Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tuttavamiehet puhuvat kanssanne kahden ollessanne?

Vierailija
22.10.2016 |

Säät ja muut liipalaapat pois lukien.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoinpa kahden kesken pitempiä aikoja ollaan, mutta puhutaan esim. uutisista, maailman tapahtumista, elokuvista, musiikista, paikkakunnan tapahtumista, yhteisistä tutuista. Mikä nyt ketäkin sattuu kiinnostamaan.

Vierailija
2/8 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työstä, ihmisistä (sukulaisista, perheestä, muista), hauskoista viimeaikaisista sattumuksista, lapsista, yleisistä jutuista kuten koulusysteemistä jos meillä on suht samanikäisiä lapsia, uutisaiheista, kirjoista, peleistä, puutarhasta. Olen nelikymppinen ja minulla on nais- ja mieskavereita, suurinpiirtein samanikäisiä. Juttujen aihepiirin määrittää läheisyystaso ja tilanne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi tiedusteli pillua ja yritti tunkea viereeni kun oma muijansa sammui makkariin ja itse yritin punkata sohvalla. Välithän siitä meni kun lopulta kerroin tapahtuneesta kaverilleni. Miehen siskokin lähetti minulle terveisiä. Olen kuulemma paskanpuhuja.

Nyt osaan suhtautua varauksella kaveripariskuntiin...

Vierailija
4/8 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikokemuksistaan. Addiktioista. Vaikeuksista.

Vierailija
5/8 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peleistä, viskistä, opinnoista, tyttöystävistään ja mun poikaystävästä

Vierailija
6/8 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa jutella kahden kesken mistään.

Vierailija
7/8 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikasta.

8/8 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko omia mieskavereita vai miehen kavereita? Samoja juttuja kaikkien kanssa jutellaan, päiväpolttavista aiheista, muistoista, parisuhteista, lapsista, ruoasta... Kaikesta mistä yleensäkin ihmiset keskenään juttelevat. :) Tietenkin "omien" mieskavereiden kanssa tulee puhuttua enemmän ns. henkeviä, olen suurimman osan heistä tuntenut jo parikymmentä vuotta ja todella tunnemme toisemme. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän