Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei juma mikä deitti mulla eilen! :o

Vierailija
18.10.2016 |

Haettiin kiinalaisesta ruokaa ja mentiin mun luo. Menin vessaan ja kun tulin sieltä, niin tää ukko jo söi täydessä vauhdissa ruokia. Ei siinä mitään, mutta oli kipannut kaikki riisit omalle lautaselleen ja pisteli menemään. Katoin järkyttyneenä sitä touhua, niin hoksasi tää jossain vaiheessa kysyä: "Missäs ne sun riisit on?"

Kyllä pisti vituttamaan.

Kommentit (299)

Vierailija
101/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen homma on omassa kämpässä treffeillä huolehtia, että ruokaa on riittävästi. Jos ollaan meillä, niin minä pidän siitä TAKUULLA huolen.

Sinkkumies

Vierailija
102/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitätte lisää riisiä tai vaikka makaronia. Not a big deal. Asioista saa ongelman silloin kun siitä tekee sellaisen.

Ei kotona keitetty riisi saati MAKARONI kyllä vedä vertoja kiinalaisen ravintolan riisille :D sitä paitsi riisiä keitellessä joutuisi odottamaan sen 20 minuuttia tai jos pikariisiä, niin vähintään 10 :D

Osta kunnon höyrykeitin, niin vetää.

Sinkkumies

Treffeillä höyrykeitintä ostamaan ja vielä omia riisejä keittelemään, kun toinen ajattelemattomuuttaan söi treffikumppanin riisit. No nyt sitten....

Meinasin ylipäätään. Jos oikeata kiinnostusta olisi, niin varmaan tavallinenkin riisi kävisi. Ilmeisesti sitä ei ollut..

Sinkkumies

Jos joku syö treffeillä minun ruokani ja sen jälkeen passittaa minut ostamaan höyrykeitintä että minä voin keittää itselleni ruokaa sen tilalle jonka hän söi, ei pakkien antaminen ole kyllä merkki siitä että kiinnotusta ei ollut alun perinkään.

Tulet olemaan sinkku todella pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen homma on omassa kämpässä treffeillä huolehtia, että ruokaa on riittävästi. Jos ollaan meillä, niin minä pidän siitä TAKUULLA huolen.

Sinkkumies

Helppo isotella. Mitä olen juttujasi täällä lukenut, niin tuollaista tilannetta ei tule sinulla milloinkaan eteen.

Vierailija
104/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitätte lisää riisiä tai vaikka makaronia. Not a big deal. Asioista saa ongelman silloin kun siitä tekee sellaisen.

Ei kotona keitetty riisi saati MAKARONI kyllä vedä vertoja kiinalaisen ravintolan riisille :D sitä paitsi riisiä keitellessä joutuisi odottamaan sen 20 minuuttia tai jos pikariisiä, niin vähintään 10 :D

Sinkkumies

Treffeillä höyrykeitintä ostamaan ja vielä omia riisejä keittelemään, kun toinen ajattelemattomuuttaan söi treffikumppanin riisit. No nyt sitten....

Kuka käski tilata riisiä, jos ei osaa itse keittää lisää?

Sinkkumies

Vierailija
105/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla ranet uuniin ja tilaatte hampurilaiset. Eipähän lopu kesken.

Sinkkumies

Vierailija
106/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Helppo isotella. Mitä olen juttujasi täällä lukenut, niin tuollaista tilannetta ei tule sinulla milloinkaan eteen.

Voisitko kertoa mitä juttuja? Nuo tilanteet on kyllä tulleet eteen, mutta en minä enää ota yhtäkään riippakiveä. Sen takia kirjoittelukin on niin kepeätä. Ei tarvi enää välittää.

Sinkkumies

Vierailija
107/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Meinasin ylipäätään. Jos oikeata kiinnostusta olisi, niin varmaan tavallinenkin riisi kävisi. Ilmeisesti sitä ei ollut..

Sinkkumies

Jos joku syö treffeillä minun ruokani ja sen jälkeen passittaa minut ostamaan höyrykeitintä että minä voin keittää itselleni ruokaa sen tilalle jonka hän söi, ei pakkien antaminen ole kyllä merkki siitä että kiinnotusta ei ollut alun perinkään.

No ei toi nyt oikein toimi. Jospa ostat sen höyrykeittimen ennen ensitreffejä? Ei kai kukaan muuta uskonutkaan. En etsi naista enää, enkä huolikkaan. Asioilla on tarkoituksensa.

Sinkkumies

Vierailija
108/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Voisitko kertoa mitä juttuja? Nuo tilanteet on kyllä tulleet eteen, mutta en minä enää ota yhtäkään riippakiveä. Sen takia kirjoittelukin on niin kepeätä. Ei tarvi enää välittää.

Sinkkumies

Muistaakseni sinä olit se joka sai kenkää, eli riippakivi olit sinä.

Vierailija
109/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

No ei toi nyt oikein toimi. Jospa ostat sen höyrykeittimen ennen ensitreffejä? Ei kai kukaan muuta uskonutkaan. En etsi naista enää, enkä huolikkaan. Asioilla on tarkoituksensa.

Sinkkumies

No painupa sitten jonnekin MGTOW-palstalle louskuttamaan. Tai anteeksi: "voimaantumaan".

Vierailija
110/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Kuka käski tilata riisiä, jos ei osaa itse keittää lisää?

Sinkkumies

Ei takeawayta tilata sen vuoksi, että sitten saa itse kokata?

Vierailija
111/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saipa mies ainakin riisiä, jos ei pillua saanut.

Vierailija
112/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etiketin mukaan lämpimän ruoan saa aloittaa, kun se saapuu pöytään. Ei tarvitse odotella muita. Teidän mokanne oli, että tilasitte liian vähän riisiä, koska mies ajatteli että koko määrä oli hänelle eikä noteerannut että toista annosta ei ollut.[/quote,

Minkä etiketin mukaan saa syödä myös treffikumppanin sapuskat? Oli ruokaa sitten kuinka paljon tai vähän hyvänsä. Oma annos pitäisi säädellä niin, että toisellekin riittää, tarkoitti se sitten kuinka pieniä annoksia hyvänsä.

Vierailija
113/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ens kerralla ranet uuniin ja tilaatte hampurilaiset. Eipähän lopu kesken.

Sinkkumies

Mahtaakohan ensi kertaa olla tulossa....

Vierailija
114/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etiketin mukaan lämpimän ruoan saa aloittaa, kun se saapuu pöytään. Ei tarvitse odotella muita. Teidän mokanne oli, että tilasitte liian vähän riisiä, koska mies ajatteli että koko määrä oli hänelle eikä noteerannut että toista annosta ei ollut.

Etiketin mukaan nimenomaan odotetaan että kaikki ovat paikalla ennen kuin isketään sen oman annoksen kimppuun. Etiketin mukaan myös katsotaan paljonko ruokaa on tarjolla ja otetaan siitä vain itselle kuuluva osuus.

Kaikki olivat paikalla, mutta sitten ap. lähti pois. Ei ravintolassakaan ruokailu siihen taukoa, jos joku välillä poistuu pöydästä. Vai kuvitteletko, että kaikki vaan odottavat lautastensa ääressä, kunnes se vessassa poikennut tulee takaisin? :-)

Lämpimän ruoan saa aloittaa, ihan etiketinkin mukaan. Ei tarvitse odottaa, että kaikille on tarjoiltu eteen. Ruoan ei ole tarkoitus turhan päiten jäähtyä.

Vierailija
115/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etiketin mukaan lämpimän ruoan saa aloittaa, kun se saapuu pöytään. Ei tarvitse odotella muita. Teidän mokanne oli, että tilasitte liian vähän riisiä, koska mies ajatteli että koko määrä oli hänelle eikä noteerannut että toista annosta ei ollut.[/quote,

Minkä etiketin mukaan saa syödä myös treffikumppanin sapuskat? Oli ruokaa sitten kuinka paljon tai vähän hyvänsä. Oma annos pitäisi säädellä niin, että toisellekin riittää, tarkoitti se sitten kuinka pieniä annoksia hyvänsä.

Ei varmaan minkään etiketin, mutta kuka vittu sellaista on väittänytkään? Ihan itsekö tuollaista tuubaa keksit tunkea toisten sanomaksi?

Vierailija
116/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etiketin mukaan lämpimän ruoan saa aloittaa, kun se saapuu pöytään. Ei tarvitse odotella muita. Teidän mokanne oli, että tilasitte liian vähän riisiä, koska mies ajatteli että koko määrä oli hänelle eikä noteerannut että toista annosta ei ollut.

Etiketin mukaan nimenomaan odotetaan että kaikki ovat paikalla ennen kuin isketään sen oman annoksen kimppuun. Etiketin mukaan myös katsotaan paljonko ruokaa on tarjolla ja otetaan siitä vain itselle kuuluva osuus.

Kaikki olivat paikalla, mutta sitten ap. lähti pois. Ei ravintolassakaan ruokailu siihen taukoa, jos joku välillä poistuu pöydästä. Vai kuvitteletko, että kaikki vaan odottavat lautastensa ääressä, kunnes se vessassa poikennut tulee takaisin? :-)

Lämpimän ruoan saa aloittaa, ihan etiketinkin mukaan. Ei tarvitse odottaa, että kaikille on tarjoiltu eteen. Ruoan ei ole tarkoitus turhan päiten jäähtyä.

Varmaan saa, mutta että saisi syödä toisenkin sapuskat....

Vierailija
117/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota vaan voi selittää mitenkään miehen eduksi. Urpo mikä urpo.

Vierailija
118/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aika juntti täytyy olla, jos ei tajua odottaa toista, ennekuin aloittaa syömään:O Kuuluu ihan peruskäytöstapoihin.

Etiketin mukaan lämpimän ruoan saa aloittaa, kun se tuodaan pöytään.

No etiketti on sitten muuttunut tosi rajusti. Vielä jokunen vuosi sitten tuo oli aivan päinvastoin. Lämmin ruoka tai ei, on kohteliasta odottaa.

Ainakin viimeiset 20 vuotta on lämpimän ruoan saanut aloittaa heti, mitä minä nyt olen etikettiä seuraavilla päivällisillä käynyt. Ehkäpä sinä muistelet jotain sotaa edeltäneitä aikoja.

Vierailija
119/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan saa, mutta että saisi syödä toisenkin sapuskat....

Sitäkö sinä nyt jäit pähkäilemään? Me muut ketjussa keskustelevat olemme jo aikaa sitten todenneet, että harmillinen mutta pieni moka. Ei kukaan muu ole pohtinut tuota etiketin näkökulmasta kuin sinä. Ihmettelen kyllä miten pidät tuota etiketin näkökulmasta edes relevanttina kysymyksenä, mutta ehkä me kaikki emme tunne etikettiä niin hyvin.

Vierailija
120/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että tuli heti aluksi selville millainen mies on kyseessä. Ajattele ap jos olisit ehtinyt jo ihastua/rakastua ja mies onkin ihan moukka. Tää onkin hyvä testi monien muiden testien joukkoon jos kumppania pitäisi etsiä.