Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebookin tms ryhmän sisällön poistaminen syyttä

Vierailija
18.10.2025 |

Onko siulla käynyt noin? Miulla tänään, ylläpito poisti laittamani maisemakuvan paikkakunnan ryhmästä, en kyllä ymmärrä miksi. Ottaen huomioon, että niin muutkin laittelee ryhmään luonto/masema kuvia..ja kuvani oli siis otettu kyseisellä paikkakunnalla. Olikohan sitten joku muu typerää kirjoittanut kuvaani, et siksi kuvani poistettiin. Huomiona että en itse mitään kuvaani kirjoittanut. Muutaman tunnin sisällä kuvan laittamisesta oli siis kuvani poistettu,ja sain ilmoitus varoituksen ylläpidolta. Tässä on tullut kohtuuton toiminta ylläpidolta/peräti etten ole tervetullut ryhmään ollenkaan? 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas outoa. Kyllä minusta tuo kuulostaa joltain tahalliselta ulos savustamiselta ryhmästä. 

Vierailija
2/18 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook ryhmien ylläpitäjät saa poistaa mitä haluaa ja millä perusteella haluaa, jotkut on tarkkoja siitä. 

Aina voi kysyä ylläpidolta miksi, ei sitä oikein kukaan muu tiedä miksi jotain on poistettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyikö siinä yksityiseen pihaan tai muuta arkaluontoista?

Vierailija
4/18 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyikö siinä yksityiseen pihaan tai muuta arkaluontoista?

Ei. Järvimaisema siis kyseessä. Ap

Vierailija
5/18 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebook ryhmien ylläpitäjät saa poistaa mitä haluaa ja millä perusteella haluaa, jotkut on tarkkoja siitä. 

Aina voi kysyä ylläpidolta miksi, ei sitä oikein kukaan muu tiedä miksi jotain on poistettu.

Laitoin viestiä ylläpitäjälle, että mikä on homman nimi. Ap

Vierailija
6/18 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voisi ylläpito poistaa muidenkin luontokuvat yhtälailla, jos joku tietty kuva ei vaan omaa silmää miellytä. Ihme käytöstä kyllä sait Ap, tuo on väärin miten sinuun kohtaan käyttäydyttiin. 

Vierailija
7/18 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/18 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/18 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ilmoituksia ei julkaistu koskaan. Odotin päiviä ja aina meni johkin tarkastukseen. Jos kommentoin niin tuli hylky. En ymmärrä. Mut lopulta lähin koko ryhmästä pois. Antaa olla. 

Vierailija
10/18 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärstäkerroin, etenkin jossain Keski-Suomessa tai Pohjois-Savossa missä paikallinen nainen vaimona on kuin oma sisko. Kaikki nusutelleet 15 sukupolvea keskenään ja tässä nähdään sisäsiittoisuuden tulos.

Vierailija
11/18 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli laitoit sinne maisemakuvan ilman mitään selityksiä mistä otettu ja milloin otettu. Siitä se johtui. Ei ylläpitäjillä ole mitään kristallipalloa mistä tietävät mistä kuva on otettu, ellei siinä näy selkeitä maamerkkejä.

Vierailija
12/18 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa ryhmissä on muutenkin aivan ihme kiusaamismeininki. Joillakin ei tunnu olevan muuta tekemistä kuin kommentoida törkeästi siellä ihmisille. 

Vierailija
13/18 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ihmettelet siinä. Ehkei kuvasi liittynyt mitenkään ryhmän käsittelemiin aiheisiin tms. Ehkä susta on tehty ilmianto asiattoman kommentoinnin takia ja poistivat kaikki sun päivitykset tjsp.

Se on hitto vie pelkkä some, ei mikään elämän kokoinen saati suurempi juttu. Mä poistattelen asiattomia kommentteja ja esim. rasisteille tulee lopulta esto naamakirjaan, usko tai älä.

Vierailija
14/18 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli laitoit sinne maisemakuvan ilman mitään selityksiä mistä otettu ja milloin otettu. Siitä se johtui. Ei ylläpitäjillä ole mitään kristallipalloa mistä tietävät mistä kuva on otettu, ellei siinä näy selkeitä maamerkkejä.

Olin kyllä laittanut et milloin olin ottanut kuvan, ei kyllä mainintaa paikasta. Jos on paikallinen seuraaja, niin kyllä tunnistaa paikan kuvasta. Olen huomannut ettei monikaan kerro paikan nimiä kuvissaan, onko se joku ehdottomuus et täytyy olla paikan nimi kuvassa? Ap

Vierailija
15/18 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä ihmettelet siinä. Ehkei kuvasi liittynyt mitenkään ryhmän käsittelemiin aiheisiin tms. Ehkä susta on tehty ilmianto asiattoman kommentoinnin takia ja poistivat kaikki sun päivitykset tjsp.

Se on hitto vie pelkkä some, ei mikään elämän kokoinen saati suurempi juttu. Mä poistattelen asiattomia kommentteja ja esim. rasisteille tulee lopulta esto naamakirjaan, usko tai älä.

Voisit lukea aloituksen tarkemmin, että mistä on kyse ym, ei ollu mistään kommenteista kyse vaan valokuvasta. 🙂

Vierailija
16/18 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miut on muutaman kerran viskattu ulos ryhmistä, syy ei koskaan selvinnyt. Olin laittanut aiheeseen sopivan kuvan, esim tyyliin perhos harrastajien ryhmään kuvan sitruuna perhosesta, ja sitten lensin pihalle ryhmästä. 

Vierailija
17/18 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä aiheessa on alapeukutettavaa? 

Vierailija
18/18 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset