Tälläinen ihana ongelma. Tai nolo. Asiaa täällä käsitelty muttei minun tapaustani.
Paljon nuorempi mies asiakaspalvelu tehtävissä. Jutellaan paljon. Mielikuvituksissa teemme kaikenlaista ja ajattelen että voisin oikeastikin ruveta vihjailemaan. Tuntuu niin tökeröitä kuitenkin. Mutta jos mies odottaakin aloitetta? Teki tänäänkin yhden henkilökohtaisen asian mitä ei muille asiakkaille.
Kommentit (18)
Miespuoliset aspakaverit kertoi aina, että mummot on aina mielissään, kun on komea poika kassalla. :D
Mistäs päättelit, että hän teki tuon homman uskollisesti vain sinulle, eikä tee koskaan muille?
Vierailija kirjoitti:
Miespuoliset aspakaverit kertoi aina, että mummot on aina mielissään, kun on komea poika kassalla. :D
Mistäs päättelit, että hän teki tuon homman uskollisesti vain sinulle, eikä tee koskaan muille?
Tämä ei ole kassa. Mies laittoi mulle viestin.
Poikani myi pari vuotta kodinkoneita- Keroi kaikki opetetut kikat, joilla maksavan asiakkaan (keski-ikäinen nainen) sai ostamaan juuri heidän liikeestään. Tuo henkilökohtainen huomioiminen on juuri sitä.
Anna mennä vaan. Jos olisin tuollaisessa tilanteessa, niin odottaisin jotain signaalia. T: mies 31v
Samaa mieltä, älä nolaa itseäsi vaan anna olla. Itse olen joskus erehtynyt luulemaan ystävällistä ja kohteliasta käytöstä kiinnostuksesi. Olen ottanut opikseni.
Odottaisit signaalia minulta vai minun odotettava häneltä?
Vierailija kirjoitti:
Odottaisit signaalia minulta vai minun odotettava häneltä?
Sinulta odottaisin aloitetta ;)
Olet yhtä nolo kuin keski-ikäiset setämiehet, jotka kuvittelevat ystävällisen aspa-tytön flirttaavan juuri heille kun tekevät vain työtään.
Älä nyt perkele mene ahdistelemaan ihmistä joka ammattinsa takia on ystävällinen sinulle.
Tarkennan asiaa. Mies ei ole kaupassa työssä. Me juttelemme hänen työpaikallaan mutta en ole hänen asiakas. Juttelemme todella paljon mm elämänarvoista ja tunteista
Paljon teillä on ikäeroa? Ja miten vanha tämä mies on?
Ikäeroa ehkä parisenkymmentä vuotta. Tarpeeksi kuitenkin koska tiedän olevani vanha.
Vierailija kirjoitti:
Tarkennan asiaa. Mies ei ole kaupassa työssä. Me juttelemme hänen työpaikallaan mutta en ole hänen asiakas. Juttelemme todella paljon mm elämänarvoista ja tunteista
Mies käyttää siis työaikansa siihen, että juttelee jonkun random-tädin kanssa elämänarvoista ja tunteista? Mitäs miehen pomo tästä tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisit suhteelta?
Sanot ensin, että mies teki sinulle asian, jota ei ole tehnyt "muille asiakkaille". Vähän myöhemmin kerrot, että et ole miehen asiakas.
Oletko hänelle siis pelkkä työpaikalle änkeävä häirikkö?
Vierailija kirjoitti:
Sanot ensin, että mies teki sinulle asian, jota ei ole tehnyt "muille asiakkaille". Vähän myöhemmin kerrot, että et ole miehen asiakas.
Oletko hänelle siis pelkkä työpaikalle änkeävä häirikkö?
Ei. En änkeä hänen työpaikalleen. Tarkoitin että kun näin hänet työssä hän sen näkemisen jälkeen laittoi minulle tekstiviestin. Tunnemme siis toisemme nii hyvin että meillä on toisemme puhelinnumerot. Lähinnä puhumme työajan jälkeen puhelimessa tai vapaapäivinä
Se on vaan kohtelias. Älä nolaa itseäsi.