stringejä salilla käyttämisen suhteen epäilen, liekö ihan parhaimmat valinnat. Tuskin tekee peräaukolle hyvää kun naru tai ohut kangaskaistale hankaa liki hikisenä. Sitten se heijaa liikuttaessa emättimen ja peppureiän aluetta ees taas. Yök. Mutta koska ulkonäkö ennen kaikkea liikkuessa.
Sanos muuta ei Stringit parhaimmat urheiluun😁
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei ole stringejä. On tähän aikaan vuodesta pitkätkalsarit. Ovat oikein mukavat.
Stringit on kesähepeneitä, kesällä mukavat kun pallit on omassa osastossaan jossa eivät hikoile eikä hölsky valtoimenaan miten sattuu, talvella norlynin 40den sukkikset inhoan tavallisia kalsareta.
Strikinaru kirjoitti:
Yksi sanoo, että naru pakaroiden välissä tuntuu inhottavalta. Toinen, että suurempi määrä kangasta vielä inhottavammalta. Voisiko olla, että erilaiset housut tuntuvat erilaiselta erilasilla kropilla? Ei, sen täytyy olla mahdotonta...
Miten kangas alushousuissa voi tuntua inhottavalta? Kulkisitteko myös string-mallisissa farkuissa jos kyse olisi vain tuntumasta? Tuntuuko collarit tai farkut ylipäätään "inhottavalta" koska kangasta on enemmän?
En ole ikinä tykännyt stringeistä. Se naru hankaa inhottavasti kankkujen välissä. Mun persauksen päällä pitää olla kangasta, eikä mitkään persvakohiertimet.
Kaksi syytä:
- ei hehtaariperseeseen stringit sovi
- alusvaatteet ei saa maksaa mitään, oli kyse alkkareista tai liiveistä. Halvinta mitä Tokmannilta löytyy
Imeytyvät ikävästi persvakoon. Mies aina välillä tätä ehdottaa, jolloin totean, että voi hankkia stringit ihan itselleen, jos niistä niin pitää. Samaa ehdottaisin ap:llekin. (Hahaa, enskerralla sanonkin miehelleni, että se on enempi venäläisten juttu, kun hän sattuu sellainen olemaan.)
t. kalsareissa kulkeva suomiämmä :D
Täällä harvemmin näkee perseitä, joille stringit sopivat. Sellaiset isot mummoalkkarit näyttää jo useimmilla stringeiltä.
Höh, sehän on naurettavaa, yliKOOn naisille, ja jotpa korostaa pyöreitä muotoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän aina stringejä, paitsi kotona menkkojen aikaan. Yöllä en käytä alushousuja vaan annan hengittää. Käytän syystä ettei näkyisi housuista pikkuhousujen rajat läpi.
Kyllä ne string rajat näkyy housujen läpi ja varsinkin tiukkojen jumppatrikoiden läpi. Naiset ei vaan sitä ymmärrä ja tajua....Monet kerrat olen nähnyt omalla kuntosalilla että nainen luulee ettei rajat näy läpi, mut siltä ne pilkottaa läpi?? :D Käytätkö sitten laaserleikattuja malleja, jos ei kerran näy läpi??
En käytä niin ohuita housuja, että näkyisi alushousuni läpi. Jos tarve jumppatrikoille laitan aina pidemmän paidan, sillä en tykkää esitellä persettäni koko kansalle. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän aina stringejä, paitsi kotona menkkojen aikaan. Yöllä en käytä alushousuja vaan annan hengittää. Käytän syystä ettei näkyisi housuista pikkuhousujen rajat läpi.
Kyllä ne string rajat näkyy housujen läpi ja varsinkin tiukkojen jumppatrikoiden läpi. Naiset ei vaan sitä ymmärrä ja tajua....Monet kerrat olen nähnyt omalla kuntosalilla että nainen luulee ettei rajat näy läpi, mut siltä ne pilkottaa läpi?? :D Käytätkö sitten laaserleikattuja malleja, jos ei kerran näy läpi??
En käytä niin ohuita housuja, että näkyisi alushousuni läpi. Jos tarve jumppatrikoille laitan aina pidemmän paidan, sillä en tykkää esitellä persettäni koko kansalle. :-)
Onko perheesi iso ja leveä??
Samasta syystä kuin sä et käytä tangoja