Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 ensimmäistä tinder nais profiilia. Tällainen taso pääkaupunkiseudulla terv, mies

huhhuh666
22.10.2016 |

Anna 27:

Eiks kuvat kero kaiken? En etsi aviomiestä

Sanni 27:

# Helsinki# Viini <3

....kissan kanssa halikuvia koko profiili täynnä

Kaisa 25

Jos sais sellaisen suhteen että voi nukkuu silloin tällöin yhdessä, heiluttaa peittoa kun tekee mieli ja käydä silloin tällöin treffeillä

#kissa halikuvia.

Pihla 27
Cats and vegan food

Mia 24

Muuten ok, mutta ikävä kyllä yli 400 kuvaa instassa joista puolet selfieitä

Pitäisikö tästä 27v miehen koittaa valita kahvi seuraa. Mä olin 17v kypsempi ku tämä roska sakki...

Kommentit (197)

Vierailija
61/197 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhuh666 kirjoitti:

Anna 27:

Sanni 27:

# Helsinki# Viini <3

Kaisa 25

Jos sais sellaisen suhteen että voi nukkuu silloin tällöin yhdessä, heiluttaa peittoa kun tekee mieli ja käydä silloin tällöin treffeillä

#kissa halikuvia.

Pihla 27

Cats and vegan food

Mia 24

Pitäisikö tästä 27v miehen koittaa valita kahvi seuraa. Mä olin 17v kypsempi ku tämä roska sakki...

No hae sitten vanhempaa seura, pölö. Mutta opettele ensin kirjoittamaan.

Vierailija
62/197 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuten seksiseuraa haluat, niin kannattaa katsella matcheistasi, että keiden etäisyydet muuttuvat viikonloppuiltaisin, koska se tarkoittaa, että he käyttävät Tinderiä tuolloin. Harva nainen pitää Tinderiä jatkuvasti päällä ihan muuten vain, koska se piippaisi jatkuvasti ja kuluttaa akkua. Viikonloppuiltaisin Tinderin selaaminen taas tarkoittaa aika usein seksiseuran hakemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/197 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin tykkäys ja sitten mätseistä karsii hirveät tyypit pois. Tämä siis miehille helpoin tapa tinderissä.

Vierailija
64/197 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiin tykkäys ja sitten mätseistä karsii hirveät tyypit pois. Tämä siis miehille helpoin tapa tinderissä.

Kyllä se esikarsinta kannattaa tehdä jo aluksi. Jos naisella on vain yksi kuva, josta ei oikein osaa sanoa, niin silloin kannattaa laittaa tykkäykseen ja karsia myöhemmin jos tulee match.

Näin muuten tänään kaupungilla naisen, joka on tullut minulle Tinderissä vastaan kolme kertaa. Kerran muistaakseni tykkäsin tuosta, mutta ei tullut matchia. Tunnistikohan minut, kun katsoi takaisin. Ensimmäinen kerta, kun näin jonkun Tinderissä tavatun livenä.

Vierailija
65/197 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kusipää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAha, toi Kaisa on epätoivoinen ikisinkku. Ei vissiin kelpaa seurustelusuhteisiin niin heti tarjoamassa simpukkaansa..mutta once again, joutuu aina jätetyksi

Mitä kaisan pitäisi tehdä, että kelpaisi seurustelusuhteisiin? Jos jätettäisiin tuo peiton heiluttelu tuosta profiilista pois, niin sittenkö kelpaisi?

Ei huorailisi ja olisi mukava. Muuta ei tarvitse naisena suomessa jos haluaa miehen

Jaa. No onhan tuolla tinderissä aika paljon tällaisiakin naisia ja silti ei näköjään ainakaan aloittajalle kelpaa. Vai tekeekö kissa naisesta ei-mukavan?

Voi kuule kyllä kelpaa. Jos tiedät tällaisia naisia niin voitko antaa yhteystietoja.

Niillä mielestäni kivoilla naapurintytöillä joiden kuvissa ei mitään elvistelyä tai duckface esiiny on vaan niin paljon kysyntää että hukkyvat viesteihin ja matcheihin.

Oma siskoni 2v sitten teki profiilin ja nykyinen aviomies löytyi viikon tinderin jälkeen. Ei siinä paljon tarvinnut valita.

Terv Ap

No minä olen tuollainen. Olen kyllä 36- vuotias, joten tuskin kelpaan sinulle.

Vierailija
66/197 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä, että olen saanut tänään vain yhden matchin ja senkin 150km päästä, vaikka olen mielestäni tykännyt todella monesta tänään ja mielestäni myös aika löyhin perustein verrattuna tavalliseen. Yleensä saan tuollaisesta määrästä vähintään viisi matchia.

Vierailija
67/197 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhuh666 kirjoitti:

Sanni 27:

# Helsinki# Viini <3

Pihla 27

Cats and vegan food

Nää vois olla hyvä match. Siis keskenään tietysti.

Vierailija
68/197 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanpitäjillä on lähes kaikilla toksoplasmoosi.

Ei kiitos.

Vierailija
69/197 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollainen helmi ei löydä seuraa muualta? Olisko vittumainen luonne syynä.

Hyväkun analysoitte niin hyvin. Kannattaa pikkasen tutkia kuinka perkekeesti hyviä miehiä on sinkkumarkkinoilla koska meitä on järkyttävästi enemmän

..

Täsdäki voin pyytää kaikki kahville??

Ikävä kyllä ei teistä siihen ole.

Terv ap

Jos nyt luet omat viestisi tästä ketjusta ja yrität arvioida niitä ulkopuolisen silmin, antavatko ne mielestäsi kuvaa "hyvästä miehestä"? Minusta eivät. Minulle tulee sellainen vaikutelma, että olet äkkipikainen ja vihainen ihminen.

Vielä yksinkertainen kaiken lisäksi. On siinä taakkaa!

Vierailija
70/197 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos muuten seksiseuraa haluat, niin kannattaa katsella matcheistasi, että keiden etäisyydet muuttuvat viikonloppuiltaisin, koska se tarkoittaa, että he käyttävät Tinderiä tuolloin. Harva nainen pitää Tinderiä jatkuvasti päällä ihan muuten vain, koska se piippaisi jatkuvasti ja kuluttaa akkua. Viikonloppuiltaisin Tinderin selaaminen taas tarkoittaa aika usein seksiseuran hakemista.

Siis miten ne etäisyydet muuttuvat? Minä kyllä tinderöin enimmäkseen kotona.

Vierailija
71/197 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän toi naisten profiilien taso on kauttaaltaan aika surkeaa. Tosin suurin osa on varmasti vain testaamassa ulkonäköään, eikä ole aikeitakaan tavata ketään laatumiestä. Eihän se nyt voi muuten olla niin, että ehkä joka viidennellä lukee jotain järkevää siinä tekstissä. Muuten mennään narsistisella belfie&duckface ja instagram linjalla. 

Minulla ei ole belfieitä, duckfacea eikä instagramia eikä sitä viinilasiakaan. Mutta olenko toivoton tapaus, kun en ole kirjoittanut profiiliin yhtään mitään? En vain tiedä, mitä siihen laittaisin.

Vierailija
72/197 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän toi naisten profiilien taso on kauttaaltaan aika surkeaa. Tosin suurin osa on varmasti vain testaamassa ulkonäköään, eikä ole aikeitakaan tavata ketään laatumiestä. Eihän se nyt voi muuten olla niin, että ehkä joka viidennellä lukee jotain järkevää siinä tekstissä. Muuten mennään narsistisella belfie&duckface ja instagram linjalla. 

Minulla ei ole belfieitä, duckfacea eikä instagramia eikä sitä viinilasiakaan. Mutta olenko toivoton tapaus, kun en ole kirjoittanut profiiliin yhtään mitään? En vain tiedä, mitä siihen laittaisin.

Joo, monen miehen mielestä kyllä. Ei kaikille riitä kiinnostuksen herättäjäksi se pelkkä nätti ulkokuori. 

Vierailija
73/197 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap:n omassa esittelyssä lukee? Ei mitään?

Sitä paitsi kissavihaajaihminen ei ole hyvä ihminen.

Vierailija
74/197 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, monen miehen mielestä kyllä. Ei kaikille riitä kiinnostuksen herättäjäksi se pelkkä nätti ulkokuori. 

Aloituksesta tulee mieleen että mitä tahansa siihen profiiliin kirjoitat, sekin on väärin. Jos taas kirjoitat sen tylsän liibalaaban "kaksi lasta, etsin vakituista suhdetta, arki sujuu opiskelujen ja töiden parissa, tykkään koti-illoista viinilasin ääressä", herättääkö se oikeasti jonkun mielenkiinnon? Varsinkin kun se viinilasikin oli näköjään turnoff 😃

Vierailija
75/197 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ihan hyvä taso siellä pääkaupunkiseudulla. Tottahan ne tytöt ovat vähän hukassa itsensä kanssa, mutta se vaan on tämä someaika, johin ei olla ehkä ihan totuttu ja tapoja esiintyä siellä on monia.

Tämä keskustelu taas! Aloittaja kehtasi arvostella naisia ja negatiivisia kommentteja ja ala-peukkuja satelee ilmeisesti toisilta naisilta. Minusta aloitus oli hyvä - miksi pääkaupunkiseudun naiset, joiden iän puolesta pitäisi olla aikuisia esiintyvät kuin kakarat? Mutta jos miehiä olisikin arvosteltu aloituksessa...

Vierailija
76/197 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noista esimerkeistä tekee kakaramaisia? Yhdellä on instagramkuvia paljon, sen ehkä käsitän, mutta mikä vika on kissanaisissa ja pelkän seksin etsijöissä? Ne seksin etsijät eivät vain etsi samaa kuin sinä, mutta ei kai se heistä lapsellista tee?

Vierailija
77/197 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira akat ovat pahempia.Epäsiistejä ja koirat haisee 😛

Vierailija
78/197 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhuh666 kirjoitti:

Anna 27:

Sanni 27:

# Helsinki# Viini <3

Kaisa 25

#kissa halikuvia.

Pihla 27

Cats and vegan food

Mia 24

Sä oli 17 vuotta kypsempi kuin tämä "roska sakki".

No jos vastaat mielestäsi kypsyysasteelta yli nelikymppistä, hittoako sitten katselet alle kolmikymppisten profiileita.

Ps. kahviseura on yhdyssana. Ja mikä hitto ylipäätään on kahviseura? Onko se joustavampi tapaus kuin päiväkahviseura?

Vierailija
79/197 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se varmaankaan matchien määrään ihan mahdottomasti vaikuta jos teksti puuttuu, mutta keskustelun aloituksien määrään se varmasti vaikuttaa. Jos sinulla on vain muutama kuva, joissa ei näy oikeastaan mitään muuta kuin sinä, eikä sinulla ole esittelytekstiä, niin aika hankala on tarttua mihinkään ja laittaa aloitusviestiä. Itse laitan persoonallisen aloitusviestin jokaiselle liittyen hänen kuviinsa ja/tai tekstiinsä. Jos niistä ei saa mitään irti, niin laitan aloitusviestin jollekin toiselle ellei nainen ole erittäin paljon mieleeni ulkonäöllisesti.

Vierailija
80/197 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huhhuh666 kirjoitti:

Anna 27:

Sanni 27:

# Helsinki# Viini <3

Kaisa 25

#kissa halikuvia.

Pihla 27

Cats and vegan food

Mia 24

Sä oli 17 vuotta kypsempi kuin tämä "roska sakki".

No jos vastaat mielestäsi kypsyysasteelta yli nelikymppistä, hittoako sitten katselet alle kolmikymppisten profiileita.

Ps. kahviseura on yhdyssana. Ja mikä hitto ylipäätään on kahviseura? Onko se joustavampi tapaus kuin päiväkahviseura?

Tottakai hän katsoo alle kolmikymppisiä, koska siinä ryhmässä on keskimäärin helvetisti parempi taso kuin yli kolmekymppisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme