Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUURI NYT: mustaa valkoisella - hallituksella kova nippu toimenpiteitä työttömien ja köyhien ojentamiseksi

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ainakin ymmärtänyt että työvoiman liikkuvuus vähentää rakennetyöttömyyttä, joka taas saa tietysti työvoimamarkkinat toimimaan paremmin ja tehokkaammin. Ja toimivat työmarkkinat on ihan jokaisen kansalaisen etu.

Jos työvoima ei liiku vapaaehtoisesti niin pakkohan se on laittaa liikkumaan. Jonka vuoksi nämäkin työssäkäyntialueen laajenemiseen johtavat päätökset ovat erittäin perusteltuja.

Korjatkaa jos olen väärässä luulossa, mua kiinnostaa fakta eikä lässytys.

Miksi sitten itse lässytät?   Sinulla ei ole yhtään väitettä tuossa, minkä voisi todistaa todeksi. Pelkkiä olettamuksia, jotka ovat ilmeisen vääriä.  Miksi sinulle pitäisikään vastata, kun esittelet luulojasi. Jos sairaanhoitajalle on tarjolla pelkkiä pätkätöitä, niin silloim kun voi liikkua, niin osoite on Ruotsi, Norja tai muu maa jossa työtä arvostetaan .  Luuletko että pakottamalla saadaan hyviä työntekijöitä elikelvottomiin olosuhteisiin?  Siis asumaan halvalla asuntovaunussa? 

Niinpä. Jotkut idiootit tuntuvat kuvittelevan, että pakottamalla ja kiristämällä saadaan hyviä työntekijöitä. Jos minulla olisi firma, en haluaisi sinne missään nimessä ainottakaan sellaista työntekijää, joka on vastoin tahtoaan (ja omaa etuaan) pakotettu tulemaan.

Vierailija
122/124 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo ennustaa vihervassarihallitusta seuraavaksi :)

Kenen luulet järkänneen suomen nykyiseen tilaansa kyvyttömyydellään? Valitettavasti suomella ei ole varaa vähään aikaan vihervassarihallituksiin. 

Suomen hallitukset, kolme suurinta puoluetta hallituksessa kunakin kautena:

2011-2014 kokoomus, sdp, rkp

2010-2011 keskusta, kokoomus, rkp

2007-2010 keskusta, kokoomus, rkp

2003-2007 keskusta, sdp, rkp

1999-2003 kokoomus, sdp, rkp

Jokaisessa hallituksessa keskusta tai kokoomus reiluna enemmistönä. Mutta joo, ne vassarit ja vihreät syynä kaikkeen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up...

Vierailija
124/124 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo ennustaa vihervassarihallitusta seuraavaksi :)

Kenen luulet järkänneen suomen nykyiseen tilaansa kyvyttömyydellään? Valitettavasti suomella ei ole varaa vähään aikaan vihervassarihallituksiin. 

Suomen hallitukset, kolme suurinta puoluetta hallituksessa kunakin kautena:

2011-2014 kokoomus, sdp, rkp

2010-2011 keskusta, kokoomus, rkp

2007-2010 keskusta, kokoomus, rkp

2003-2007 keskusta, sdp, rkp

1999-2003 kokoomus, sdp, rkp

Jokaisessa hallituksessa keskusta tai kokoomus reiluna enemmistönä. Mutta joo, ne vassarit ja vihreät syynä kaikkeen...

Silti ihmiset vaan äänestävät näitä puolueita jotka vain jatkuvasti ajavat asioita päin puuta.

Sitten ihmiset vaan syyttävät vasemmistoa tai vihreitä kaikista päätöksistä jotka on tehnyt päin puuta puolueet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän