Miksi monille naisille on niin kauhea ajatus, että mies saa matkailla jätkien kanssa parisuhteessakin?
Jos on varaa, säästänyt sivuun niin miksi muka ei voisi käydä kaverilomalla joskus "kuten ennen vanhaan"? Ei kaikki halua ukkoontua joka suhteessa. En ymmärrä miksi se on monille ehdoton ei!
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen selitys: lapset. Eipä onnistuisi äiti-ihmisen noin vain jättää lapsia viikoksi isän kanssa kotiin.
Miksei? Imetys on ainoa syy, ettei äiti voi lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kauhea ajatus, juuri eilen autoin miestä varaamaan äijäreissun itselleen ja kavereilleen Gdanskiin.
Autoit? Eikö mies ja kaverit osaa itse varata?
Pulma liittyy siihen, että valtaosa miehistä pettää, jos kaunis nainen tulee vonkaamaan. Moni mies pettää sitenkin, että ihan itse vonkaa jotain naista. Harva pettäjä sitten kotona tunnustaa.
Kyllä minun mieheni saa mennä kavereiden kanssa reissuun, jos kohde on esim jokin kesämökki, tai vaellus tunturissa. Ja retkellä on pelkkiä miehiä.
Harmi vaan, että mieheni olisi lähdössä reissuun aina vaan paikkoihin, jossa ryypätään baareissa. Ja minun mieheni on aina viimeisenä lähdössä baarista pois. Kerran on pettänyt. Ja varmaan monesti siten, etten edes tiedä.
Joten, parempi ettei mene moisille reissuille. Kun kerran luotto on mennyt, niin se on mennyt. Nyt ainoa vaihtoehto on, ettei juuri mene.
Olen tätä miettinyt. Oma mies tykkää vaeltaa. Käydään perheenä pieniä vaellusreissuja, että päästään miehen harrastukseen kiinni ja onhan se ihana hiljentymisen ja yhdessäolon aikaa.
Mies käy myös kerran vuodessa maailmalla vaeltamassa ja syyslomalla viikon kotimaassa. Kavereiden kanssa tai ilman, nyt otti kaksi vanhinta lasta mukaan viime viikolla.
Tää on ihan ok meidän kaveripiirille tai sukulaisille.
Kun mä lähden kavereiden kanssa piipahtamaan Pariisissa viikonlopun, Kroatiassa vietettiin toiminnallinen urheiluviikko seuran kanssa tai lasten kanssa Lontoosta haettiin kouluun vaatteita jne. Ei ole hyväksyttävää ulkopuolisten mielessä. Saan ihme hymähtelyä ja "joo, kyllähän ne reissut tiedetään" - ininää ja paheksuvia katseita.
Äitini on pahin paskahalvauksen saaja. Miksi mulla pitää olla niin paljon omaa vapaa-aikaa, miksen mä koskaan reissaa mieheni kanssa? Miten niin en koskaan?! Juurihan hän oli lasten kanssa elokuussa, kun mä ja mies käytiin pitkä viikonloppu Berliinissä. Mutta kun meillä on niin vähän niitä yhteisiä reissuja...
Me ollaan miehen kanssa tyytyväisiä ja onnellisia näin. Keskustellaan paljon jutuista, mutta kaikesta emme jaa samaa intohimoa. Meillä on yhteistä aikaa joka ilta, kun kotona ollaan. Jutellaan, katotaan telkkaria, pelataan lautapelejä, saunotaan jne.. eli lähes viitenä iltana viikosta, kun lapset nukkuu.
Eihän muiden mielipiteillä ole väliä, mutta kyllä mua vituttaa tuo mun jatkuva mollaaminen asiasta. Syyllistäminen. Kerran miehen ollessa kotivuorossa, niin esikoinen mursi kätensä korismatsissa. Tottakai sekin oli mun syytä, kun en ollut vahtimassa. Tämän päästi suustaan saman ikäinen kaveri. Mies hoiti mallikkaasti kaiken sairaalaolot ja kipsaukset, vakuutukset jnejne. Mutta jostain syystä äitiä olisi tarvittu tässäkin asiassa kipeämmin. Kuinka mä voin olla noin kylmä lapsiani kohtaan?!
Tuohduinpas taas. Sorry. :D
Vierailija kirjoitti:
Pulma liittyy siihen, että valtaosa miehistä pettää, jos kaunis nainen tulee vonkaamaan. Moni mies pettää sitenkin, että ihan itse vonkaa jotain naista. Harva pettäjä sitten kotona tunnustaa.
Kyllä minun mieheni saa mennä kavereiden kanssa reissuun, jos kohde on esim jokin kesämökki, tai vaellus tunturissa. Ja retkellä on pelkkiä miehiä.
Harmi vaan, että mieheni olisi lähdössä reissuun aina vaan paikkoihin, jossa ryypätään baareissa. Ja minun mieheni on aina viimeisenä lähdössä baarista pois. Kerran on pettänyt. Ja varmaan monesti siten, etten edes tiedä.
Joten, parempi ettei mene moisille reissuille. Kun kerran luotto on mennyt, niin se on mennyt. Nyt ainoa vaihtoehto on, ettei juuri mene.
Pettäjä pettää oli se reissussa tai ei.
Meillä mies saa vapaasti vaikka harrastaa yhdyntää reissulla. En ymmärrä, miksi tai miten ne nyt voisi koskaan elämääni vaikuttaa. Mies kyllä osaa käyttää kondomia ja tietää varsin hyvin sen pakollisuuden. Kaikenmaailman super foliohattuja on olemassa kyllä joiden mielestä tullaan heti raskaaksi on ties mitä tauteja vaikka on kondomi, mutta ei se ihan niin mene. + ne taudit saa kyllä antibiootilla pois, jos nyt siitä huolimatta kävisi huonosti. Raskautta en todellakaan pelkää, kun ei toi mies edes humalassa tule.
Meillä on tällainen toiminut oikein hyvin koko suhteen ajan, vaikka jostain syystä sitä kauhistellaan. En yksinkertaisesti koe sen olevani itseltäni millään muotoa pois, tuovan mitään haittaa tai negatiivista suhteeseeni. Päinvastoin, suhteemme on voinut hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen selitys: lapset. Eipä onnistuisi äiti-ihmisen noin vain jättää lapsia viikoksi isän kanssa kotiin.
Miksei? Meillä on ainakin tasa-arvoinen suhde, ja molemmat saa matkailla ihan yhtä paljon.
No sano tuo niille miehille, jotka eivät pärjää viikkoa lastensa kanssa keskenään. Älä nyt väitä, ettet ole koskaan kuullut tällaisista isistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kauhea ajatus, juuri eilen autoin miestä varaamaan äijäreissun itselleen ja kavereilleen Gdanskiin.
Autoit? Eikö mies ja kaverit osaa itse varata?
Katsos kun oli sellainen tarjous, jota ei voi ostaa yksillä tunnuksilla (eli yhdestä sp-osoitteesta) kuin kerran (2 vrk/2 hlö) ja mies oli luvannut ostaa kaikkien neljän matkat. Tehtiin se toinen tilaus sitten minun tunnuksillani.
Varmaan niillä naisilla jotka kieltää reissailun ja poikienillat on huono itsetunto. Aika huvittavaa, sillä jos mies haluaa "sikailla" ja pettää niin sehän onnistuu vaikka kauppareissulla tai työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies saa vapaasti vaikka harrastaa yhdyntää reissulla. En ymmärrä, miksi tai miten ne nyt voisi koskaan elämääni vaikuttaa. Mies kyllä osaa käyttää kondomia ja tietää varsin hyvin sen pakollisuuden. Kaikenmaailman super foliohattuja on olemassa kyllä joiden mielestä tullaan heti raskaaksi on ties mitä tauteja vaikka on kondomi, mutta ei se ihan niin mene. + ne taudit saa kyllä antibiootilla pois, jos nyt siitä huolimatta kävisi huonosti. Raskautta en todellakaan pelkää, kun ei toi mies edes humalassa tule.
Meillä on tällainen toiminut oikein hyvin koko suhteen ajan, vaikka jostain syystä sitä kauhistellaan. En yksinkertaisesti koe sen olevani itseltäni millään muotoa pois, tuovan mitään haittaa tai negatiivista suhteeseeni. Päinvastoin, suhteemme on voinut hyvin.
Sama täällä. Seksi on ihan oma asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei? Meillä on ainakin tasa-arvoinen suhde, ja molemmat saa matkailla ihan yhtä paljon.
No sano tuo niille miehille, jotka eivät pärjää viikkoa lastensa kanssa keskenään. Älä nyt väitä, ettet ole koskaan kuullut tällaisista isistä.
Tuommoiset "miehet" eivät anna edes mahdollisuutta lähteä mustasukkaisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva mies on niin hyvännäköinen, että kauniit naiset tulisivat vonkaamaan :-D
Itse en voisi elää suhteessa, jossa luotto on mennyt. Enkä suhteessa, jossa aikuisesta ihmisestä kirjoitetaan, että hän "saa mennä (jos...)". Kyllä meilläkin kysytään etukäteen, että onko ajankohta ok tai varmistellaan että eihän ole muita suunnitelmia, mutta koskaan ei tarvitse kysyä lupaa. Kun lapsia tai lemmikkejä ei ole, niin miksi pitäisi kysyä lupa?
Minusta tällä ei ole niin suoraan tekemistä pettämisen kanssa kuin ihan arkisempien; kuinka lastenhoito järjestetään, saako toinenkin puoliso halutessaan mennä yhtä vapaasti ja toinen hoitaa kotijutut sillä välin, lisäksi toisilla on pulaa rahasta ja toisilla ajasta, jolloin ymmärrän, että lomat halutaan rentoutua yhdessä perheenä tai pariskuntana.
Vierailija kirjoitti:
Miksei?
Ei kiinnostaisi miehet joilta on jäänyt murrosikä aikanaan elämättä..
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnostaisi miehet joilta on jäänyt murrosikä aikanaan elämättä..
Matkailuhalu = elämätön murrosikä?
Vierailija kirjoitti:
Luuletko sinä, että siellä harrastusporukoiden reissuilla harrastetaan seksiä, vaikka reissulla olisi naisia ja miehiä?
Minunkin mieheni harrastusporukassa on molempia, enkä silti ole tullut ajatelleeksi, että mies siinä snoukkaamisen tms. lomassa viitsisi vielä pettää. Jos seksi kiinnostaa niin paljon vielä 12h rankan urheilun jälkeen, niin luulisi että sitten voisi ottaa vaimonkin mukaan.
Etkö sinä sitten voi lähteä mukaan niille baariryyppäysreissuille, niin ei käy vahinkoja? Vai eikö puolisoja ole kellään mukana? Miten miehesi suhtautuu "kieltoon" olla menemättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö on miehiä, jotka eivät OMIA LAPSIAAN osaa hoitaa? Miksi pitää hankkia lapsia jos ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei?
Kysy sinäkin niiltä miehiltä, jotka eivät ole kertaakaan käyneet lapsensa kanssa neuvolassa eivätkä tiedä, missä talossa säilytetään lapasia. Älkää nyt esittäkö tyhmiä. Ketjun otsikossa yleistettiin naiset mustasukkaisiksi pirttihirmuiksi, minä yleistän miehet avuttomiksi ja poissaoleviksi kasvattajiksi.