Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvatustieteen perusopinnot etänä, kokemuksia?

Vierailija
21.10.2016 |

Olen ollut lasten kanssa kotona 4 vuotta. Sitä ennen käyty lukio, ammattikoulu (lähihoitaja) ja ehdin olla pari vuotta työelämässä (päiväkoti). Haluaisin vielä jatkaa opintoja, mutta en ole vielä päättänyt olisiko lto vai lo se oma juttu.

Auttakaa nyt tyhmää, tuntuu että minulla on pää pehmennyt TÄYSIN kotiäitivuosina. Onko nuo kasvatustieteen perusopinnot kuinka haastavia? Mitä luulette, onko mahdollista saada niitä tehtyä kotiäitinä, kun lapset pyörii enempi tai vähempi jaloissa... ? Ja jos saisin ne suoritettua + vielä jonain päivänä pääsisin lto tai lo koulutukseen sisään, niin saako noita avoimen opintoja hyväksiluettua? Mitä muuta avoimessa kannataisi suorittaa, kuin nuo perusopinnot, jos haluaa pyrkiä edellä mainittuihin koulutuksiin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/2 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatustieteen opinnot on helppo tehdä kotona. Oon vuosia sitten opiskellut Jkylän avoimessa yliopistossa etänä ja mun mielestä heillä ainakin oli tosi hyvin kurssit rakennettu Optimaan.

Yleensä, jos yliopistoon tahtoo esim avoimen kautta, niin aineopinnotkn olis hyvä tehdä.

Saat ne kyllä tunnustettua osaksi omia opintoja vaikka et samaa yliopistoon menisikään kuin missä teit avoimen opintoja. Helpommin tietysti jos samaan teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän