Tapailemani mies tuntuu hyväksikäyttävän rahojani
Olen tapaillut parisen kuukautta uutta miestä, joka vaikuttaa mukavalta ja reilulta muuten, mutta nyt on alkanut ärsyttää hänen siipeilynsä. Vietämme usein aikaa minun luonani, ja mies hyödyntää oma-aloitteisesti jääkaappini sisältöä tai jos menemme yhdessä kauppaan, niin mies ei tee elettäkään maksaakseen, joten olen sitten itse vinguttanut korttia kun en kehtaa asiasta tehdä kassalla numeroakaan. Olen myös hyvin kiltti ihminen, joten toivoisin, ettei minun tarvitsisi pyytää miestä maksamaan, vaan hän tekisin sen itse. Haluaisin siis vain, että kulut menisivät suht puoliksi. No, päätin viimeinen sanoa asiasta miehelle, joka heti meni puolustuskannalle ja sanoi rahatilanteensa olevan tosi huono. Olen itsekin valitellut hänelle omaa heikkoa rahatilannettani, joten sinänsä epäreilua, että hän kuitenkin näkee ihan ok:na hyödyntää esim. minun jääkaapin antimiani. Mies nimittäin sanoi, että on huomannut itsekin minun maksaneen kaiken. Miksei hän sitten ole voinu avata suutaan itse?? No sanoi kuitenkin, että voi jatkossa toki osallistua enemmän, niin että kulut menisivät puoliksi. Mitä mieltä olette, onko mies tahallaan siipeillyt? Ja olisiko hänen pitänyt ise ottaa asia esille. Tuleeko tässä tapahtumaan mitään muutosta? Alkanut tästä syystä ärsyttää koko mies ja harkitsen suhteen lopettamista, vaikka muuten onkin oikein kiva tyyppi..
Kommentit (54)
Oikein perinteinen tapaus johon naiset lankeavat. Ulospäin kivan oloinen ja varmaan näköinenkin tyyppi, joka silti on kuoren sisältä perseaukinen retku. Oikeasti fiksu mies olisi jo ajat sitten ottanut puheeksi nuo raha-asiat, koska ei yksinkertaisesti kehtaisi edetä pitkään kantaa ottamatta samalla kun toinen toistuvaksi maksaa kaiken.
Tämän on toinen niistä tyypeistä, johon naiset lankeavat. Toinen on se salilla käyvä hyväkroppainen vanhalla Bemarilla ajava tyyppi, jonka äo on alle sata, mutta on kiva ulkoinen olemus.
Ja minä en ole mikään katkera ikisinkku, vaan samassa parisuhteessa olen ollut jo 9 vuotta. Ärsyttää vaan tämä akkojen ainainen valitus miehistä, kun oikeasti monet hyvät tapaukset jäävät sinkuiksi.
Ei tommoset siat muutu mikskään. Itse seurustelin nuorena tyypin kanssa joka vissiinkin oli kanssani vaan sen tähden että pystyi yöpymään luonani eikä tarvinnut mennä äitylinsä luo kun ei itse ollut hommannut kämppää. Yök.
Pihit ja loisivat ihmiset ovat AINA muutenkin päästään vialla. Kokemusta on.
ja jokaisen ketjun naisen mielestä miehen pitää tarjota ensitreffeillä, ja muistaa naista ystävän-, hää-, nimi-, tapaamis-,kihlajaispäivänä, pikkujouluina, jouluina, synnytyksen jälkeen ja muuten vaan.
Ilman että nainen ostaa edes sitä Beckhamin dödöä Tokmannilta jouluksi.
Tyyppi taitaa sijoitella rahojaan sillä välin kun joku muu maksaa elämisen kulut
Vierailija kirjoitti:
Lähtiskö joku treffeille?
Tarttisin ehkä uuden telkkarin.
Eräs lähtisi varmaan, mutta varo. Se antaa sun entisen pois ja pyytää sen jälkeen siitä hyvästä sulta paria hunttia koska nyt ei oo telkkaria ja se joutui hommaamaan Itselleen uuden. Siis jos miehiin päin olet.
Kyllä näitä pihejä kylkiäisiä löytyy niin miehistä kuin naistuttavista. Olen lopen kyllästynyt tarjoaan ,mutta kun muut ei koskaan tee aloitetta että syötäis yhdessä päivällinen jonkun muun kuin minun kotona, "koska laitat niin herkullista ruokaa".
Ja rakastan pitoja, muuta valitettavasti löydän vaan pihejä ihmisiä.
Joskus mietin kun mennään ulos eikö vois tuttava tarjota vaikka lasin viiniä kun jatkuvasti olen syöttänyt ja lahjoittanut hänelle yhtä sun toista ( ruokaa, kodin koneen, uudet verhot ym. )
Hänellä on huonompi talous mutta alkaa rassaan tuo piheys, että emme nyt niin usein mennä syömään, viineille, tai kahville.
Ostin selkärepun ,johon aion pakata omat eväät seuraavalla kävelykeikalla. Sen kerroin hänelle ja sanoin että nyt voimme itse kukanenkin ottaa mukaan eväät ja ottaa kahvit luonnon helmassa.
Olemme usein kävelyllä, ja hänellä ei ole koskaan vara mihinkään. Itse rakastan ottaa kahvit ulkona ,mutta tuntuu nololta että yksin juon ja syön.
Vierailija kirjoitti:
ja jokaisen ketjun naisen mielestä miehen pitää tarjota ensitreffeillä, ja muistaa naista ystävän-, hää-, nimi-, tapaamis-,kihlajaispäivänä, pikkujouluina, jouluina, synnytyksen jälkeen ja muuten vaan.
Ilman että nainen ostaa edes sitä Beckhamin dödöä Tokmannilta jouluksi.
Minä teen aika selväksi heti kättelyssä jos puhuumme yhteisestä illallisesta että jokainen maksaa oman osuutensa . En halua olla velkaa kenellekään enkä pyydä mitään .Sekin piirre on tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Mies vaihtaa sunut toiseen heti, jos lakkaat maksamasta.
Paitsi että työtön ei saa ketään eli jää nyt kyllä Mustapekka AP:lle käteen kun meni sen riesakseen ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vaihtaa sunut toiseen heti, jos lakkaat maksamasta.
Paitsi että työtön ei saa ketään eli jää nyt kyllä Mustapekka AP:lle käteen kun meni sen riesakseen ottamaan.
5,5 vuodessa asia on taatusti jo ratkennut suuntaan tai toiseen.
Kerrankin näin päin.
Tosin jos nainen tekee tuota niin sehän on normaalia , mies sika jos ei täytä jääkaappia samantien.
Vaikuttaa että aloittaja hakemalla hakee mukavasta miehestä edes jotain negatiivista, josta voisi avautua ja valittaa palstalle. Kertomansa mukaan jo keskustellut aiheesta miehen kanssa, mutta vielä vaan pitää täällä jatkaa. Toivottavasti mies päässyt ajoissa aloittajasta eroon ja löytänyt oikeasti kivan naisen vierelleen.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin näin päin.
Tosin jos nainen tekee tuota niin sehän on normaalia , mies sika jos ei täytä jääkaappia samantien.
En ole kyllä tapailemani miehen jääkaapille omatoimisesti mennyt, mutta tapailemani miehet ovat minun jääkaapilleni menneet omatoimisesti lukuisia kertoja. Selkainen röyhkeys on yleensä miehinen tapa, jota harrastaa myös esim. sukulaismieheni.
Se on miehelle moro.