Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fetissi jota ilman ei voi kiihottua

Vierailija
19.10.2016 |

Naiset, minun on pakko kysyä tätä anonyyminä teiltä täällä, koska en tätä keneltäkään voi kysyä.
Mikä olisi reaktionne, jos mies jota tapailette, tunnustaisi seksielämänne alussa että hänellä on fetissi, jota ilman ei voi kiihottua? Voisitteko kuvitella tapailun jatkamista ja mahdollisesti seurusteluakin, mikäli kyseessä olisi helposti toteutettava fetissi, esim jalkojen nuoleminen tai kainaloiden haistelu?
Tapailen tällä hetkellä yhtä naista ja haluaisin olla rehellinen alusta saakka. Viime suhteessa en kertonut että ilman tätä en voi kiihottua ja suhteesta ei tullut muutenkaan mitään. Haluan oppia virheistäni ja osoittaa että en halua pimittää häneltä mitään.
Pelkään että tulen jäämään loppuelämäni yksin ja että minua hyljeksitään tämän takia.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo mikään este olisi, jos kyseessä on jokin tavanomainen fetissi, kuten nylonsukat. Jos taas tarvittaisiin jotain monimutkaisia temppuja, voisi tilanne olla vähän hankalampi.

Vierailija
2/23 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo mikään este olisi, jos kyseessä on jokin tavanomainen fetissi, kuten nylonsukat. Jos taas tarvittaisiin jotain monimutkaisia temppuja, voisi tilanne olla vähän hankalampi.

Juu, siis fetissini on juuri sellainen että se ei tarvitse erityisiä värkkejä vaan se kohdistuu tiettyyn kehonosaan. Nautin toki kyllä yhdynnästäkin, mutta en pysty laukeamaan ilman että saan jossain vaiheessa esim. esileikkiä sitä tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu siitäkin että oletko valmis tyydyttämään naisen, siis ettet vaan touhuile sen tietyn kehon osan äärellä. Minulle olisi hankala ajatus että mies kiihoittuisi vain varpaistani tai navastani, siinä kyllä joutuisi miettimään että jaksanko tätä loppu elämäni tuon miehen kanssa. Jos ei siis koskaan mitään muuta, uutta tai erilaista, aina vaan sitä samaa. Ja sen esileikin kun on tarkoitus kiihottaa molempia. Naiset kai yleensä pitävät koko kehon hyväilystä. Mutta jospa löydät itsellesi sopivan kumppanin joskus, rehellisyys ainakin on hyvä asia!

Vierailija
4/23 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan riippuu siitäkin että oletko valmis tyydyttämään naisen, siis ettet vaan touhuile sen tietyn kehon osan äärellä. Minulle olisi hankala ajatus että mies kiihoittuisi vain varpaistani tai navastani, siinä kyllä joutuisi miettimään että jaksanko tätä loppu elämäni tuon miehen kanssa. Jos ei siis koskaan mitään muuta, uutta tai erilaista, aina vaan sitä samaa. Ja sen esileikin kun on tarkoitus kiihottaa molempia. Naiset kai yleensä pitävät koko kehon hyväilystä. Mutta jospa löydät itsellesi sopivan kumppanin joskus, rehellisyys ainakin on hyvä asia!

Kyllä minä naiseni tottakai hyväilisin, koska rakastan häntä ja haluan tuottaa hänelle mielihyvää. Tämän takia en ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja. Tarkoitan vaan sitä että muutenhan voisi aina vaikka vaihdella, mutta jossain vaiheessa vain voisi tehdä sen. Mimmi voisi toki esim puhua minulle tuhmia siitä kehonosasta tai jotain muuta joka liittyisi siihen.

Toivon TODELLA että löytäisin saman fetissin omaavan kumppanin jossain vaiheessa elämää, onneksi tämä ei ole kovin epätavallinen feissi kuitenkaan.

Vierailija
5/23 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä jo pakkp kysyä mikä kehonosa? :)

Meillä mies tykkää minun kainaloista, käsivarsista ja varpaista.

Vierailija
6/23 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N32 kirjoitti:

No hyvä on, minä kerron. Pyllynreikä. Tykkään nuolla sitä, mutta jo sen haistelu saa pasmat sekaisin.

Vierailija
7/23 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin hankala fetissi sulla, minä naisena pidän paljon että pyllyäni nuollaan, toki eniten tykkään pimpin nuolemisesta mutta osana sitä voi siellä alempanakin käydä. Eikö sulla ala seisomaan vaikka nainen koskettaisi sun penistä? Jos ei niin siinä voi monella olla kynnys, kuitenkin nainen nauttii kun saa kosketuksellaan miehen kiihottumaan.

Vierailija
8/23 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et kykene runkkamaan itseäsi loppuun asti, jos ei ole persereikää saatavilla?

9/23 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N32 kirjoitti:

No hyvä on, minä kerron. Pyllynreikä. Tykkään nuolla sitä, mutta jo sen haistelu saa pasmat sekaisin.

Ei ole alkuperäinen

-

Olen aina oikeassa, sanot mitä sanot

Vierailija
10/23 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kovin hankala fetissi sulla, minä naisena pidän paljon että pyllyäni nuollaan, toki eniten tykkään pimpin nuolemisesta mutta osana sitä voi siellä alempanakin käydä. Eikö sulla ala seisomaan vaikka nainen koskettaisi sun penistä? Jos ei niin siinä voi monella olla kynnys, kuitenkin nainen nauttii kun saa kosketuksellaan miehen kiihottumaan.

Juu, kyllä mulla alkaa silloin seisomaan. Nyt kun mainitsit niin oon kyllä joskus lauennutkin suihinotosta ja käsihoidosta mutta yhdynnässä en ole lauennut. Ehkä tilanne ei olekaan niin mutkikas vaan kyse olisi suorituspaineista? Olen vähän ymmälläni. Mutta aina kun masturboin ajattelen että tuo fetissi toteutuu. Jos fantisoin yhdynnästä en laukea läheskään yhtä nopeasti, sillä en koe sitä yhtä kiihottavana.

AP

Vierailija
11/23 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetissi ja fantasia ovat eri asioita! Mun fantasioihin kuuluu vaikka mitä pervoakin ja on aina kuulunut enkä ikinä tekisi niitä asioita oikeasti, enkä edes halua. Just siksi ne on fantasioita! Ne auttavat saamaan orgasmin (myös miehen kanssa) ja itsetyydyttäessä ja onhan niitä hauska kehitellä :) Fetissiä minulle ei ole kehittynyt mistään seksifantasiani aiheesta. Jos sinä pystyt olemaan kumppanisi kanssa normaalisti ja antamaan hänelle nautintoa, vaikka sitten nuolisitkin pyllyä vaikka joka seksikerta, tämän lisäksi vielä saisit siemensyöksyn kuten miehet yleensä haluaa saada eli pimppiin niin olisiko sinulla fetissiä ollenkaan...? Voisiko pylly vain kuulua teidän tavalliseen olemiseen hauskana lisänä ja sinua erityisesti kiihottavana asiana? Jokaisella meillä kai omamme on mutta oikea fetissi kai harvemmilla.

Vierailija
12/23 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fetissi ja fantasia ovat eri asioita! Mun fantasioihin kuuluu vaikka mitä pervoakin ja on aina kuulunut enkä ikinä tekisi niitä asioita oikeasti, enkä edes halua. Just siksi ne on fantasioita! Ne auttavat saamaan orgasmin (myös miehen kanssa) ja itsetyydyttäessä ja onhan niitä hauska kehitellä :) Fetissiä minulle ei ole kehittynyt mistään seksifantasiani aiheesta. Jos sinä pystyt olemaan kumppanisi kanssa normaalisti ja antamaan hänelle nautintoa, vaikka sitten nuolisitkin pyllyä vaikka joka seksikerta, tämän lisäksi vielä saisit siemensyöksyn kuten miehet yleensä haluaa saada eli pimppiin niin olisiko sinulla fetissiä ollenkaan...? Voisiko pylly vain kuulua teidän tavalliseen olemiseen hauskana lisänä ja sinua erityisesti kiihottavana asiana? Jokaisella meillä kai omamme on mutta oikea fetissi kai harvemmilla.

Tätä minä juuri tarkoitan, että se pidettäisiin hauskana lisänä joka seksikerta, mutta ei niin että pääfokus olisi pyllyn nuolemisessa. Ja sitten sitä että silloin kun toinen haluaa tyydyttää kumppaniaan loppuun asti esim spontaanilla suihinotolla, voisi hän sen sijasta antaa pyllyään nuoltavaksi ja samalla antaa minun runkata kunnes laukean koska tietää nauttivani siitä erityisen paljon.

AP

Vierailija
13/23 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla sellaisen miehen kanssa. Ällöttäisi liikaa.

Vierailija
14/23 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin todella paljon... N20

Vierailija
15/23 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen sattumoisin 20 vuotias :D

AP

Vierailija
16/23 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naruilla sidottavat nahkasaappaat tämä on minun fantasiani. Voi kun kerran voisi kokea sen, ei se ole minulle mikään pakkomieli vaan kiihotun niistä kun näen. m

Vierailija
17/23 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Missä päin mahdat asua?;P

Vierailija
18/23 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Missä päin mahdat asua?;P

Pohjanmaan alueelta, enemmän en täällä uskalla paljastaa :). Pidätkö siis siitä että pyllyäsi nuollaan vai luitko pelkän aloitusviestin?

Vierailija
19/23 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löydät naisen joka antaa sinun tehdä tuota, pyllyn nuoleminen tuntuu naisesta hyvältä vaikka kaikki eivät siitä tykkää niin useat kuitenkin. Kerro kumppanillesi siitä nätisti, sano että se erityisesti kiihottaa sinua ja hänellä on niin ihana peppu jne. Jos töksäytät että vain peppu kiihottaa niin nainen kun nainen varmasti vähän säikähtää ja ehkä loukkaantuukin kun tulee ajatus ettei muuten ole mitenkään kiihottava. Monien kummallisten ja outojen mieltymysten rinnalla tuo sinun pyllyjuttu on aika lievä :)

Vierailija
20/23 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minä juuri tarkoitan, että se pidettäisiin hauskana lisänä joka seksikerta, mutta ei niin että pääfokus olisi pyllyn nuolemisessa. Ja sitten sitä että silloin kun toinen haluaa tyydyttää kumppaniaan loppuun asti esim spontaanilla suihinotolla, voisi hän sen sijasta antaa pyllyään nuoltavaksi ja samalla antaa minun runkata kunnes laukean koska tietää nauttivani siitä erityisen paljon.

AP

Oho, aatetoveri. 

Olisinpa ikäisesi nyt, eikä 15 vuotta sitten. Silloin näistä jutuista ei saanut edes hihkaista, nykyään kun on nettipokea ja tämmöisiä ketjuja keskustelupalstalla, naisetkin uskaltavat helpommin puhua sekä toteuttaa meitä kiinnostavia juttuja. Noh, onneksi en ollut nuori 70-luvulla, ilmapiiri olisi ollut vielä paljon estyneempi, eli huonompi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän