Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei juma mikä deitti mulla eilen! :o

Vierailija
18.10.2016 |

Haettiin kiinalaisesta ruokaa ja mentiin mun luo. Menin vessaan ja kun tulin sieltä, niin tää ukko jo söi täydessä vauhdissa ruokia. Ei siinä mitään, mutta oli kipannut kaikki riisit omalle lautaselleen ja pisteli menemään. Katoin järkyttyneenä sitä touhua, niin hoksasi tää jossain vaiheessa kysyä: "Missäs ne sun riisit on?"

Kyllä pisti vituttamaan.

Kommentit (299)

Vierailija
81/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas voi käsittää sitä, miten ap on voinut vaan hiljaa katsoa vierestä kun mies mussuttaa HÄNEN riisejään, eikä sanoa asiasta mitään! Lappaa pelkkää kastiketta suuhun kuin ei olisi mitään ongelmaa. :'D

Vierailija
82/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en taas voi käsittää sitä, miten ap on voinut vaan hiljaa katsoa vierestä kun mies mussuttaa HÄNEN riisejään, eikä sanoa asiasta mitään! Lappaa pelkkää kastiketta suuhun kuin ei olisi mitään ongelmaa. :'D

Ehkä ei halunnut enää miehen lautaselta ottaa miehen mählimiä riisejä? Ei ois mullekaan maistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitätte lisää riisiä tai vaikka makaronia. Not a big deal. Asioista saa ongelman silloin kun siitä tekee sellaisen.

Vierailija
84/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli asperger-tuttava, joka kutsuilla saattoi ottaa puoli kakkua omalle lautaselleen ja päälle tusinan pikkuleipiä. Oli oikein herttainen ihminen muuten, mutta ei vaan kaikki piuhat menneet kuin meillä muilla ja ei osannut ajatella jonkun muunkin ehkä haluavan. Oli vielä ainoa lapsi.

Että ei voi tuomita ahneeksi, jos ei tiedä koko totuutta.

Että kaikkea käytöstä pitää ymmärtää, kun toinen saattaa olla vaikka asperger. Just joo.

Vierailija
85/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iso- ja nälkäinen mies silti tuollainen käytös ei ole koskaan hyväksyttävää. Oli vahinko tai ei niin tyyppi on silti täysin huomioonottamaton ihminen, hyvin ahne ja itsekäs. Itse kokkaan usein niin jos tiedän että on vastaavia tyyppejä syömässä niin annostelen ruoat ja laitan ylim. syrjään kunnes kaikki ovat saaneet ettei joku apina ahmi kaikkea. Tähänhän se ei olisi toiminut ja syy on 100% miehen. 

Minulla on tai "oli" kaveri joka sikaili kaiken kanssa ihan samoin, jos ruokaa oli tehty- ostettu vaikka 6 hengelle söi hän siitä vähintään puolet ja paketin leipää päälle syyksi kun muutaman kerran olen käytöstä kysellyt sanoi vaan että "oon niinku selviytyjä höhöh" Että silleen... KS. henkilön tavat ovat todella järkyttäviä muutenkin jatkuva piereskely, röyhtäily ja asioiden huutaminen?! Voi olla vaikka kuinka miehekäs, mutta sika on sika.

Vierailija
86/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli varmaan väärinkäsitys. Lähinnä ihmettelen, miten kukaan jaksaa vetää niin valtavan määrän riisiä kerralla. Jokin ahmimishäiriö? Usein "toteuttavat itseään" juuri silloin kun kukaan ei ole näkemässä.

Vierailija
87/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli asperger-tuttava, joka kutsuilla saattoi ottaa puoli kakkua omalle lautaselleen ja päälle tusinan pikkuleipiä. Oli oikein herttainen ihminen muuten, mutta ei vaan kaikki piuhat menneet kuin meillä muilla ja ei osannut ajatella jonkun muunkin ehkä haluavan. Oli vielä ainoa lapsi.

Että ei voi tuomita ahneeksi, jos ei tiedä koko totuutta.

No kyllä voi tuomita ahneeksi, jos treffeillä ollaan. Siinä vastapäätä saattaa istua loppuelämän kumppani. Silloin on pelkästään hyvä pikkuisen tuomita, tai on todella onneton loppuelämä edessä. Ei ole kuin pari päivää siitä, kun yksi mies kertoi palstalla olleensa 20 vuotta yhdessä naisen kanssa pelkästä säälistä. Hyvin käytetty elämä.

Vierailija
88/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitätte lisää riisiä tai vaikka makaronia. Not a big deal. Asioista saa ongelman silloin kun siitä tekee sellaisen.

Ja ongelmat saa lakaistua maton alle jos vain tarpeeksi lujasti päättää sen tehdä. Sinä näköjään päätit.

Aloittaja ei valitellut sanallakaan nälkäänsä, vaan oli järkyttynyt miehen itsekkyydestä ja käytöstapojen puutteesta. Ne muodostuvat isoksi ongelmaksi parisuhteessa eikä siinä kattilallinen makaronia auta.

Vierailija
89/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostan takeaway-aterian, en todellakaan ala kotona tekemään ruokaa!

Vierailija
90/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iso- ja nälkäinen mies silti tuollainen käytös ei ole koskaan hyväksyttävää. Oli vahinko tai ei niin tyyppi on silti täysin huomioonottamaton ihminen, hyvin ahne ja itsekäs. Itse kokkaan usein niin jos tiedän että on vastaavia tyyppejä syömässä niin annostelen ruoat ja laitan ylim. syrjään kunnes kaikki ovat saaneet ettei joku apina ahmi kaikkea. Tähänhän se ei olisi toiminut ja syy on 100% miehen. 

Minulla on tai "oli" kaveri joka sikaili kaiken kanssa ihan samoin, jos ruokaa oli tehty- ostettu vaikka 6 hengelle söi hän siitä vähintään puolet ja paketin leipää päälle syyksi kun muutaman kerran olen käytöstä kysellyt sanoi vaan että "oon niinku selviytyjä höhöh" Että silleen... KS. henkilön tavat ovat todella järkyttäviä muutenkin jatkuva piereskely, röyhtäily ja asioiden huutaminen?! Voi olla vaikka kuinka miehekäs, mutta sika on sika.

Tämä! Kuulostaa just mun ex-mieheltä, onneks on ex, oli niin saakelin hävettävää tuommoinen käytös

Vierailija
91/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla on riisiä kaapissa. Mikset keittänyt lisää?

Sinkkumies

Vierailija
92/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höööö. Kuvittelin, että täällä olisi ollut jotain oikeasti shokeeraavaa ja kiinnostavaa... 😴

Vierailija
93/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Japanialaiselle tai pienelle naiselle tarkoitettu pieni annos miehelle riitä. Ei millään pahalla..

Sinkkumies

Vierailija
94/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kotona keitetty riisi saati MAKARONI kyllä vedä vertoja kiinalaisen ravintolan riisille :D sitä paitsi riisiä keitellessä joutuisi odottamaan sen 20 minuuttia tai jos pikariisiä, niin vähintään 10 :D

Vierailija
95/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kotona keitetty riisi saati MAKARONI kyllä vedä vertoja kiinalaisen ravintolan riisille :D sitä paitsi riisiä keitellessä joutuisi odottamaan sen 20 minuuttia tai jos pikariisiä, niin vähintään 10 :D

Osta kunnon höyrykeitin, niin vetää.

Sinkkumies

Vierailija
96/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Treffeillä höyrykeitintä ostamaan ja vielä omia riisejä keittelemään, kun toinen ajattelemattomuuttaan söi treffikumppanin riisit. No nyt sitten....

Vierailija
97/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Ja ap:n olisi vielä itse pitänyt riisit keittää. Ei ihmekään että oot sinkku.

Kyllä tollaset asiat, kuin toisen huomiotta jättö treffeillä merkkaa. Siinä kuitenkin parhaimmillaan etsitään elämänkumppania.

Vierailija
98/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Treffeillä höyrykeitintä ostamaan ja vielä omia riisejä keittelemään, kun toinen ajattelemattomuuttaan söi treffikumppanin riisit. No nyt sitten....

Meinasin ylipäätään. Jos oikeata kiinnostusta olisi, niin varmaan tavallinenkin riisi kävisi. Ilmeisesti sitä ei ollut..

Sinkkumies

Vierailija
99/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Ja ap:n olisi vielä itse pitänyt riisit keittää. Ei ihmekään että oot sinkku.

Kyllä tollaset asiat, kuin toisen huomiotta jättö treffeillä merkkaa. Siinä kuitenkin parhaimmillaan etsitään elämänkumppania.

Omassa kämpässä riisit keitetään ite. Tuo ei liity mitenkään sinkkuuteeni, olette te melkoista sakkia vyön alle lyöntienne kanssa. No täällä on paljon häviäjiä kelkassa.

Sinkkumies

Vierailija
100/299 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä idiootti. Inhottaa just tollaset sokeat ihmiset jotka ei huomaa mitään joka menee hänen oman hyötynsä ulkopuolelle. Samat ihmiset vaan narisee että "tekispä mieli kahvia" muttei ikinä ite nouse sitä keittämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme