Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs mä nyt keksin suvun "vanhoille pojille" joululahjaksi, kun olkapää leikataan

Vierailija
21.10.2016 |

Eli kyseessä on kaksi eläkeikää lähestyvää veljestä. Toinen on ollut pitkään sairaseläkkeellä, lievää masennusta sekä fyysinen vamma. Toinen on hyvin toimeentuleva ja käy ihan kohtuupalkkaisessa työssä. Ensimmäiselle olen aina tehnyt joulusiivouksen ja vienyt jotain leivonnaisia, joulun hän on viettänyt muiden sukulaisten kanssa. Jälkimmäinen viettää joulun miten viettää, asuu kaukana, ainakin yhden sukulaisen luona joskus. Hänelle olen, omasta toivomuksestaan, neulonut sukat tai tehnyt jotain muuta käsityötä. Nyt mulla on edessä olkapääleikkaus ja en voi tehdä mitään käsitöitä, en ennen, koska on todella kipeä ja tuskin ihan hetkeen leikkauksen jälkeen, kun ei voi tietää edes, miten siitä palautuu. Kakun varmaan voin ensimmäiselle tehdä, saanen munien rikkomiseen sen verran apua ja muuten voinen toimia yhdellä kädellä, mutta mitä muuta? Ensimmäinen on aika sotkuinen, joten ei rojua. Hän asuu maalla eikä harrasta mitään kulttuuria paitsi käy naapurikaupungissa seuraamassa urheilua. Jääkiekko-otteluliput olisivat huippu, mutta kun hän on ehtinyt ostaa kausikortin. Hyvintoimeentuleva taas, hänellä nyt vaan on ihan kaikkea ja rahaa ostaa mitä vaan. Ehdotuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat seurakunnan myyjäisistä, ja oikeestaan kakkukin. Säästä itseäsi, älä rehki. Pieni perinteinen muistaminen riittää.

Mitä saat heiltä lahjaksi?

Vierailija
2/4 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kirja lahjaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta kirja lahjaksi.

Anna heille kotityöoppaat, niin vihdoin oppivat siivoamaan ja tekemään ruokaa itse.

Vierailija
4/4 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen vois tulla sulle siivoamaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän