Ex-onnelliset, onkin pettymys koko sarja.
Samalta käsikirjoittajalta on aiemmin tullut nasevia ja hauskoja draamoja (en nyt muista niiden nimiä) ja odotin paljon tältäkin. Mutta kertaakaan en ole narahtanut ja muutenkin sarja on lähinnä pitkästyttävä.
Kommentit (28)
Mä taas kikattanut itteni tärviölle.
Ei ehkä niin hyvä kuin Tahdon asialla ja onni von sopanen ja sit se kolmas, mutta onhan tuossakin ideaa.
Nyt viime jaksossa oli hauskoja kohtia, pari edellistä ollut vähän sellaista myötähäpeää... Roolit on tosi yliampuvia ja niistä puuttuu kaikki aitous, ei siis iske yhtään. Tarkoituksella varmaan haettukkin yleistäviä ja karrikoituja hahmoja, mutta minusta ne ontuvat.
Sarjassa on hauskojakin juttuja mutta myös paljon turhaa huttua.
Mä kyllä olen nauttinut sarjasta suuresti. Kutkuttava juoni, aivan mahtavia henkilöhahmoja, loistavia näyttelijäsuorituksia. Vaikea valita suosikki(ex)pariskuntaa, mutta ehkä kallistun sen kioskikirjallisuuskääntäjän ja vilpittömän sarjasiittäjän puoleen. :)
Kyl mä tykkään! On saanut nauraa ja huutaa et eiiiiii :D
mielipiteitä on monia, meillä tätä sarjaa katsoo kaikki 13 - 45 vuotiaat ja hihittää kippurassa
Minä olen hörähdellyt yksikseni, tosi hauskoja hahmoja esim. sukupuolineutraali lapsi ja A-L Sipilän esittämä nainen.
Hauska sarja ja meilelläni sitä seuraan, mutta asetelmassa on ehkä turhan paljon henkilöitä ja moni herkullinen kuvio jää sen vuoksi käyttämättä. Tuolla henkilömäärällä se sopisi ehkä paremmin Salkkareiden kaltaiseksi päivittäissarjaksi, koska edes koko tuotantokaudessa ei nyt päästä kovin paljoa eteenpäin eri henkilöhahmojen kehityksessä.
Joo se kioskikirjallisuuskääntäjänainen n kyllä aika huippu hahmo. Samoin ehkä ekana sarjassa aloin pitää siitä Miia Nuutilan työkaverista, jonka kanssa käy ratsastamassa.
Inhokkejani ovat se nuori hautausmaalla kävelyä harrastava tyttö ja se mies, jonka kanssa tapailee, siis sen luomuäidin exä.
Samoin se luomuäiti ja se asianajaja ovat semiärsyttäviä.
Vilpitön sarjasiittäjäkin ärsyttää. Loppujenlopuksi suosikein perheeni on se Miia Nuutilan hahmon perhe, mies on ihan ookoo. Tosin molemmat lapset on suht tärähtäneitä, so. liian pitkälle viedyt hahmot.
Olen Tahdon asian ja Klikkaa mua suurfanittaja. Odotin tältä sarjalta tosi paljon, mutta vähän kieltämättä olen pettynyt. Hahmot eivät ole ollenkaan samaistuttavia ja heidän tarinat eivät oikein aukea. Miksi ovat eronneet yms. Lapset myös kaikki vähän ärsyttävän pikkuvanhoja ja heitä on liikaa.
Ei oikein lähde, valitettavasti. Mutta toki katson silti, sata kertaa parempi kuitenkin kun jotkut säpinät kannen alla :)
Mun mielestä tämä on ollut hauska juuri sen takia, kun hahmot on niin ääripäitä. Paljon hauskempi kuin salkkarit. :D
Vierailija kirjoitti:
Mä taas kikattanut itteni tärviölle.
Ei ehkä niin hyvä kuin Tahdon asialla ja onni von sopanen ja sit se kolmas, mutta onhan tuossakin ideaa.
Tahdon asia ja Onni von Sopanen olivat eri tyypin kirjoittamia. En nyt muista nimeä. Vuoksenmaalla oli se huippusuosittu Klikkaa mua.
Mulla kanssa pettynyt olo, liikaa hahmoja ja kaikki vastenmielisiä. Eikä yhtään kivaa juonitarinaa, joka etenisi. Nämä esittävät pienen pätkän puskateatteria, ja sitten toinen pätkä jne
Minusta sarja on ihan okei, vaikka polkee kyllä jtoenkin paikallaan. Ajattelin useamman viikon, että kyllä se tästä kun saadaan kaikki henkilöt esiteltyä ja päästään vauhtiin. No, nyt ollaan puolivälissä ja sitä vauhtiin pääsemistä odottelen edelleen...
Ihan ok verrattuna huippuhyvään Klikkaa mua, joka samalta Vuoksenmaalta. En pidä Essi Hellenin esittämästä luomuäidistä, enkä Pertti Sveholmin asianajajasta -kelaankin aina heidän kohtauksensa yli, kun boxilta katselen. Sen sijaan sarjan muut henkilöhahmot ovat kiinnostavia ja heidän elämäänsä jaksan seurata. Suosikki on Miia Nuutila!
Olihan tämän betauros-hierojan muuntautuminen alfaurokseksi ihan hillitöntä.
Etenkin av-palstan vakkarina. Siinä selkeät ohjeet kuinka nainen "otetaan".
Nainen, hyvä perse! :D
Minä katson, oon nauranutkin monta kertaa niille tyypeille. Se jää vähän hajanaiseksi, kun nyt tähän mennessä on joka jaksossa esitelty uus huuhaahörhö. Ne lapset, Viivi ja tämä "ruuna" ovat just mainioita. Tämä sarja ja Poldark on mun TV-viikon anti tällä hetkellä.
Miksi Vuen (?) äiti koko ajan huutaa?
Minä olen nauranut monta kertaa vedet silmissä. Pertti Sveholmin hahmo aivan loistava ja tietysti Vuen ja Viivin jutut.
Naulan kantaan, hyviä näyttelijöitä, mutta ei vain lähde.