5 ensimmäistä tinder nais profiilia. Tällainen taso pääkaupunkiseudulla terv, mies
Anna 27:
Eiks kuvat kero kaiken? En etsi aviomiestä
Sanni 27:
# Helsinki# Viini <3
....kissan kanssa halikuvia koko profiili täynnä
Kaisa 25
Jos sais sellaisen suhteen että voi nukkuu silloin tällöin yhdessä, heiluttaa peittoa kun tekee mieli ja käydä silloin tällöin treffeillä
#kissa halikuvia.
Pihla 27
Cats and vegan food
Mia 24
Muuten ok, mutta ikävä kyllä yli 400 kuvaa instassa joista puolet selfieitä
Pitäisikö tästä 27v miehen koittaa valita kahvi seuraa. Mä olin 17v kypsempi ku tämä roska sakki...
Kommentit (197)
Mitä vikaa on kissoissa? munmielestä makkaransyöjät on kyllä enemmän wt kun vegaanius..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittavan usealla kauniilla ja miellyttävän tekstin omaavalla naisella on lapsia. Vaikka en varsinaisesti parisuhdetta etsikään, niin näen lapsen aika hankalana asiana ihan jo pelkkää kaveruuttakin ajatellen. Ei tuollainen nainen pääse tekemään kanssani mitään yksin, enkä välitä, että lapsi roikkuu mukana.
Olen samaa mieltä. Silti itseäni pelottaa ajatus siitä miksi naisella jolla niin miellyttät kuvat ja teksti on tehnyt muksun hulttion kanssa. Tai vaihtoehtoisesti miksi jäänyt yksin.
Eikö tuo nyt liity niihin muihinkin tuon ikäisiin sinkkuihin? Miten se lapsi tekee eroa yhtään mihinkään suuntaan? Onhan tuon ikäinen sinkku joka tapauksessa joko ollut aiemmin huonossa suhteessa tai ei ole "kelvannut" kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittavan usealla kauniilla ja miellyttävän tekstin omaavalla naisella on lapsia. Vaikka en varsinaisesti parisuhdetta etsikään, niin näen lapsen aika hankalana asiana ihan jo pelkkää kaveruuttakin ajatellen. Ei tuollainen nainen pääse tekemään kanssani mitään yksin, enkä välitä, että lapsi roikkuu mukana.
Olen samaa mieltä. Silti itseäni pelottaa ajatus siitä miksi naisella jolla niin miellyttät kuvat ja teksti on tehnyt muksun hulttion kanssa. Tai vaihtoehtoisesti miksi jäänyt yksin.
Eikö tuo nyt liity niihin muihinkin tuon ikäisiin sinkkuihin? Miten se lapsi tekee eroa yhtään mihinkään suuntaan? Onhan tuon ikäinen sinkku joka tapauksessa joko ollut aiemmin huonossa suhteessa tai ei ole "kelvannut" kenellekään.
Kyllähän se osoittaa ihan eri tavoin harkintakyvyn puutetta jos tekee lapsen sellaisen miehen, kanssa josta ei ole isäksi. Eli nainen on yksinhuoltaja. Vaikka olisikin yhteishuoltajuus, niin silti on tehty lapsi ennen kuin ollaan oltu varma suhteen kestävyydestä. Tietenkään suhde voi päättyä milloin mistäkin syystä, eikä koskaan voi olla varma, vaikka kuinka fiksu ihminen olisi, mutta jos nämä kaikki on tapahtunut nuoresta iästä huolimatta, niin on aika suuret todennäköisyydet, että huonoa harkintakykyä on käytetty.
Eihän liitto ole välttämättä ollut huono, vaikka siitä on erottu. Toisekseen jotkut haluavat olla sinkkuja, eikä kelpaamattomuus silloin ole välttämättä syynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olisiko minulla, 25-vuotiaalla lapsettomalla, korkeakoulutetulla, hoikalla, ei lisäkkeitä käyttävällä liikunnallisella naisella MITÄÄN tsäänssejä saada mukava poikaystävä, jos lataisin pari asiallista kuvaa tinderiin ja päälle vielä minusta mielenkiintoinen kuvaus?
Eiköhän vastaus ole aika selvä noiden tietojen pohjalta. Jos saat huomiota baarissa ja osaat ottaa edes kohtalaisia kuvia itsestäsi, niin saat Tinderissä paljon enemmän huomiota kuin baarissa. Miehiä ei kiinnosta koulutuksesi, mutta hoikkuus ja lapsettomuus tuossa iässä on iso plussa verrattuna moneen naiseen Tinderissä. Toki siellä on paljon myös muita hyviä naisia. Ei siis kannata liiaksi koulutusta korostaa, mutta toki voit laittaa opinahjosi lukemaan sinne. Sovellus ottaa sen automaattisesti Facebookista jos annat luvan.
Paljonhan palvelussa on seksiseuraa hakevia ja pelkkiä matchien keräilijöitä vailla aikomustakaan tavata ketään, mutta on siellä myös paljon ihmisiä, jotka haluavat oikeasti tavata ja osa heistä on vieläpä mukavia ja täysijärkisiä. Itse ainakin luen itseni tuohon kategoriaan.
En käy baareissa enää ja siellä aiemmin saatu mieshuomio oli minusta epämiellyttävää: lääppimistä ja liian humalassa olevien, pelkkää yhden illan juttua etsivien miesten lähestymisiä.
Ja kaikki miehet, joita olen aiemmin tapaillut ovat olleet kiinnostuneita minusta henkilönä. Siksi miehet ovat kyselleet myös uratavoitteistani ja tähän kiinteästi liittyen myös koulutuksestani. Toki vain ne miehet olivat kiinnostuneita, joilla takana amk/yliopisto-opintoja ja tässä vaiheessa elämää kun on oman alan töissä eikä enää opiskelija ei minulla ole mitään syytä edes jutella tarkemmin koulutuksestani enää ellei mies erityisesti halua.
Mistä tapaamista ja pitkäaikaisempaa seuraa etsivät miehet voi tunnistaa tuolla?
Naiset käyttävät noihin kissoihin tajuttoman määrän energiaa ja rahaa. Miten ihmeessä sitä aikaa ja hellyyttä muka riittää vielä miehelle. On kaunis ajatus että joku 10 vuotta neuroottisesti kissojaan hoitanut nainen yhtäkkiä miehen löytäessään kanavoisi energiansa miehen ja suhteen ylläpitoon.
Vierailija kirjoitti:
Miten et voi tietää, että kahviseura on seksiseuraa? pannaan ja juodaan kahvit
Kahviseura ja iltapäiväkahviseura ovat eri asia.
kusipää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAha, toi Kaisa on epätoivoinen ikisinkku. Ei vissiin kelpaa seurustelusuhteisiin niin heti tarjoamassa simpukkaansa..mutta once again, joutuu aina jätetyksi
Mitä kaisan pitäisi tehdä, että kelpaisi seurustelusuhteisiin? Jos jätettäisiin tuo peiton heiluttelu tuosta profiilista pois, niin sittenkö kelpaisi?
Ei huorailisi ja olisi mukava. Muuta ei tarvitse naisena suomessa jos haluaa miehen
Eikä saa näköjään omistaa lemmikkejä koska mies haluaa kaiken huomion ja ihailun itselleen. Ap kuulostar narsistilta.
Itelle tulee aina mielikuva tyhmästä ihmisestä, jos ei osaa yhdyssanoja ollenkaan.
Ap.lle heipat
Ensinnäkin Tinder on profiloitunut ilmaisen seksiseuranetsintäpalveluna. Kuinka tasokkaita naisia oikein luulet sieltä löytyvän? Lisäksi kyseisessä palvelussa seura valitaan pelkän ulkonäön perusteella. Onko siis ihme, että siellä liikkuu lähinnä naisia, joilla on ne silikonit, värjätyt hiukset, ripsienpidennykset, feikkikynnet ja muut? Meikittömänä kun sitä seksiseuraa ei oikein saa, koska suurin osa naisista nyt vaan ei kovin hehkeältä näytä ilman ehostuksia ja lisäkkeitä. Jos siis etsit jotain kaveriseuraa (vai mitä tuolla kahvittelulla oikein tarkotat?), niin Tinder ei ole se paikka. Siellä on vaan seksinhimoiset ulkonäkökeskeiset ihmiset etsimässä vakipanoa eikä mitään tylsää kahvitteluseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän toi naisten profiilien taso on kauttaaltaan aika surkeaa. Tosin suurin osa on varmasti vain testaamassa ulkonäköään, eikä ole aikeitakaan tavata ketään laatumiestä. Eihän se nyt voi muuten olla niin, että ehkä joka viidennellä lukee jotain järkevää siinä tekstissä. Muuten mennään narsistisella belfie&duckface ja instagram linjalla.
Minulla ei ole belfieitä, duckfacea eikä instagramia eikä sitä viinilasiakaan. Mutta olenko toivoton tapaus, kun en ole kirjoittanut profiiliin yhtään mitään? En vain tiedä, mitä siihen laittaisin.
Joo, monen miehen mielestä kyllä. Ei kaikille riitä kiinnostuksen herättäjäksi se pelkkä nätti ulkokuori.
Aloituksesta tulee mieleen että mitä tahansa siihen profiiliin kirjoitat, sekin on väärin. Jos taas kirjoitat sen tylsän liibalaaban "kaksi lasta, etsin vakituista suhdetta, arki sujuu opiskelujen ja töiden parissa, tykkään koti-illoista viinilasin ääressä", herättääkö se oikeasti jonkun mielenkiinnon? Varsinkin kun se viinilasikin oli näköjään turnoff 😃Tottakai se on aina jonkun mielestä väärin, koska ihmiset etsivät erilaisia ihmisiä ja tykkäävät eri asioista. Mieti teksti sen mukaan millaisia miehiä haluat vetää puoleesi. Jos haluat kotona viihtyvän miehen, niin se ei ole heidän mielestään tylsää jos sanot viihtyväsi paljon kotona.
Jos etsit seksiseuraa, niin luonnollisesti profiilisi ei kannata näyttää siltä, että etsit parisuhdetta ja siten kerrot siinä kaikki ominaisuutesi, joilla ei ole oikeastaan mitään väliä seksisuhteessa. Jos taas etsit vakavaa suhdetta, niin sen esittelytekstin kirjoittaminen on olennaisen tärkeää. Älä kuitenkaan korosta sitä, että etsit ainoastaan vakavaa seuraa, koska se luo turhaan paineita ja ennakko-odotuksia.
Kirjoita sellainen teksti, jonka haluaisit itse lukea miehen kuvauksessa. Silloin vedät puoleesi kaltaisiasi ihmisiä.
Niin tietysti, mutta tässä ketjussa tuntuu olevan oletuksena, että on olemassa tietyt asiat, mitä ei missään nimessä saa profiilissa, kuten kissat ja viinilasi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset käyttävät noihin kissoihin tajuttoman määrän energiaa ja rahaa. Miten ihmeessä sitä aikaa ja hellyyttä muka riittää vielä miehelle. On kaunis ajatus että joku 10 vuotta neuroottisesti kissojaan hoitanut nainen yhtäkkiä miehen löytäessään kanavoisi energiansa miehen ja suhteen ylläpitoon.
Kai ymmärrät, että koira, hevonen tai fitnessharrastus vie sitä energiaa moninkertaisesti kissaan verrattuna. Ei kissoja mitenkään erityisesti hoideta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olisiko minulla, 25-vuotiaalla lapsettomalla, korkeakoulutetulla, hoikalla, ei lisäkkeitä käyttävällä liikunnallisella naisella MITÄÄN tsäänssejä saada mukava poikaystävä, jos lataisin pari asiallista kuvaa tinderiin ja päälle vielä minusta mielenkiintoinen kuvaus?
Eiköhän vastaus ole aika selvä noiden tietojen pohjalta. Jos saat huomiota baarissa ja osaat ottaa edes kohtalaisia kuvia itsestäsi, niin saat Tinderissä paljon enemmän huomiota kuin baarissa. Miehiä ei kiinnosta koulutuksesi, mutta hoikkuus ja lapsettomuus tuossa iässä on iso plussa verrattuna moneen naiseen Tinderissä. Toki siellä on paljon myös muita hyviä naisia. Ei siis kannata liiaksi koulutusta korostaa, mutta toki voit laittaa opinahjosi lukemaan sinne. Sovellus ottaa sen automaattisesti Facebookista jos annat luvan.
Paljonhan palvelussa on seksiseuraa hakevia ja pelkkiä matchien keräilijöitä vailla aikomustakaan tavata ketään, mutta on siellä myös paljon ihmisiä, jotka haluavat oikeasti tavata ja osa heistä on vieläpä mukavia ja täysijärkisiä. Itse ainakin luen itseni tuohon kategoriaan.
En käy baareissa enää ja siellä aiemmin saatu mieshuomio oli minusta epämiellyttävää: lääppimistä ja liian humalassa olevien, pelkkää yhden illan juttua etsivien miesten lähestymisiä.
Ja kaikki miehet, joita olen aiemmin tapaillut ovat olleet kiinnostuneita minusta henkilönä. Siksi miehet ovat kyselleet myös uratavoitteistani ja tähän kiinteästi liittyen myös koulutuksestani. Toki vain ne miehet olivat kiinnostuneita, joilla takana amk/yliopisto-opintoja ja tässä vaiheessa elämää kun on oman alan töissä eikä enää opiskelija ei minulla ole mitään syytä edes jutella tarkemmin koulutuksestani enää ellei mies erityisesti halua.
Mistä tapaamista ja pitkäaikaisempaa seuraa etsivät miehet voi tunnistaa tuolla?
Niin no miehet ovat kiinnostuneita elämästäsi, mutta ei heille ole merkitystä koulutuksellasi. Sitä ei kannata korostaa, koska se antaa helposti liian urakeskeisen kuvan naisesta ja se on harvan miehen ihanne. Ainakaan sellaisen miehen, joka etsii naista perustaakseen perheen.
Ei sitä oikeastaan mitenkään voi tietää, että kuka oikeasti etsii pitkää suhdetta ja kuka ei ellei heidän kanssaan juttele. Pääosin kuitenkin kannatta keskittyä niihin profiileihin, joissa kerrotaan asioita, joilla on merkitystä parisuhdetta ajatellen. Jos mies etsii pelkkää seksiseuraa, niin hän tuskin mainitsee paljon esimerkiksi tulevaisuudensuunnitelmistaan tai muutenkaan kuvailee itseään kovin monisanaisesti, vaan heidän profiilitekstinsä on ennemminkin flirttaileva ja hauska.
Itse lukeudun tuohon ikähaarukkaan. Mulla on ollut yksi kissakuva, en ajatellut, että sitä pidettäisiin niin pahana. Rakas lemmikkihän tuo on, mutta ilmeisesti turnoff miehille.
Yks kyssäri, onko ämmät oikeesti ihan huoria tuolla? Sen verran oksettavia aloituksia saa joiltain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän toi naisten profiilien taso on kauttaaltaan aika surkeaa. Tosin suurin osa on varmasti vain testaamassa ulkonäköään, eikä ole aikeitakaan tavata ketään laatumiestä. Eihän se nyt voi muuten olla niin, että ehkä joka viidennellä lukee jotain järkevää siinä tekstissä. Muuten mennään narsistisella belfie&duckface ja instagram linjalla.
Minulla ei ole belfieitä, duckfacea eikä instagramia eikä sitä viinilasiakaan. Mutta olenko toivoton tapaus, kun en ole kirjoittanut profiiliin yhtään mitään? En vain tiedä, mitä siihen laittaisin.
Joo, monen miehen mielestä kyllä. Ei kaikille riitä kiinnostuksen herättäjäksi se pelkkä nätti ulkokuori.
Aloituksesta tulee mieleen että mitä tahansa siihen profiiliin kirjoitat, sekin on väärin. Jos taas kirjoitat sen tylsän liibalaaban "kaksi lasta, etsin vakituista suhdetta, arki sujuu opiskelujen ja töiden parissa, tykkään koti-illoista viinilasin ääressä", herättääkö se oikeasti jonkun mielenkiinnon? Varsinkin kun se viinilasikin oli näköjään turnoff 😃
Tottakai se on aina jonkun mielestä väärin, koska ihmiset etsivät erilaisia ihmisiä ja tykkäävät eri asioista. Mieti teksti sen mukaan millaisia miehiä haluat vetää puoleesi. Jos haluat kotona viihtyvän miehen, niin se ei ole heidän mielestään tylsää jos sanot viihtyväsi paljon kotona.
Jos etsit seksiseuraa, niin luonnollisesti profiilisi ei kannata näyttää siltä, että etsit parisuhdetta ja siten kerrot siinä kaikki ominaisuutesi, joilla ei ole oikeastaan mitään väliä seksisuhteessa. Jos taas etsit vakavaa suhdetta, niin sen esittelytekstin kirjoittaminen on olennaisen tärkeää. Älä kuitenkaan korosta sitä, että etsit ainoastaan vakavaa seuraa, koska se luo turhaan paineita ja ennakko-odotuksia.
Kirjoita sellainen teksti, jonka haluaisit itse lukea miehen kuvauksessa. Silloin vedät puoleesi kaltaisiasi ihmisiä.Niin tietysti, mutta tässä ketjussa tuntuu olevan oletuksena, että on olemassa tietyt asiat, mitä ei missään nimessä saa profiilissa, kuten kissat ja viinilasi.
Tässä ketjussa on aika vähän kommentteja aiheiseen liittyen, joten ei kannata vetää niiden pohjalta liian pitkiä johtopäätöksiä. Mitä noihin kissoihin tulee, niin lähes jokaisella naisella on joko lemmikkejä tai lapsia, joten ei ne lemmikit varmaan juuri kenellekään ole täysi turn off ellei ole allerginen. Toki jos naisella ei ole lemmikkejä tai lapsia, niin saa ainakin itseltäni plussan, koska sain yliannostuksen lemmikkejä edellisessä suhteessani, vaikka lemmikeistä kyllä pidänkin sopivassa elämäntilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Silti itseäni pelottaa ajatus siitä miksi naisella jolla niin miellyttät kuvat ja teksti on tehnyt muksun hulttion kanssa. Tai vaihtoehtoisesti miksi jäänyt yksin.Eikö tuo nyt liity niihin muihinkin tuon ikäisiin sinkkuihin? Miten se lapsi tekee eroa yhtään mihinkään suuntaan? Onhan tuon ikäinen sinkku joka tapauksessa joko ollut aiemmin huonossa suhteessa tai ei ole "kelvannut" kenellekään.
Kyllähän se osoittaa ihan eri tavoin harkintakyvyn puutetta jos tekee lapsen sellaisen miehen, kanssa josta ei ole isäksi. Eli nainen on yksinhuoltaja. Vaikka olisikin yhteishuoltajuus, niin silti on tehty lapsi ennen kuin ollaan oltu varma suhteen kestävyydestä. Tietenkään suhde voi päättyä milloin mistäkin syystä, eikä koskaan voi olla varma, vaikka kuinka fiksu ihminen olisi, mutta jos nämä kaikki on tapahtunut nuoresta iästä huolimatta, niin on aika suuret todennäköisyydet, että huonoa harkintakykyä on käytetty.
Eihän liitto ole välttämättä ollut huono, vaikka siitä on erottu. Toisekseen jotkut haluavat olla sinkkuja, eikä kelpaamattomuus silloin ole välttämättä syynä.
Ookei, eli harkintakyvyn puute on huono juttu, mutta halu olla sinkkuna ei..? Olenko ainoa, jonka mielestä nämä selitykset ovat jotenkin heikolla pohjalla? Miksei voi vain reippaasti sanoa, ettei halua kasvattaa toisen miehen lapsia? Aina pitää vedota johonkin harkintakyvyn puutteeseen, vaikkei edes tiedä, mitä taustalla on.
Vierailija kirjoitti:
Itse lukeudun tuohon ikähaarukkaan. Mulla on ollut yksi kissakuva, en ajatellut, että sitä pidettäisiin niin pahana. Rakas lemmikkihän tuo on, mutta ilmeisesti turnoff miehille.
Yks kyssäri, onko ämmät oikeesti ihan huoria tuolla? Sen verran oksettavia aloituksia saa joiltain.
En tiedä onko huoria, koska niin harvalle olen jutellut, mutta naiset saavat tuolla niin paljon huomiota, että harva mihinkään tylsään viestittelyyn jaksaa vastailla ellei mies ole erittäin kiinnostava. Veikkaisin, että useamman kuihtuneen keskustelun jälkeen miehet ovat alkaneet menemään mahdollisimman nopeasti itse asiaan, jotta saisivat nopeasti selvyyden siihen, että onko nainen kiinnostunut siinä mielessä vai ei.
Itsekin ajattelin vaihtaa taktiikkaa ja koittaa sopia sen konkreettisen tapaamisen mahdollisimman nopeasti, koska ei keskustelusta tunnu oikein tulevan mitään. Olisin halunnut hieman tutustua ennen tapaamista, mutta naisen vastaukset alkavat viipymään ja lopulta ne saattavat loppua kokonaan. Pitää siis takoa silloin kun rauta on kuumaa. Mielestäni olen keskustelussa hauska, joten siitä tuskin vastaamattomuus johtuu. Valtaosa naisista ei vain jaksa chattailla, vaan haluaa sitä toimintaa mahdollisimman pian tai sitten eivät vain ole kiinnostuneita minusta. Suoraan kysymällä ei ainakaan tarvitse turhaan miettiä.
Veikkaisin muutenkin, että aika harva nainen lopulta suostuu miehen kanssa treffeille, joten ihan vain aikaa säästääkseen halutaan ehdottaa suoraan tapaamista. Jos miehet painavat aktiivisesti sydäntä, niin kyllä heilläkin noita matcheja on aika paljon, joten ei kaikkien kanssa jaksa alun jälkeen kovin syvällisiä kirjoittaa.
Ensin sanotaan, että naisena riittää kun ei ole horo ja on mukava. Sitten sanotaan, ettei saa olla lemmikkejä eikä lapsia eikä viinilasikuvia eikä vegaani eikä huono profiiliteksti eikä huono harkintakyky eikä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko huoria, koska niin harvalle olen jutellut, mutta naiset saavat tuolla niin paljon huomiota, että harva mihinkään tylsään viestittelyyn jaksaa vastailla ellei mies ole erittäin kiinnostava. Veikkaisin, että useamman kuihtuneen keskustelun jälkeen miehet ovat alkaneet menemään mahdollisimman nopeasti itse asiaan, jotta saisivat nopeasti selvyyden siihen, että onko nainen kiinnostunut siinä mielessä vai ei.
Itsekin ajattelin vaihtaa taktiikkaa ja koittaa sopia sen konkreettisen tapaamisen mahdollisimman nopeasti, koska ei keskustelusta tunnu oikein tulevan mitään. Olisin halunnut hieman tutustua ennen tapaamista, mutta naisen vastaukset alkavat viipymään ja lopulta ne saattavat loppua kokonaan. Pitää siis takoa silloin kun rauta on kuumaa. Mielestäni olen keskustelussa hauska, joten siitä tuskin vastaamattomuus johtuu. Valtaosa naisista ei vain jaksa chattailla, vaan haluaa sitä toimintaa mahdollisimman pian tai sitten eivät vain ole kiinnostuneita minusta. Suoraan kysymällä ei ainakaan tarvitse turhaan miettiä.
Veikkaisin muutenkin, että aika harva nainen lopulta suostuu miehen kanssa treffeille, joten ihan vain aikaa säästääkseen halutaan ehdottaa suoraan tapaamista. Jos miehet painavat aktiivisesti sydäntä, niin kyllä heilläkin noita matcheja on aika paljon, joten ei kaikkien kanssa jaksa alun jälkeen kovin syvällisiä kirjoittaa.
No toi on kyllä ihan totta. Helposti sitä vaan tulee pieni ahdistuminen siinä, että se tapaamisehdottaminen tulee toisinaan vähän puskista, jos ei ole kerennyt vielä lämmetä ajatukselle. Lähes poikkeuksetta vilkkaastikin alkaneet keskustelut kerkeää lopahtamaan siinä viikossa, ellei parissa. Itse ainakin aika hanakasti lähden tapaamaan, pitää oikeesti olla sellanen innostus/kiinnostus/ihastuksen tuntuma.
Mulla on vähän viharakkaussuhde Tinderiin, oon siellä pari vuotta keikkunut ja katsastanut tarjontaa, mutta nykyään se vaan masentaa. Voi kunpa Tinderille tulisi joku asiallisempi versio, aika iso kynnys nimittäin liittyä mihinkään varsinaiseen kumppaninhakusivustoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toi on kyllä ihan totta. Helposti sitä vaan tulee pieni ahdistuminen siinä, että se tapaamisehdottaminen tulee toisinaan vähän puskista, jos ei ole kerennyt vielä lämmetä ajatukselle. Lähes poikkeuksetta vilkkaastikin alkaneet keskustelut kerkeää lopahtamaan siinä viikossa, ellei parissa. Itse ainakin aika hanakasti lähden tapaamaan, pitää oikeesti olla sellanen innostus/kiinnostus/ihastuksen tuntuma.
Mulla on vähän viharakkaussuhde Tinderiin, oon siellä pari vuotta keikkunut ja katsastanut tarjontaa, mutta nykyään se vaan masentaa. Voi kunpa Tinderille tulisi joku asiallisempi versio, aika iso kynnys nimittäin liittyä mihinkään varsinaiseen kumppaninhakusivustoon.
Minusta taas tuntuu, että jos juttelee kovin paljon etukäteen, niin ennakko-odotukset kasvavat niin suuriksi, että ei meinaa uskaltaa tavata enää ollenkaan. Siksi olisi varmaan mukavampi sopia se rento tapaaminen hyvissä ajoin. Itse lähden aina treffeille lähtökohtaisesti kaveripohjalta ja niiden jälkeen vasta katsotaan josko lähdettäisiin oikeille treffeille.
Miten et voi tietää, että kahviseura on seksiseuraa? pannaan ja juodaan kahvit