Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa kun huomaan miehen leikin eikä mies tajua että näen suoraan hänen lävitseen

Vierailija
17.10.2016 |

Olen ollut nyt tovin huvikseni ns. Pelissä mukana ja esittänyt etten tajua mitään ja voi luoja kuinka laskelmoiva hän onkaan. Rakastuin häneen palavasti ja odotukset oli tosi korkealla. Luulin hänen olevan mies johon voin aina luottaa ja hän teki minut tosi onnelliseksi. Harmikseni hän paljastui joksikin aivan muuksi. Miksikö olen vielä hänen kanssaan.. No, en halua lähteä juoksentelemaan ympäriinsä kun minulla lapsi niin tää sopii hyvin ja mies ihmisenä muuten ihan kunnollinen. Mutta kyllä naurattaa. :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ei sen sulle seurustelu aikana kuulu mitään elareita maksaakkaan jos niin luulet kun edellinen tekstisi niin antaa ymmärtää. ""Ei ole siis maksanut mitään ja tyttö on jo 2,5 vuotias :)""

Mitä mahdat nyt tarkoittaa? Miksi en ymmärrä? Joo jos erootte ja asutte erillään niin saat silloin elarit mut ei tietenkään nyt. Ihan kuin luulisit että miehen olis pitänyt maksaa elareita jo 2,5vuotta??

Olisi koska emme ole asuneet yhdessä, emme ole kihloissa edes eikä mies ole hoitanut tyttöä.

Vierailija
22/29 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei sen sulle seurustelu aikana kuulu mitään elareita maksaakkaan jos niin luulet kun edellinen tekstisi niin antaa ymmärtää. ""Ei ole siis maksanut mitään ja tyttö on jo 2,5 vuotias :)""

Mitä mahdat nyt tarkoittaa? Miksi en ymmärrä? Joo jos erootte ja asutte erillään niin saat silloin elarit mut ei tietenkään nyt. Ihan kuin luulisit että miehen olis pitänyt maksaa elareita jo 2,5vuotta??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä saa noin pitkältä ajalta takautuvasti

Vierailija
24/29 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasta lähinnä käy sääliksi, jos isää ei kiinnosta.

Niinpä. Siksipä en ole lähtenyt mistään riitelemään ja olen yrittänyt ylläpitää sitä etgä tytölle ja isälle kehittyidi jonkinlainen suhde vaikka isää ei tosiaan tunnu kiinnostavan. Mieshän luulee, etten minä tajua mutta ei itse tajua minun motiivejani. Tekisi mieli sanoa pidä rahat kunhan tapaat lastasi mutta en halua koska en voi tehdä sitä rahallisesti lapselleni tällä hetkellä.

Vierailija
25/29 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä saa noin pitkältä ajalta takautuvasti

En ole niitä takautuvasti anomassakaan.

Vierailija
26/29 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vähän pimee.

Vierailija
27/29 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan en nyt ymmärrä, että missä se mies sinua vedättää. Ette asu yhdessä, et elätä miestä, lapsen menit tekemään, mutta et tajunnut, että siihen pakettiin olisi isyydentunnustamisen lisäksi kuulunut elatussopimus jne,

Eikä isällä ole mitään velvollisuutta mihinkään joka-toinen-viikonloppu-lapsen-kanssa -systeemiin, jos eivät ole tähänkään asti asuneet yhdessä.

Vierailija
28/29 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies on halunnut viimeiseen asti ylläpitää ns seurustelua, joka hälle itselleen on ollut vain keino välttää elarit ja mahdolliset muut vastuut lapsesta?

Aika erikoista että olet antautunut tuohon peliin etkä ole tehnyt asialle mitään aiemmin.

Noh, nyt vaan homma kuriin. Kuullostaa sliipatulta pelimieheltä jonka nenää äiti käy vielä niistämässä. Ei se kyllä sullakaan ole riittävän aikaisin välähtänyt.

Vierailija
29/29 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis saa sinulta seksiä, kun irtosuhteet ei ole antavalla päällä? Ja tarjoat miehelle parisuhteen muutkin edut yhteisistä aterioista ja lapsesta lähtien, mutta muuten mies saa elää poikamiehen elämää.

Ihan en nyt ymmärrä, että miksi se mies olisi jotenkin näytelmän kelmi, jonka lävitse näet. Enemmänkin vaikuttaa siltä, että sinä olet hieman tyhmä, kun kuvittelet, että menossa olisi leikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi