Huvittaa kun huomaan miehen leikin eikä mies tajua että näen suoraan hänen lävitseen
Olen ollut nyt tovin huvikseni ns. Pelissä mukana ja esittänyt etten tajua mitään ja voi luoja kuinka laskelmoiva hän onkaan. Rakastuin häneen palavasti ja odotukset oli tosi korkealla. Luulin hänen olevan mies johon voin aina luottaa ja hän teki minut tosi onnelliseksi. Harmikseni hän paljastui joksikin aivan muuksi. Miksikö olen vielä hänen kanssaan.. No, en halua lähteä juoksentelemaan ympäriinsä kun minulla lapsi niin tää sopii hyvin ja mies ihmisenä muuten ihan kunnollinen. Mutta kyllä naurattaa. :)
Kommentit (29)
Peli näyttää toimivan, jos olet jutussa mukana. Uskottele itsellesi muuta jos haluat.
Tää on siitä jännä peli, ettei mekään tajuta täällä mitään! Mikä pelimies!
No älä nyt vaan kerro mitä se tekee!
Siis on epäluotettava ja kunnollinen samaan aikaan?
Vierailija kirjoitti:
No mitä hänestä paljastui? Onko lapsi yhteinen?
Juu lapsi on yhteinen. Pyörittää muita naisia ja mielistelee minua ettei tarvitse kantaa lapsesta taloudellista vastuuta eikä hoitaa vaan luulee että päästän hänet pälkähästä jos muka olemme "yhdessä" ja odotamme kunnes kaikki on täydellistä jotta voimme olla ihan "oikea perhe". Nyt lastenvalvoja varattu elatustuki sopimusta varten ja aiemmin varsin pihi mies joka ollut tarkka yksityisyydestään onkin ollut varsin avoin ja antelias. No, mukava homma mutta laki on laki, siihen minä en voi vaikuttaa. Kaikkea nuo miehet keksiikin välttääkseen vastuunkannon ja pitääksen kynsin hampain kiinni sinkkuudesta. Ja ennen kun joku minua haukkuu niin en ole koskaan kuulunut ihmisiin joka seurustelee muttei ole vakavissaan. Näköjään kohdalleni kuitenkin osui moinen 😄 Mielenkiintoista vaihteeksi kun olen lopettanut kaiken nalkutuksen ja huomaan vaan kuinka hän on hämillään kun aiemmat kaavat sortuvat ja hän joutuu keksimään uusia keinoja vedättää minua. :) surullista mutta
Tämmösiäkin ihmisiä on. No katsotaan lastenvalvojan jälkeen miten herra
Tod. Näk. Katoaa :D
Mies leikkii olevansa Batman, mutta sillä on reikä mahassa josta näkyy läpi. Vähän niinku Kuolema pukee häntä-elokuvassa.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Siis on epäluotettava ja kunnollinen samaan aikaan?
Hyvä työ, terveelliset elämäntavat. Mutta ei parisuhdetyyppiä, sanotaanko näin :)
Siis te että varsinaisesti edes ole yhdessä??
Vierailija kirjoitti:
Laskelmoitko itsekin vähän ?
En. Olen aiemmin ollut hysteerinen jopa ja surullinen ja itkeskellyt koska olen ollut niin pettynyt. Nyt ajattelin vaan ottaa Relax ja antaa virran kuljettaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Siis te että varsinaisesti edes ole yhdessä??
Tottakai "olemme". Minä olen ollut sitoutunut ja uskollinen jne mutta mies ei mutta kun olen sanonut että erotaan niin sehän ei käy koska sit ei jää kun joka toinen vklp ja elarit 😄 seurusteltu ollaan siis. Ei sen kummempaa. Naimisiinhan mies ei missään nimessä halua. Syy on se että haluaa tulevaisuudessa asua isossa talossa ja tarjota lapselle ihanan tulevaisuuden. Herra ei vaan tajua että en ole niin tyhmä että en tajua lapsen lapsuuden olevan tässä ja nyt. Tuomitkaa vaan mutta rakkaus sokaisee ja nyt olen herännyt ja sisällä nauran miehen paskan jauhamiselle. Mutta hauska on seurata kun hän yrittää vedättää minua siinä toivossa että pääsee pälkähästä. Ei ole siis maksanut mitään ja tyttö on jo 2,5 vuotias :)
Mies siis selvästi panikoi kun tulee kohta elatusmaksut. Siitä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ette siis edes asu yhdessä???
Emme.
no ei sen sulle seurustelu aikana kuulu mitään elareita maksaakkaan jos niin luulet kun edellinen tekstisi niin antaa ymmärtää. ""Ei ole siis maksanut mitään ja tyttö on jo 2,5 vuotias :)""
Mitä mahdat nyt tarkoittaa? Miksi en ymmärrä? Joo jos erootte ja asutte erillään niin saat silloin elarit mut ei tietenkään nyt. Ihan kuin luulisit että miehen olis pitänyt maksaa elareita jo 2,5vuotta??
Lasta lähinnä käy sääliksi, jos isää ei kiinnosta.
No mitä hänestä paljastui? Onko lapsi yhteinen?