Fetissi jota ilman ei voi kiihottua
Naiset, minun on pakko kysyä tätä anonyyminä teiltä täällä, koska en tätä keneltäkään voi kysyä.
Mikä olisi reaktionne, jos mies jota tapailette, tunnustaisi seksielämänne alussa että hänellä on fetissi, jota ilman ei voi kiihottua? Voisitteko kuvitella tapailun jatkamista ja mahdollisesti seurusteluakin, mikäli kyseessä olisi helposti toteutettava fetissi, esim jalkojen nuoleminen tai kainaloiden haistelu?
Tapailen tällä hetkellä yhtä naista ja haluaisin olla rehellinen alusta saakka. Viime suhteessa en kertonut että ilman tätä en voi kiihottua ja suhteesta ei tullut muutenkaan mitään. Haluan oppia virheistäni ja osoittaa että en halua pimittää häneltä mitään.
Pelkään että tulen jäämään loppuelämäni yksin ja että minua hyljeksitään tämän takia.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäisin todella paljon... N20
Minäkin olen sattumoisin 20 vuotias :D
APMissä päin mahdat asua?;P
Pohjanmaan alueelta, enemmän en täällä uskalla paljastaa :). Pidätkö siis siitä että pyllyäsi nuollaan vai luitko pelkän aloitusviestin?
Pidän todella paljon siitä, että pyllyäni nuollaan:) ja vielä parempaa siitä tekisi se, jos tietäisi miehen nauttivan siitä yhtä paljon kuin sinä tunnut nauttivan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäisin todella paljon... N20
Minäkin olen sattumoisin 20 vuotias :D
APMissä päin mahdat asua?;P
Pohjanmaan alueelta, enemmän en täällä uskalla paljastaa :). Pidätkö siis siitä että pyllyäsi nuollaan vai luitko pelkän aloitusviestin?
Pidän todella paljon siitä, että pyllyäni nuollaan:) ja vielä parempaa siitä tekisi se, jos tietäisi miehen nauttivan siitä yhtä paljon kuin sinä tunnut nauttivan
Mahtavaa kuulla että sinun kaltaisia naisia on :). Nyt on pakko kysyä, mistä päin olet? :P
Kiitos tuosta vastauksesta, sait minut paremmalle tuulelle :). Se olisi myös niin ihanaa tietää, että ainoastaan kumppanini tietää mistä minä nautin ja osaa saada minut syttymään :).