Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sodan alkaessa meillä ei ole tarpeeksi väestönsuojia - yli puolet jää ulkopuolelle

Vierailija
21.10.2016 |

http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/ss-entinen-puoluesihteeri-huo…

Taas tuli muistutus, että kyllä tässä sotaan valmistaudutaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän niitä miehiä (jotka ovat noin puolet väestöstä) tarvitse sinne ahtaa, miesten paikka on silloin rintamalla.

Vierailija
2/22 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän niitä miehiä (jotka ovat noin puolet väestöstä) tarvitse sinne ahtaa, miesten paikka on silloin rintamalla.

Veikkaan että aika monet ovat silloin Thaimaassa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan oman pommisuojapaikkani suosiolla jollekin toiselle. Meillä on kesämökki Aasiassa ja me mennään varmaan sinne tulensuojaan.

Vierailija
4/22 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 luvulla kaikkiin taloihin kaupungissa rakennettiin pommisuoja

Vierailija
5/22 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pommisuojien ovella valikoidaan, rumat ja köyhät jää ulkopuolelle. MasterCard Platinum kortilla vilahtaa sisään sivuovesta.

Vierailija
6/22 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotaprovo alkamassa tälle illalle? Sehän oli kovasti muotia tuossa pari vuotta sitten.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4357960/ketju/mita_perheesi_tekisi_jos_s…

Vierailija
7/22 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintamalla (Brasiliassa)

Mies

Vierailija
8/22 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan puolusta tätä paskaplänttiä ja sen vittumaisia ihmisiä.

Tämä taitaa olla se totuus, että kusipäisyydestä sakotetaan. Se vittuilu armeijassa ei varmaan asiaakaan ole auttanut.

Vierailija
9/22 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden pakoon Somaliaan.

M

Vierailija
10/22 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan puolusta tätä paskaplänttiä ja sen vittumaisia ihmisiä.

Putler kiittää ja pokkaa panoksestasi Suomen puolustuksen murentamiseen.

Vierailija
11/22 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin haja-asutusalueella väestösuojia tarvitaan?

Vierailija
12/22 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas putinin trollit yrittämässä murentaa suomalaisten maanpuolustusintoa. Eikö yksi ketju 'en halua puolustaa Suomea, Venäjä on parempi vaihtoehto" riittänyt?

Anyway kaupungeissa on pommisuojia ja maaseudulla on niin harva asutus, että sitä tiskin pommitetaankaan.

Ylipäätään sota tapahtuisi varmaan nopeiten ja tehokkaimmin sabotoimalla sähköverkko ja myrkyttämällä joku pk-seudun juomavesi tms. Pommitusajattelu on vähän vanhanaikaista.

Miten olette varautuneet sähköjen katkeamiseen? Ei toimi vesijohdot eikä viemärit eikä jääkaapit, hellat, lämmitys, ei kaupat eikä bensa-asemat eikä pankkiautomaatit. Ladattu känny ja tietokone pari tuntia, mutta eiköhän sekin verkosto olisi tuhoamisen kohteena. Maalla pystyisi varmasti paremmin elämään, kaupungissa kerrostaloissa heikosti.

Vierailija
13/22 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin lahjoittaa paikkani. Mennään mieluummin mökille saareen jossa pärjää jos sähköt katkeavat jne.

Vierailija
14/22 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ehdi väestönsuojassa istuskella kun on kiire puolustaa isänmaata ja lahdata vihollisia. Silmien väliin vai miten se ukki opettikaan!

Jotta tervetuloa, sopii koittaa! Ei onnistunut viimeksikään!!

Vierailija
15/22 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä jään mieluummin kuolemaan kuin menen naapureiden kanssa meidän kellarivarastoon. 

Vierailija
16/22 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että kunniakansalaiset mahtuu... ketä he sitten ovatkaan!

17/22 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% tässä talossa ei tiedä missä on edes pommisuoja. Sonni tietää, ja jopa pakoreitin sieltä, se vaatii uimataitoa paskakaivossa. Olen ollut sinilakkeja paossa, että näin.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
18/22 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta odottaa, että pääsee ampumaan ryssiä. Kuinka siistiä? Aivan vitun siistiä!!

Vierailija
19/22 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ilmoittautua lotaksi torniin tms tähyilemään lentokoneita, joku vanhus saa paikkani kellarissa... Tai mitä yleishyödyllisiä tehtäviä nyt sitten nykyaikana voisi naisena ottaa, jos ei ole käynyt armeijaa.

T. Isänmaallinen av mamma

Vierailija
20/22 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin ilmoittautua lotaksi torniin tms tähyilemään lentokoneita, joku vanhus saa paikkani kellarissa... Tai mitä yleishyödyllisiä tehtäviä nyt sitten nykyaikana voisi naisena ottaa, jos ei ole käynyt armeijaa.

T. Isänmaallinen av mamma

Voit kutoa sukkaa.