Mikseivät suomalaisnaiset käytä stringejä?
Venäläisillä ja virolaisilla naisilla on aina stringit ja kantavat niitä ylpeydellä.
Kommentit (81)
Minä käytän stringejä lähes aina. Ehkä kerran kuussa jotkut peittävämmät pöksyt.
Onko tästä tehty joku tutkimus, että kaikki suomalaisnaiset käyttävät muita alushousuja kuin stringejä ja venäläiset ja virolaiset pelkästään stringejä? Olen nainen eikä minulla ainakaan ole mitään hajuja, minkälaisia alushousuja muut naiset käyttävät.
Stringit on aivan äärettömän epämukavat eivätkä sitä paitsi sovi kaikille kaikki pyllyt kun eivät ole saman mallisia.
Ei ne tällaiseen suomalaiseen pitkulaiseen laatikkoperseeseen sovi. Lisäksi niiden käyttö vaatii tottumisen samalla tavalla kuin rintsikoidenkin aloittamisen käyttö.
Olen nähnyt paljon stringien käyttäjiä uimarannan pukuhuoneessa, vaikka itse en käytä.
Lyhyet jalat ja alhaalta alkava pyllyvako on huono yhdistelmä stringien kanssa.
Näkyy ainakin salilla käyttävän useampikin. Näkyy nimittäin kivasti läpi monista jumppahousuista.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän stringejä lähes aina. Ehkä kerran kuussa jotkut peittävämmät pöksyt.
Olet vissiin persu?
Mitä hel...in alushousutilastoa sä pidät. Kerropa kuinka moni siihen on osallistunut. 😠
Omasta mielestäni ovat epämukavia, miksi käyttäisin?
Vierailija kirjoitti:
String, jo sanana pelkkä naru. Kuka haluaa olla hankaava naru perävaossa vapaaehtoisesti muuta kuin kuukautisten aikana
Nyt en ymmärrä? Naru perävaossa jos menkat?
Täällä on joskus ollut avauksia joissa stringit on haukuttu junttien vaatteeksi ja heti on silloin ollut iso joukko av-mammoja itkemässä että ne ovat niin seksikkäät ja trendikkäät. Nyt kun stringejä ylistetään niin sama porukka mesoaa siitä kuinka kamalat ja juntit ne ovat.
Nauran ääneen. Ei voi mitään...:D
Yksi sanoo, että naru pakaroiden välissä tuntuu inhottavalta. Toinen, että suurempi määrä kangasta vielä inhottavammalta. Voisiko olla, että erilaiset housut tuntuvat erilaiselta erilasilla kropilla? Ei, sen täytyy olla mahdotonta...
Suomalaisille naisille ei sovi stringit. Leveä löllö perse, lyhyet jalat. Näyttää koomiselta. Mummokalsarit ok.
Tuksu käyttää. Siksi me muut ei käytetä. Luksusrantu on meille liian glamouria.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisille naisille ei sovi stringit. Leveä löllö perse, lyhyet jalat. Näyttää koomiselta. Mummokalsarit ok.
No kenellä ne sitten EI näytä koomiselta?:D
Ai, maatuskat oikein ylpeinä käyttää. Davai davai.
Suomessa on nyt muoti vähän erilaista kuin itäblokissa. Olihan täällä joskus 15 vuotta sitten se stringibuumi, mutta nyttemmin muodissa ovat jo pitkään olleet ihan tavalliset alushousut. Ihmiset nyt tuppaa ostamaan sitä, mitä kaupasta löytyy. Oma käsitykseni mukaan suomalaiset miehet myös pitävät enemmän normaaleista alushousuista kuin stringeistä, vaikka varmasti on myös niitä, jotka tykkäävät stringeistä. Stringeissä on tosin se huono puoli, että todella harvan suomalaisen peppu on sellainen, että stringit sitä pukisivat. Vaatii meinaan aika pientä, pyöreänmuotoista ja kiinteää peppua, jotta näyttäisi stringeissä hyvältä. Suomalaisissa geeneillä tämä tarkottaisi aikamoista salitreeniä, että se perse siitä pyöristyisi. Muun muotoiset näyttää sitten paremmilta hipstereissä, normi "kolmiopikkareissa" tai mummoalkkareissa.
String, jo sanana pelkkä naru. Kuka haluaa olla hankaava naru perävaossa vapaaehtoisesti muuta kuin kuukautisten aikana