Miksi monille naisille on niin kauhea ajatus, että mies saa matkailla jätkien kanssa parisuhteessakin?
Jos on varaa, säästänyt sivuun niin miksi muka ei voisi käydä kaverilomalla joskus "kuten ennen vanhaan"? Ei kaikki halua ukkoontua joka suhteessa. En ymmärrä miksi se on monille ehdoton ei!
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei kyllä mies lähde minnekään jätkien reissuille. Töistä tulee suoraan kotiin ja kaikki kyläilyt ja lomat päätän minä. Pikkujouluihin ei ole asiaa koska sinne ei huolita puolisoita mukaan. Me matkustamme aina perheenä. Uskon miehen olevan onnellinen, koska tietää että minä kyllä huolehdin hänen hyvinvoinnistaan.
Enpä olisi itse paremmin osannut kuvailla monen (mustasukkaisen) naisen ajatusmaailmaa. Pelottavinta on, että moni nainen ihan oikeasti kuvittelee ajattelevansa ainoastaan miehen parasta.
Olen parisuhteessa, koska haluan jakaa elämäni kumppanini kanssa. En haluaisi jättää häntä kotiin ja lähteä yksin (ilman häntä) bilettämään edes yhdeksi viikoksi. Oletan samaa kumppaniltani, eli en huoli miestä, jolle ei tunnu missään lähteä ilman minua!
Puolisoa ollaan kovasti pyydelty "jätkien" viikonloppureissuille, mutta hän on kieltäytynyt, jos en ole päässyt mukaan.
Hah, luin ton otsikon, että "mies saa matkalla jätkien kanssa parisuhteessakin"
Tämä ketju vaan lisäsi mielipidettäni siitä että säälin oikeasti suurta osaa miehistä. Toki on huonoja miehiä mutta että pitäisi lupa kysyä omiin menoihin tai joku vielä kieltäisi!
No jos nyt tosiaan miehellä olisi ylimääräistä rahaa jota ei tarvita perheen yhteisiin juttuihin, ja jos se haluaisi lähteä joidenkin "jätkien" kanssa, niin senkus, niin menen sitten minäkin. Mutta paha vaan kun mun mies ei halua lähteä kuin perhelomille, eikä meillä muuhun ole varaakaan, eli kumpikaan ei käy yksin kuin korkeintaan jossain työpaikan maksamalla koulutusreissulla, ja niitäkin mies välttelee viimeiseen asti kun inhoaa niitä, kuten inhoaa työtäänkin.
Mä en osaa kuvitella mitä mun mies tekis kenenkään toisten miesten kanssa missään, kun ei juo alkoholia eikä harrasta mitään sellaista mitä harrastettaisiin porukalla. Ehkä mies voisi mennä katsomaan jotain urheilua jonnekin, mutta sinnekin haluaisi varmasti omat poikansa mukaan, ei "jätkiä". Minä voisin mennä ostosmatkalle jonnekin jos olisi rahaa, tai puutarhamatkalle, miehelle ne olisi helvetti maan päällä, joten mun olisi pakko mennä äitini, siskoni, tyttäreni tai ystävän kanssa.
Jos jonkun matkan idea on ryypätä, niin eikö se ole paljon kätevämpää tehdä kotimaassa, mieluiten omalla paikkakunnalla, mitä sitä pitää nähdä vaiva matkustaa, ja vielä maksaa siitä, jos idea on vaan olla juovuksissa?
Vierailija kirjoitti:
No jos nyt tosiaan miehellä olisi ylimääräistä rahaa jota ei tarvita perheen yhteisiin juttuihin, ja jos se haluaisi lähteä joidenkin "jätkien" kanssa, niin senkus, niin menen sitten minäkin. Mutta paha vaan kun mun mies ei halua lähteä kuin perhelomille, eikä meillä muuhun ole varaakaan, eli kumpikaan ei käy yksin kuin korkeintaan jossain työpaikan maksamalla koulutusreissulla, ja niitäkin mies välttelee viimeiseen asti kun inhoaa niitä, kuten inhoaa työtäänkin.
Mä en osaa kuvitella mitä mun mies tekis kenenkään toisten miesten kanssa missään, kun ei juo alkoholia eikä harrasta mitään sellaista mitä harrastettaisiin porukalla. Ehkä mies voisi mennä katsomaan jotain urheilua jonnekin, mutta sinnekin haluaisi varmasti omat poikansa mukaan, ei "jätkiä". Minä voisin mennä ostosmatkalle jonnekin jos olisi rahaa, tai puutarhamatkalle, miehelle ne olisi helvetti maan päällä, joten mun olisi pakko mennä äitini, siskoni, tyttäreni tai ystävän kanssa.
Jos jonkun matkan idea on ryypätä, niin eikö se ole paljon kätevämpää tehdä kotimaassa, mieluiten omalla paikkakunnalla, mitä sitä pitää nähdä vaiva matkustaa, ja vielä maksaa siitä, jos idea on vaan olla juovuksissa?
Miehesi kuulostaa masentuneelta. Kannattaisiko hänen ehkä vaihtaa työtä?
En kyllä tämän keskustelun jälkeen enää ihmettele, miksi on aina ollut helppoa löytää miehiä, kun muu tarjonta on tätä luokkaa.
Mä en kyllä ymmärrä tällasia naisia, jotka ei anna miehensä kulkea omienkin kavereidensa kanssa. Mun mielestä ois iha kamalaa, jos mä seurustelisin sellasen henkilön kanssa, joka koittais rajottaa mun tekemisiä. Pitäähän sitä ny omaaki aikaa olla.
Jos epäilee kumppaninsa uskollisuutta, niin sillon pitäs saaha se suu auki ja puhua asiat halki..
Vierailija kirjoitti:
Jos on varaa, säästänyt sivuun niin miksi muka ei voisi käydä kaverilomalla joskus "kuten ennen vanhaan"? Ei kaikki halua ukkoontua joka suhteessa. En ymmärrä miksi se on monille ehdoton ei!
Minun mieheni sai aina mennä. Jännästi se olikin sitten vähän vaikea pala, että minä menin ihan yhtä lailla. Eivät miehet tässä ole sen kummempia olleet muissakaan tietämissäni suhteissa, persoonasta se on enemmän kiinni miten suhtautuu.
Ensimmäisessä pitkässä suhteessani mies taas oikein yritti saada minut provosoitumaan, että kieltäisin häntä. En kieltänyt, aikuista ihmistä, tein omia juttujani ja menin. Perinteisemmälle miehelle se oli kauhistus.
Osa miehistä haluaa sellaisen mammahahmon, jota voi poikien kanssa pakoilla. Sitten kun nainen ei ala Justiinaksi, ei olekaan kivaa. :(
minulle se sopii.olenkin hyvin vapaamielinen ja uskon, että etenkin pitkässä parisuhteessa alkaisin jo kaipaamaan omaa rauhaa.mun mielestä erilliset elämät pitää säilyttää parisuhteessakin.mä olen jousimiesnainen ja tää on jousimiehille hyvin yleistä.mulle esim ois ihan ok, jos menisin itse yksin mökille ja mies lähtisi toiselle puolelle maailmaa kavereiden,perheen tai vaikka yhteisten lapsien kanssa.jos mies pettää, niin se tekee sen kummiskin vaikka omassa kodissaan :)
Kyllä minun mieheni saisi mennä, mutta hän kieltää minua menemästä. Tasapuolisuus pitää olla, joten kumpikin menee tai kumpikaan ei mene.
"Vaimo kieltää lähtemästä" lienee useimmiten vain nynnyn miehen tekosyy, jossa ei kehtaa sanoa kavereille suoraan, ettei jaksa lähteä, tekee vain vaimosta syntipukin.
Vierailija kirjoitti:
Olen parisuhteessa, koska haluan jakaa elämäni kumppanini kanssa. En haluaisi jättää häntä kotiin ja lähteä yksin (ilman häntä) bilettämään edes yhdeksi viikoksi. Oletan samaa kumppaniltani, eli en huoli miestä, jolle ei tunnu missään lähteä ilman minua!
Puolisoa ollaan kovasti pyydelty "jätkien" viikonloppureissuille, mutta hän on kieltäytynyt, jos en ole päässyt mukaan.
Ei parisuhde korvaa oma itseään, itsemääräämisoikeutta tai ihmisyyttä. Ihan hirveää, jos parisuhteessa oleminen tarkoittaa sitä, ettei saa edes HALUTA tehdä mitään ilman puolisoa. Parisuhde on yksi suhde muiden joukossa! On ystävyyssuhteet, on perhesuhteet ja suhde itseensä. Jokainen näistä suhteista tarvitsee tilaa ja aikaa ja on tärkeitä. Hyi yök, jos itselläni olisi mies joka sinun tapaan tunkisi ja änkisi itseään ihan kaikkeen mukaan. Sairasta tyrkyttämistä - ja ennenkaikkea suhteen tukahduttamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni kaverit on melkein kaikki naisia.
Mitä sitten?
No sitä, että ei se sitten lähde jätkien kanssa reissuun. Sitähän tässä kysyttiin. En ole edellisen viestin kirjoittaja, mutta ymmärsin sen silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kauhea ajatus, juuri eilen autoin miestä varaamaan äijäreissun itselleen ja kavereilleen Gdanskiin.
Autoit? Eikö mies ja kaverit osaa itse varata?
Autan välillä lastenhoidossa, siivouksessa ym. vaikka puoliso osaa itsekin. Onpa outoa, vai kuinka?
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulma liittyy siihen, että valtaosa miehistä pettää, jos kaunis nainen tulee vonkaamaan. Moni mies pettää sitenkin, että ihan itse vonkaa jotain naista. Harva pettäjä sitten kotona tunnustaa.
Kyllä minun mieheni saa mennä kavereiden kanssa reissuun, jos kohde on esim jokin kesämökki, tai vaellus tunturissa. Ja retkellä on pelkkiä miehiä.
Harmi vaan, että mieheni olisi lähdössä reissuun aina vaan paikkoihin, jossa ryypätään baareissa. Ja minun mieheni on aina viimeisenä lähdössä baarista pois. Kerran on pettänyt. Ja varmaan monesti siten, etten edes tiedä.
Joten, parempi ettei mene moisille reissuille. Kun kerran luotto on mennyt, niin se on mennyt. Nyt ainoa vaihtoehto on, ettei juuri mene.
Luuletko sinä, että siellä harrastusporukoiden reissuilla harrastetaan seksiä, vaikka reissulla olisi naisia ja miehiä?
Minunkin mieheni harrastusporukassa on molempia, enkä silti ole tullut ajatelleeksi, että mies siinä snoukkaamisen tms. lomassa viitsisi vielä pettää. Jos seksi kiinnostaa niin paljon vielä 12h rankan urheilun jälkeen, niin luulisi että sitten voisi ottaa vaimonkin mukaan.
Etkö sinä sitten voi lähteä mukaan niille baariryyppäysreissuille, niin ei käy vahinkoja? Vai eikö puolisoja ole kellään mukana? Miten miehesi suhtautuu "kieltoon" olla menemättä?
Ollaan pikkulapsiperhe, monta lasta. Mies on kovapalkkainen johtaja, aina töissä, nyt tälläkin hetkellä. Työmatkoja joka viikko Eurooppaan. Jos hän kaiken tämän päälle vielä hengailisi kavereidensa kanssa huvireissuilla, niin sitä mä en enää kestäis. Oon tän sanonutkin miehelle. Joudun niin paljon joustamaan miehen työn takia. Hän kun ei todellakaan ole niitä 8-16 miehiä. Jos huvimatkoille vielä mielii, niin menköön mun kanssa ja maksakoon myös matkan. Näin hän on tehnytkin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju vaan lisäsi mielipidettäni siitä että säälin oikeasti suurta osaa miehistä. Toki on huonoja miehiä mutta että pitäisi lupa kysyä omiin menoihin tai joku vielä kieltäisi!
Ei tarvitse sääliä, eiköhän vakka ole kantensa valinnut. Tuskin niitäkään miehiä on väkisin viety.
Vierailija kirjoitti:
"Vaimo kieltää lähtemästä" lienee useimmiten vain nynnyn miehen tekosyy, jossa ei kehtaa sanoa kavereille suoraan, ettei jaksa lähteä, tekee vain vaimosta syntipukin.
Oman kaverini kohdalla se ainakin oli aluksi sitä mitä tarkoitti, mutta myöhemmin ei ollut enää itsekään kiinnostunut lähtemään. Vaikea sanoa, että kuinka paljon se johtuu siitä, että ei kiinnosta lähteä ja kuinka paljon siitä, että pitää alkaa tappelemaan vaimon kanssa ennen kuin voi lähteä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse sääliä, eiköhän vakka ole kantensa valinnut. Tuskin niitäkään miehiä on väkisin viety.
Eroaminen ei ole helppoa ja kiltin miehen on vaikea jättää vaimoaan. Kaverini ainakin puheli vähän siihen malliin, että olisipa tavannut yhden toisen naisen ennen kuin tapaisi nykyisen vaimonsa. Itsehän tosiaan ongelmansa on luonut, mutta se ei tarkoita silti sitä, että heidän tilannettaan ei voisi sääliä. Kaikista ei vain ole parantamaan oman elämänsä laatua.
Juu, oikeastaa tämä on sama malli kuin mistä naiset oikeasti nauttivat. Mies kun sitoo vaimon hellaan ja miehekkäästi päättää naisen menot ja tarpeet niin nainen onnellisimmillaan.