Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti eilen ja haluaa erota

Onneton
22.10.2016 |

Eli olemme alle 30 - vuotias pariskunta ja asuneet saman katon alla nyt muutaman vuoden ajan, josta yhdessä olemme olleet melkein saman verran. Hiljattain muutimme vieraalle paikkakunnalle lähemmäs miehen vanhempia ja tiesin jo silloin, ettei meillä mene kovin hyvin. Suhde oli kuitenkin jo paranemaan päin, kunnes mies päätti eilen lähteä riidan jälkeen ja erota estämällä minut kaikin mahdollisin tavoin elämästään. Riita alkoi kotitöistä ja paisui niin isoksi, että mies puki vaatteet päälle ja lähti autollaan pois yöksi vanhemmilleen. Itselle ei tulisi mieleenkään lähteä kesken selvittämätöntä riitaa ja yritinkin soittaa miehelle perään, sekä laittaa lukuisia viestejä. Tänään aamulla mies ilmoitti, ettei yhä halua tehdä sovintoa, vaan ero on hänen mielestään ainoa vaihtoehto. Olimme tehneet riitaa edeltävänä päivänä yhteiset pelisäännöt perustuen aikaisempiin riitoihin, jotta samaa ei enää toistuisi. Mies kuitenkin päätti rikkoa sääntöjä ensin, jonka seurauksena menin pettämään aiemmat lupaukseni. Mielestäni,jos yhteiset säännöt sovitaan, niin molempien osapuolten tulee noudattaa niitä. Yksityiskohtiin en pysty menemään tätä tarkemmin, jotta minua ei tunnisteta. Sama on toistunut aiemminkin ja mies on oleillut silloin useita päiviä vanhempiensa luona, kunnes olen lopulta saanut hänet tulemaan takaisin. Tällä kertaa riita sai alkunsa samoin, kuin viime kerralla eli huusin hänelle, jonka seurauksena hän otti tavaransa ja lähti. Rakastan miestäni eikä ero ole mielestäni ratkaisu. Olen yrittänyt kertoa miehelleni, kuinka paljon ajattelen yhteistä tulevaisuuttamme ja hän myös itse suunnitteli tulevaisuuden suunnitelmia kanssani vielä samana päivänä ennen riitaa. Tänään hän lähti yhdessä suunnitellulle päivämatkalle toiseen kaupunkiin, jonne ei ottanut minua mukaan aamulla. Olen henkisesti aivan rikki ja en tiedä mitä pystyn enää tekemään pelastaakseni suhteeni. Mieheni ei ole koskaan halunnut tuoda asioitamme muille julki ja sen takia terapia ei ole ollut ratkaisu. Miten ihmeessä saisin miehen ymmärtämään, ettei lähteminen ja ero ole ratkaisu. Koen olevani tässä maailmassa niin yksin ja mieheni on ollut aina tukeni, sekä turvani. Minulla ei ole ketään kenen kanssa puhua tästä ja pelkään miehen perheen myös hylkäävän minut täysin tämän myötä. Meillä ei ole yhteisiä lapsia, eikä yhteistä asuntolainaa, mutta olemme puhuneet yhteisestä tulevaisuudesta ja tulevaisuuden suunnitelmat olivat niin hyviä ennen miehen pois lähtemistä. Tätä kirjoittaessa yritän pidätellä itkua ja toivoa vain parasta, että mies tajuaisi kuinka paljon oikeasti välitän hänestä ja tulisi takaisin kotiin.

Kommentit (405)

Vierailija
201/405 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet työkyvytön. Miksi?

Vierailija
202/405 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneton kirjoitti:

Ongelmaa pahentaa vain se, että mikäli mies tullessaan on yhä päättänyt lähteä niin asuntoamme emme pysty irtisanomaan vielä melkein vuoteen. Mies pystyy lähteä ja jättämään minut vastaamaan täysin yksin taloudestamme. Minä jos lähden, saan sopimuksen rikkomis sakot niskaani mitä ei ole työttömänä varaa maksaa. Onko mies tässä tapauksessa velvollinen yhä maksamaan puolet vuokrasta mikäli päättää lähteä vai kaatuuko koko taloutemme minun niskaani? Koen olevani niin yksin ja henkisesti rikki jo pelkästään rahahuolien vuoksi ja nyt vielä tämä miehen uhkaama ero mahdollisesti tiedossa. Asumme niin pienessä kylässä, jossa jokainen tuntee toisensa että jo pelkästään sen vuoksi en täällä koe pystyväni elämääni tarvittaessa jatkamaan yksin. -AP

Eli sinä edellytät miehen maksavan sinun elämisesi. Odotat myös miehen tekevän taloustöitä, vaikka hän on työssä ja sinä työttömänä kotona. Hei herää pahvi, ei mies ole sinun elämisesi rahoittaja. Ja kotityöt hoidat sinä niin kauan kuin olet työtön. Voit pyytää miehen apua raskaimpiin askareisiin, kuten ikkunoiden pesuun tms.

En, mieheni ei ole koskaan maksanut elämistäni. Vain hänen oman osuutensa ruuasta ja vuokrasta. Saan työmarkkinatukea, joten olen pystynyt kustantamaan aina omat laskut, ruuat ja vuokran itse enkä näin ole ollut riippuvainen miehestäni taloudellisesti. Jatkossa aion olla valittamatta miehelle enää kotitöistä ja toivon näin välttäväni riitoja niistä, jos mies haluaa enää tulla takaisin. - AP

Voi ei kun saisin sinulle yhtä kirkkaasti tämän ajatuksen, että ei kotona pitäisi joutua olemaan varpaillaan tekemistensä ja sanojensa kanssa, jottei toinen lähtisi erouhkailuja sadatellen pakosalle.

Jos ihminen jatkuvasti heittelee erouhkailuja vailla mitään kykyä ratkaista tilannetta muuten, niin ei se pidemmän päälle kanna. Mieti kuin vapaasti saisitkaan hengittää, kun olet omassa asunnossasi omilla säännöilläsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/405 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies pakenee vanhemmilleen, kun tulee riitaa kotona kumppanin kanssa?

Sellainen, joka on kurkkua myöten täynnä riitaa ja aikoo erota. Monet naiset toimivat samalla tavoin.

Mutta en silti ymmärrä miksi siellä pitää nukkua? Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi tulla sopimaan asiat kotiin illaksi ja voisin ihan hyvin nukkua myös sohvalla sen ajan kunnes kaikki on taas ok. En ymmärrä miten miehen vanhemmat hyväksyvät tällaista ja majoittavat häntä siellä. - AP.

Kyllä minäkin majoittaisin lastani, joka ei kestä kumppaniaan. Saisi olla luonani niin pitkään kuin siltä tuntuu. Ymmärrät sitten, kun sinulla itselläsi on lapsia. 

Taas sinä yrität pakottaa mieheesi sinun omia näkemyksiäsi sanomalla, että asiat pitää kotona sopia illaksi. Se on sinun näkemyksesi, saat olla tietysti tuota mieltä, mutta miehesi ei tarvitse nähdä asiaa noin ja se sinun täytyy hyväksyä.

Kuten monet muutkin tässä ketjussa, olen sitä mieltä että olette kumpikin kypsymättömiä omilla tavoillanne ja teidän kummankin on parempi erota. Miehesi ei tarvitse kaltaistasi huutavaa ja nyyhkyttävää ripustautuja-marttyyriä ja sinä et tarvitse miestä, joka ajaa suhteenne kuilun partaalle ja palaa takaisin. Teidän elämänne yhdessä ei koskaan tule olemaan parempaa. Kumpikaan teistä ei muutu ja terapia ei ole mikään taikasauva, joka korjaa luonnevirheenne. Anna miehesi rauhassa mennä.

Kyllä minäkin majoittaisin lapseni tarvittaessa mutta antaisin myös ohjeen mennä pikimmiten selvittämään asiansa puolisonsa kanssa.

Vallankäyttöä erolla uhkailu ja lähteminen ja selän kääntäminen on.

Ihan riippumatta siitä millainen ap on.

Erota saa ja pitääkin jos niikseen tulee mutta se pitää tehdä asiallisesti eikä lähteä ja palata , lähteä ja palata miten mieleen milloinkin juolahtaa.

Minusta vain tuntuu siltä että miehen vanhemmat eivät koskaan puutu suhteeseemme. Riitatilanteiden sattuessa mies vain ilmestyy sinne ja vanhemmat eivät edes kehoita häntä tulemaan tänne selvittämään asioita. Majoittuvat vain miestäni siellä päivätolkulla pitäen minut samalla täysin epätiedossa siitä mitä on tapahtumassa. - AP

No eihän niiden vanhempien pidäkään puuttua teidän suhteeseenne! Herranisä. Teidän pitää hoitaa itse omat asianne, ei siihen vanhempia pidä sotkea. Jos he sotkeutuisivat teidän asioihinne, niin jo itkisit, että ne sekaantuu ja määräilee.

Ei tietenkään suoraan puuttua mutta sanoa pojalleen että saa luvan tulla joko pysyvästi kotiin tai mennä selvittämään asiat kun on rauhassa siellä saanut purkaa oloaan. Tämä on aivan hirveää, kun hänen vanhempansa eivät ole koskaan edes kysyneet mieheltä miksi hän on siellä monta päivää. -AV

Mistä tiedät, mitä he ovat siellä puhuneet?

Mies on kertonut aiemmin ja hänen vanhemmat tavatessaan ovat suoraan päin naamaa kysyneet minulta miksi se mies sinne aina raahautuu. Tekosyyn olemme keksineet kun emme halua totuutta kertoa. Ihan ihme touhua, jos vanhemmat ovat huolissaan niin miksi antavat miehen eristäytyä eivätkä kysy onko kaikki ok kuin vasta minulta ehkä kuukauden kuluttua. - AV

No jos tulee vielä kysymystä, niin kerropa heille totuus. Ei sinulla ole mitään velvollisuutta suojella miehesi mainetta siitä kun tämä pakenee äidin ja isän luo ainakun pitäisi ongelmia selvitellä.

Vierailija
204/405 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies pakenee vanhemmilleen, kun tulee riitaa kotona kumppanin kanssa?

Sellainen, joka on kurkkua myöten täynnä riitaa ja aikoo erota. Monet naiset toimivat samalla tavoin.

Mutta en silti ymmärrä miksi siellä pitää nukkua? Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi tulla sopimaan asiat kotiin illaksi ja voisin ihan hyvin nukkua myös sohvalla sen ajan kunnes kaikki on taas ok. En ymmärrä miten miehen vanhemmat hyväksyvät tällaista ja majoittavat häntä siellä. - AP.

Kyllä minäkin majoittaisin lastani, joka ei kestä kumppaniaan. Saisi olla luonani niin pitkään kuin siltä tuntuu. Ymmärrät sitten, kun sinulla itselläsi on lapsia. 

Taas sinä yrität pakottaa mieheesi sinun omia näkemyksiäsi sanomalla, että asiat pitää kotona sopia illaksi. Se on sinun näkemyksesi, saat olla tietysti tuota mieltä, mutta miehesi ei tarvitse nähdä asiaa noin ja se sinun täytyy hyväksyä.

Kuten monet muutkin tässä ketjussa, olen sitä mieltä että olette kumpikin kypsymättömiä omilla tavoillanne ja teidän kummankin on parempi erota. Miehesi ei tarvitse kaltaistasi huutavaa ja nyyhkyttävää ripustautuja-marttyyriä ja sinä et tarvitse miestä, joka ajaa suhteenne kuilun partaalle ja palaa takaisin. Teidän elämänne yhdessä ei koskaan tule olemaan parempaa. Kumpikaan teistä ei muutu ja terapia ei ole mikään taikasauva, joka korjaa luonnevirheenne. Anna miehesi rauhassa mennä.

Kyllä minäkin majoittaisin lapseni tarvittaessa mutta antaisin myös ohjeen mennä pikimmiten selvittämään asiansa puolisonsa kanssa.

Vallankäyttöä erolla uhkailu ja lähteminen ja selän kääntäminen on.

Ihan riippumatta siitä millainen ap on.

Erota saa ja pitääkin jos niikseen tulee mutta se pitää tehdä asiallisesti eikä lähteä ja palata , lähteä ja palata miten mieleen milloinkin juolahtaa.

Minusta vain tuntuu siltä että miehen vanhemmat eivät koskaan puutu suhteeseemme. Riitatilanteiden sattuessa mies vain ilmestyy sinne ja vanhemmat eivät edes kehoita häntä tulemaan tänne selvittämään asioita. Majoittuvat vain miestäni siellä päivätolkulla pitäen minut samalla täysin epätiedossa siitä mitä on tapahtumassa. - AP

Mies on aina tervetullut kotiinsa ja vanhemmat auttavat häntä aina.

Vierailija
205/405 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen vanhempien pitäisi puuttua suhteeseenne?

Vierailija
206/405 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen vanhempien pitäisi puuttua suhteeseenne?[/quote

No ei tietenkään puuttua mutta miksi ihmeessä kun samaa on tapahtunut aiemminkin eivät opasta miestä joko eroamaan tai tulemaan takaisin kotiin. Tämä edestakaisin ramppailu saa minut oikeasti ihan rikki ja vanhemmat kuitenkin ihmettelevät tilannetta aina jälkikäteen.

Nyt mies on tulossa varmaan hakemaan tavaroitaan illalla. Koko päivään ei ole soittanut tai laittanut mitään viestiä ja 2 yötä ollut miettimässä asioita. Pitäisikö minun aloittaa keskustelu kun mies tulee vai olla ihan hiljaa ja antaa miehen puhua? Luulen että hän luulee silloin että en enää välitä jos en kysele hänen peräänsä, mutta nyt yritän samalla muuttaa käytöstäni niin ettei mies saa minusta enää sellaista kuvaa että olisin hänestä riippuvainen.

- AV

Vierailija
207/405 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paikkakunnallasi hotellia tms jonne voisit mennä eli et tapaisi lainkaan tavaroitaan hakevaa miestäsi?

Sinun ei nyt kannata luulla yhtään mitään toisen luulemisista. Ja huomenna istumaan sinne terveyskeskuksen vastaanottoon etkä lähde pois ennen kuin saat ammattilaisen apua.

Vierailija
208/405 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paikkakunnallasi hotellia tms jonne voisit mennä eli et tapaisi lainkaan tavaroitaan hakevaa miestäsi?

Sinun ei nyt kannata luulla yhtään mitään toisen luulemisista. Ja huomenna istumaan sinne terveyskeskuksen vastaanottoon etkä lähde pois ennen kuin saat ammattilaisen apua.

Ei yhtäkään hotellia täällä. Ei mitään tietoa milloin hän tulee vai tuleeko niin en viitsisi tehdä pidempää kävelylenkkiäkään turhaan kun en tiedä mihin aikaan lähtisin ulos. - AV

Vierailija
209/405 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneton kirjoitti:

Itse haluaisin keskustella ja sopia asiat heti riidan päätteeksi, mutta mies ei kykene sopimaan riitoja kanssani keskustelemalla. Riidan jälkeen seuraa aina tämä pois lähteminen, jonka seurauksena menen paniikkiin ja yritän saada mieheni palaamaan takaisin vanhemmiltaan yhteiseen kotiimme. Usein mies lopulta leppyy ja tulee takaisin parin päivän sisällä, mutta riidat jäävät aina selvittämättä, eikä mies myönnä olevansa myös syyllinen riidan alkuun. Olimme nuoria ja erittäin rakastuneita, kun muutimme yhteen joten en kokenut sitä liian aikaiseksi. Mies myös on sanonut muuton olleen hyvä ratkaisu, mutta silti riitamme saavat aina alkunsa samoista asioista, kun ne jäävät edellisellä kerralla miehen käytöksen vuoksi selvittämättä.

- AP

Just. Eli "keskustelu" tarkoittaa sitä että miehen pitää myöntää olevansa syyllinen kaikkeen. En minäkään jaksaisi katella tuollaista sekopäätä, vaan pakkaisin kamani ja lähtisin. Toivottavasti miehesi älyää pysyä erossa sinusta ja etsii jonkun tasapainoisemman kumppanin.

Vierailija
210/405 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakunnalla yhään baaria/pubia/ravintolaa. Menet sinne ja istut sulkemisaikaan asti. Kerroit tietäväsi miehen työvuoron, niin ainakaan sen aikanahan hän ei tule käymään. Todennäköistä on, että tulee töiden jälkeen = lähde ainakin silloin parin tunnin kävelylenkille. Pitkät kalsarit jalkaan, pipo päähän ja menoksi. Ehkä ajatuksesikin selkiävät.

Vierailija
211/405 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneton kirjoitti:

Itse haluaisin keskustella ja sopia asiat heti riidan päätteeksi, mutta mies ei kykene sopimaan riitoja kanssani keskustelemalla. Riidan jälkeen seuraa aina tämä pois lähteminen, jonka seurauksena menen paniikkiin ja yritän saada mieheni palaamaan takaisin vanhemmiltaan yhteiseen kotiimme. Usein mies lopulta leppyy ja tulee takaisin parin päivän sisällä, mutta riidat jäävät aina selvittämättä, eikä mies myönnä olevansa myös syyllinen riidan alkuun. Olimme nuoria ja erittäin rakastuneita, kun muutimme yhteen joten en kokenut sitä liian aikaiseksi. Mies myös on sanonut muuton olleen hyvä ratkaisu, mutta silti riitamme saavat aina alkunsa samoista asioista, kun ne jäävät edellisellä kerralla miehen käytöksen vuoksi selvittämättä.

- AP

Just. Eli "keskustelu" tarkoittaa sitä että miehen pitää myöntää olevansa syyllinen kaikkeen. En minäkään jaksaisi katella tuollaista sekopäätä, vaan pakkaisin kamani ja lähtisin. Toivottavasti miehesi älyää pysyä erossa sinusta ja etsii jonkun tasapainoisemman kumppanin.

Ei todellakaan myöntää vaan tarkoitin tällä syyllinen sanalla ettei mies ymmärrä tehneensä tällä tempullaan mitään väärää. Itse haluaisin keskustella ilman syyttelyä rakentavasti miksi ja miten riita sai alkunsa ja mitä molemmat voidaan tehdä ensi kerralla ettei sama toistu.

- AV

Vierailija
212/405 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikkakunnalla yhään baaria/pubia/ravintolaa. Menet sinne ja istut sulkemisaikaan asti. Kerroit tietäväsi miehen työvuoron, niin ainakaan sen aikanahan hän ei tule käymään. Todennäköistä on, että tulee töiden jälkeen = lähde ainakin silloin parin tunnin kävelylenkille. Pitkät kalsarit jalkaan, pipo päähän ja menoksi. Ehkä ajatuksesikin selkiävät.

Ei yhtään ravintoloita tai paikkoja missä istua täällä. Kyse on todella pienestä kylästä, jossa on vain yksi lähikauppa sekä apteekki. Paljon metsää ja syrjäseutuja. Naisena en uskalla kauhean myöhään lähteä ulos, viimeksikin mies tuli vasta keskiyöllä hakemaan tavaroitaan eilen. Selvästi välttelee minua viimeiseen pisteeseen asti. Haluaisin vielä keskustella miehen kanssa, mutta on varmaan parasta olla hiljaa jos hän ei avaa suutaan? Kauheaa, olisin mielummin poissa kotoa kun hän tulee. -AV

Vierailija
213/405 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan istuisin sohvalla katsomassa telkkaria. Hiljaa. Katsoisin miestä jos tulisi siihen lähelle (kysyvällä ilmeellä) . Jos mies ei sanoisi mitään pakkaisi vaan kamojaan kysyisin että oliko tämä sitten tässä?

Vierailija
214/405 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet nukkumaan ja pysyt peiton alla. Jos mies "herättää" sinut eli on aloitteellinen = haluaa puhua, sitten puhutte. Muuten olet ihan hiljaa.

Vierailija
215/405 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse varmaan istuisin sohvalla katsomassa telkkaria. Hiljaa. Katsoisin miestä jos tulisi siihen lähelle (kysyvällä ilmeellä) . Jos mies ei sanoisi mitään pakkaisi vaan kamojaan kysyisin että oliko tämä sitten tässä?

Siivosin kodin ja katson nyt televisiota. Tähän aion varmaan jäädä kunnes nukahdan. Mies on usein sanonut lainausmerkeissä "miksi et sanonut mitään silloin" Ehkä vain menen peiton alle niin ei tarvitse häntä kohdata. Tänäänkin olen itkenyt monta kertaa, pelkään jos kysyn suoraan onko tämä nyt tässä niin purskahdan itkuun ja mies pitää minua heikkona ihmisenä. - AV

Vierailija
216/405 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet heikko ihminen.....

Vierailija
217/405 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet heikko ihminen.....

Niin olenkin, mutta sellaista mahdollista viimeistä kuvaa miehelle en halua antaa. -AV

Vierailija
218/405 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita miehelle kirje jossa pyydät vastauksia kysymyksiisi esim jatkuuko suhde.. Muistuta asunnosta jne. Pura itsesi paperille ja jätä kirjekuori näkyville tai vie se miehen vanhemmille postilaatikkoon.

Vierailija
219/405 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita miehelle kirje jossa pyydät vastauksia kysymyksiisi esim jatkuuko suhde.. Muistuta asunnosta jne. Pura itsesi paperille ja jätä kirjekuori näkyville tai vie se miehen vanhemmille postilaatikkoon.[/quote

Jos mies ei tule tänäänkään ja en saa selvyyttä asiaan niin näin aion tehdä. Olisiko minun hyvä myöntää siinä tehneeni virheet ja pyytää vielä uudelleen anteeksi? Mies huusi minulle eilen ettei aio antaa anteeksi, tosin tekee näin aina samanlaisissa tilanteissa. - AV

Vierailija
220/405 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita miehelle kirje jossa pyydät vastauksia kysymyksiisi esim jatkuuko suhde.. Muistuta asunnosta jne. Pura itsesi paperille ja jätä kirjekuori näkyville tai vie se miehen vanhemmille postilaatikkoon.[/quote

Jos mies ei tule tänäänkään ja en saa selvyyttä asiaan niin näin aion tehdä. Olisiko minun hyvä myöntää siinä tehneeni virheet ja pyytää vielä uudelleen anteeksi? Mies huusi minulle eilen ettei aio antaa anteeksi, tosin tekee näin aina samanlaisissa tilanteissa. - AV

Nyt et pyydä enää yhtään kertaa anteeksi. Kirjoitat tunteistasi, mutta kirjoita myös että olisi parempi erota ja voisiko tulla käymään, että voitte sopia käytännön asioista, esim. juuri asunnosta jne. Ja sitten kun tulee, niin yhtään et anele, itke tai vanno että teet kaiken mitä mies haluaa jos mies vaan tulee takaisin. Ei koti ole sitä varten, että yhtä miellytetään ja pokkuroidaan ja tehdään kaikkensa, että vain se yksi olisi onnellinen.