Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sinulla on lainaa? Mitä lainaa se on? Kaduttaako?

Vierailija
21.10.2016 |

Olen ottamassa monien lainattomien vuosien jälkeen asuntolainaa, kun muutan kenties pienempään mutta sijainniltaan parempaan asuntoon. Miten paljon teillä muilla on lainaa ja mitä lainaa? Miten olette selvinneet lainanmaksusta?

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintolainaa vielä joku 1000€ maksamatta. Ei kaduta.

Vierailija
102/112 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntolaina 50000 Kaduttaa. Omistan exän kanssa eikä olla saatu myytyä. Yksi murheenkryyni. Opintolaina 9000 Ei Kaduta. Sillä rahalla elettiin opiskeluajat kun töitäkin sai vain harvakseltaan. Autolainaa taitaa olla enää alle tonni. Pieni harmitus -vastaavan menopelin olisi varmaan saanut halvemmallakin. Noh..ihan just velaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 10000,00 erinlaisia lainoja. Tällä hetkellä työttömänä onneksi on pienet korot. Ei voi mittään. Elämä lyö

Vierailija
104/112 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vajaa 120 kiloeuroa asuntolainaa. Kaduttaa jo vähäsen. Haluaisin vaan lopettaa työnteon ja lopettaa orjana olemisen.

Vierailija
105/112 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

11000 opintolainaa, kaduttaa.

Vierailija
106/112 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaa puolison kanssa yhteensä noin 90k eikä tietenkään kaduta koska se on asuntolainaa. Muutoin asuisimme vuokralla. Asunnon arvo on kuitenkin yli tuplasti sen mitä lainaa jäljellä.

Olen tosi säästäväinen ihminen eikä mulla ole koskaan ollut muita lainoja. Mieluummin säästän etukäteen. Ollaan säästetty esim häät, kattoremontti ja keittiöremontti etukäteen. En käytä edes luottokorttia muihin kuin nettiostoksiim ja matkavarauksiin, inhoan velaksi elämistä. Asuntolaina on poikkeus, se on mielestäni lähes aina järkevää lainaa.

No jos rahaa on ilmeisesti kuin roskaa muutenkin, niin eipä sitä lainaa tarvitse ottaa

Vierailija
107/112 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaa puolison kanssa yhteensä noin 90k eikä tietenkään kaduta koska se on asuntolainaa. Muutoin asuisimme vuokralla. Asunnon arvo on kuitenkin yli tuplasti sen mitä lainaa jäljellä.

Olen tosi säästäväinen ihminen eikä mulla ole koskaan ollut muita lainoja. Mieluummin säästän etukäteen. Ollaan säästetty esim häät, kattoremontti ja keittiöremontti etukäteen. En käytä edes luottokorttia muihin kuin nettiostoksiim ja matkavarauksiin, inhoan velaksi elämistä. Asuntolaina on poikkeus, se on mielestäni lähes aina järkevää lainaa.

No jos rahaa on ilmeisesti kuin roskaa muutenkin, niin eipä sitä lainaa tarvitse ottaa

Tai jos osaa säästää...

Vierailija
108/112 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin alle 100 000 € asuntolainaa, viidessä vuodessa se on on maksettu pois. Alkuun hirvitti ja tiukille on välillä vetänyt kun on lyhennetty niin paljon kuin vaan pystytty mutta nyt ollaan jo voiton puolella.

Vierailija
109/112 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntolainaa 160 000 e yksin. Ei kadutam koska asun unelmieni kodissa pääkaupunkiseudulla. 

Muita velkoja ei ole. 

Vierailija
110/112 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintolainaa 16 700 euroa. Kaduttaa sikäli, kun mitään pysyvää en tuolla ostanut vaan elätin itse ja perheeni viisi vuotta. Kaikki eurot menivät siis ruokakauppaan, vuokranantajalle, sähköyhtiölle yms.

Takaisin maksu alkaa tän vuoden joulukuussa.

Vierailija
111/112 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntolainaa jäljellä n 25000 e ja maksu päättyy neljän vuoden päästä. Tosin pitäisi kylppäri remapata ja siihen menisi 10000. Olen 52 v.

Vierailija
112/112 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuntolainaa jäljellä n 25000 e ja maksu päättyy neljän vuoden päästä. Tosin pitäisi kylppäri remapata ja siihen menisi 10000. Olen 52 v.

Eikä kaduta koska asua pitää ja asunto on lähellä työpaikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan