Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuuko normaali mies, jos vaimo ns ei tee kuten haluaa?

Vierailija
22.10.2016 |

Vai onko se aina merkki jostain huolestuttavasta persoonallisuudenpiirteestä? Siis esim hilatain mieheni arvosteli vaatteitani ja sanoi, että mulle käy tietynlaiset vaatteet ja hän haluaisi olla makutuomarina, koska hänellä on parempi maku kuin minulla kuulemma. Itse olin toista mieltä. Ihmettelin, kun mies oli vielä myöhemmin päivällä ihan aidosti vihainen ja syy oli kuulemma tämä, kun en ota hänen neuvojaan onkeeni vaan väitän niihin vastaan.

Viime kuukausina on muuten mennyt todella hyvin ja olin jo alkanut uskoa, että olin pelkästään kuvittellut aiemmat vähän vastaavat ongelmat päässäni. En enää muista niitä ja tuntuu, ettei niitä ole taåahtunutkaan tai että olen itse aiheuttanut ne. Nyt tuli epäilys, että ehkä en ole kuvitellutkaan.

On mies todella mustasukkainenkin. Eilen täällä oli ketju, jossa joku mies kysyi naisilta neuvoa, miten tehdä fiksu deittiprofiili nettiin. Vastasin siihen ketjuun oman mielipiteeni neuvoksi, vaikka mieheni yritti sanoa, etten vastaisi. Hän siis epäili, että hain vastaamalla kontaktia ko kyselijämieheen ja vitsaili huumorimielessä, että ehdotanko hänelle tapaamistakin, vaikka tämä on anonyymi keskustelupalsta.

Tällaisia yksittäisiä outouksia siis. Enimmäkseen arki on aivan normaalia. Mitä ajatttte, kannattaako nämä jutut vaan sivuuttaa vaan vaativatko ne reagoimista jotenkin erityisemmin tms? Ovatko ylläolevat jutut teistä epänormaaleja vai teenkö mielessäni ihan kärpäsestä härkäsen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielestäni suutu. En mä nyt osaa mitään diagnoosia heittää, mutta musta kuulostaa ahdistavalta, sellaiselta, että itse en kestäisi tuollaisessa suhteessa.

Vierailija
2/16 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tekee mitä haluaa ja minä mitä uskallan. Niin se meillä menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arki on enimmäkseen normaalia, niin teetkö enimmäkseen kuten mies haluaa? Kokeile olla eri mieltä ja katso, miten mies reagoi. Ei ole normaalia suuttua. Vaikutat fiksulta ihmiseltä, joten mieti aina vastaavissa tilanteissa, tekisitkö itse samoin kuten miehesi. Sinun tapasi taitaa olla se normaali tapa toimia.

Vierailija
4/16 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos arki on enimmäkseen normaalia, niin teetkö enimmäkseen kuten mies haluaa? Kokeile olla eri mieltä ja katso, miten mies reagoi. Ei ole normaalia suuttua. Vaikutat fiksulta ihmiseltä, joten mieti aina vastaavissa tilanteissa, tekisitkö itse samoin kuten miehesi. Sinun tapasi taitaa olla se normaali tapa toimia.

Pls no se kyllä ainakin vituttaa jos nainen on eri mieltä ihan vaan ns vittuillakseen. Eri mieltä sen takia että "näyttää" miehelle miten itsenäinen ja vahva feministilehmä hän on ja hänellehhän ei kukaan mies sano mitä tehdä.

Odottaen telaketjufeministien downvoteja^^

Vierailija
5/16 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pls no se kyllä ainakin vituttaa jos nainen on eri mieltä ihan vaan ns vittuillakseen. Eri mieltä sen takia että "näyttää" miehelle miten itsenäinen ja vahva feministilehmä hän on ja hänellehhän ei kukaan mies sano mitä tehdä.

Kirjoituksesi oli todella ääliömäistä naisvihaa. Jäin kuitenkin pohtimaan, että ajatteleekohan moni mies naisen kuvailemaasi tyyliin muka "näyttävän" miehelle jotain, jos on eri mieltä. Sellainen tulkinta kertoo paljon miehen asenteista. Se on siis jotain kuvitelmaa, että lähtökohtaisesti miehen kuuluisi määrätä ja naisen totella.

Oma mieheni on sivistynyt ja älykäs eikä ikinä erehtyisi tunnustamaan, että ajattelisi noin. Mietin vain, että onkohan sellainen ajattelu silti yleistä niilläkin miehillä, jotka osaavat olla fiksuja ja poliittisesti korrekteja.

Ap

Vierailija
6/16 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jännä ajatus sekin, että miestä v*tuttaisi, jos nainen on itsenäinen ja että miehen pitäisi saada sanoa naiselle, mitä tehdä.

Vierailija
7/16 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella omituista että mies on noin kiinnostunut naisensa vaatteista. Yleensähän se on merkki sairaaloisesta mustasukkaisuudesta, naisen pitää pukeutua peittävästi ettei muut miehet tuu iskemään, ja jos nainen haluaa pukeutua normaalisti eli miehen mielestä paljastavasti, se on merkki siitä että akkahan yrittää iskeä niitä kaikkia muita miehiä. Muutenkin, naisena ottaisin loukkauksena jos mieheni sanoisi minulle että hänellä on parempi maku kuin minulla, ja jos se olisi oikeasti totta, epäilisin olevani yksissä homon kanssa.

Ja mitä helvettiä se ukko kyttää missä sä netissä olet ja mitä sinne kirjoittelet??? Mitä se sille kuuluu? Jos mun mies tuossa kyttäis mitä mä luen ja mitä kirjotan tänne, niin sanoisin että painu helvettiin kyyläämästä, enkä itsekään kyylää mitä se tekee, lukee tai kirjottaa. Ja se puhe siitä että haluaisit tavata sen miehen, on jo paha merkki sairaaloisesta mustasukkaisuudesta. 

Lähde kun vielä voit tuollaisesta suhteesta, se menee vaan pahemmaksi, elät lopulta vankilassa ja väkivalta voi tulla kuvioon mukaan.

Vierailija
8/16 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole valpas ja luota vaistoosi.. Kyllä joku kello ainakin mun päässä soi. Normaali mies kunnioittaa naisensa erillisyyttä ja mielipiteitä. En mä ainakaan koskaan ole "totellut" ketään. Eikä pidä sunkaan. On myös aika loukkaavaa että hän väheksyy makuasi. Mahdollisesti jonkun sortin narsisti.

Vierailija
9/16 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuu ja raivoa!!!!

Vierailija
10/16 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta lainkaan normaalilta, juokse.

Vierailija
11/16 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella omituista että mies on noin kiinnostunut naisensa vaatteista. Yleensähän se on merkki sairaaloisesta mustasukkaisuudesta, naisen pitää pukeutua peittävästi ettei muut miehet tuu iskemään, ja jos nainen haluaa pukeutua normaalisti eli miehen mielestä paljastavasti, se on merkki siitä että akkahan yrittää iskeä niitä kaikkia muita miehiä. Muutenkin, naisena ottaisin loukkauksena jos mieheni sanoisi minulle että hänellä on parempi maku kuin minulla, ja jos se olisi oikeasti totta, epäilisin olevani yksissä homon kanssa.

Ja mitä helvettiä se ukko kyttää missä sä netissä olet ja mitä sinne kirjoittelet??? Mitä se sille kuuluu? Jos mun mies tuossa kyttäis mitä mä luen ja mitä kirjotan tänne, niin sanoisin että painu helvettiin kyyläämästä, enkä itsekään kyylää mitä se tekee, lukee tai kirjottaa. Ja se puhe siitä että haluaisit tavata sen miehen, on jo paha merkki sairaaloisesta mustasukkaisuudesta. 

Lähde kun vielä voit tuollaisesta suhteesta, se menee vaan pahemmaksi, elät lopulta vankilassa ja väkivalta voi tulla kuvioon mukaan.

Oikeastaan mies on harmissaan, etten pukeudu tarpeeksi näyttävästi. Oma tyylini on konservatiivinen ja mukavuudenhaluinen ja hän haluaisi, että omaksuisin jonkun tyrkkymissityylin. Samalla on kuitenkin siis mustasukkainen ihan älyttömän vähästä. Ristiriitaista.

Tosiaan tässä kaikessa minkä olen kokenut välillä pohdituttavaksi ylittyy nimenomaan sellainen kahden ihmisen erillisyyden raja. Toisaalta vaikea sanoa, kun kyse on kuitenkin romanttisesta parisuhteesta, että kuinka ehdottomia niiden lopulta pitäisi olla, varmaan jollain tavalla erilaiset rajat kuin esim ystävillä tai kollegoilla tms

Ap

Vierailija
12/16 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan mies on harmissaan, etten pukeudu tarpeeksi näyttävästi. Oma tyylini on konservatiivinen ja mukavuudenhaluinen ja hän haluaisi, että omaksuisin jonkun tyrkkymissityylin. Samalla on kuitenkin siis mustasukkainen ihan älyttömän vähästä. Ristiriitaista.

Tosiaan tässä kaikessa minkä olen kokenut välillä pohdituttavaksi ylittyy nimenomaan sellainen kahden ihmisen erillisyyden raja. Toisaalta vaikea sanoa, kun kyse on kuitenkin romanttisesta parisuhteesta, että kuinka ehdottomia niiden lopulta pitäisi olla, varmaan jollain tavalla erilaiset rajat kuin esim ystävillä tai kollegoilla tms

Ap[/quote Erillisyys tarkoittaa erillisyyttä aina .kumppanin vuoksi ei todellakaan tule luopua erillisyydestä ja antaa toisen manipuloida. Jos semmoista vaatimusta on ilmassa, suhde ei ole terve

Vierailija
13/16 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistushalulta kuulostaa. Miten mies muuten antoi sinun tehdä tämän aloituksen? ;)

Vaatteista sen verran, että miehenä minulla kyllä saattaa olla TOIVEITA naisen alusvaatteiden suhteen. Mutta nainen tekee niin kuin itse haluaa.

Vierailija
14/16 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoituksesi oli todella ääliömäistä naisvihaa. Jäin kuitenkin pohtimaan, että ajatteleekohan moni mies naisen kuvailemaasi tyyliin muka "näyttävän" miehelle jotain, jos on eri mieltä. Sellainen tulkinta kertoo paljon miehen asenteista. Se on siis jotain kuvitelmaa, että lähtökohtaisesti miehen kuuluisi määrätä ja naisen totella.

Oma mieheni on sivistynyt ja älykäs eikä ikinä erehtyisi tunnustamaan, että ajattelisi noin. Mietin vain, että onkohan sellainen ajattelu silti yleistä niilläkin miehillä, jotka osaavat olla fiksuja ja poliittisesti korrekteja.

Ap

Tyhmä meistenvihaaja feministilehmä jolla luetun ymmärtäminen hakusessa. No surprise.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jännä ajatus sekin, että miestä v*tuttaisi, jos nainen on itsenäinen ja että miehen pitäisi saada sanoa naiselle, mitä tehdä.

Tyhmä meistenvihaaja feministilehmä jolla luetun ymmärtäminen hakusessa. No surprise.

Vierailija
15/16 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten*

Vierailija
16/16 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä miehenä odota, että mahdollinen vaimoni -olen siis nyt sinkku- tekisi aina niinkuin minä tahdon saati haluaisin. - Ken tällaista odottaa, niin suosittelen silloin kyllä, että ottaa vaimokseen nuken. - En minä haluaisi kumppanikseni, mistään hinnasta sellaista, jonka puolesta minun pitäisi aina ja joka kerta päättää. - Sellaista tahdotonta ja halutonta joka sanosi joka asiaan päätä tai valitse sä mulle ihan tai aivan sama.

- En tietenkään odota, että joka asiasta täytyisi myöskään yhdessä päättää. Vaan sitä, että osasta asioista voidaan mieluusti päättää yhdessä, mutta ehdottomasti myös sitä, että toinen kykenee ja ennen kaikkea haluaa toisinaan myös päättää ja valita itse, silläkin riskillä/ - mahdollisuudella, että tulisi päätäneeksi tai valinneeksi, jotain sellaista, josta toinen., kuten minä  ein pitäisi lainkaan.     

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi