Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies tuntuu hyväksikäyttävän rahojani

Vierailija
17.10.2016 |

Olen tapaillut parisen kuukautta uutta miestä, joka vaikuttaa mukavalta ja reilulta muuten, mutta nyt on alkanut ärsyttää hänen siipeilynsä. Vietämme usein aikaa minun luonani, ja mies hyödyntää oma-aloitteisesti jääkaappini sisältöä tai jos menemme yhdessä kauppaan, niin mies ei tee elettäkään maksaakseen, joten olen sitten itse vinguttanut korttia kun en kehtaa asiasta tehdä kassalla numeroakaan. Olen myös hyvin kiltti ihminen, joten toivoisin, ettei minun tarvitsisi pyytää miestä maksamaan, vaan hän tekisin sen itse. Haluaisin siis vain, että kulut menisivät suht puoliksi. No, päätin viimeinen sanoa asiasta miehelle, joka heti meni puolustuskannalle ja sanoi rahatilanteensa olevan tosi huono. Olen itsekin valitellut hänelle omaa heikkoa rahatilannettani, joten sinänsä epäreilua, että hän kuitenkin näkee ihan ok:na hyödyntää esim. minun jääkaapin antimiani. Mies nimittäin sanoi, että on huomannut itsekin minun maksaneen kaiken. Miksei hän sitten ole voinu avata suutaan itse?? No sanoi kuitenkin, että voi jatkossa toki osallistua enemmän, niin että kulut menisivät puoliksi. Mitä mieltä olette, onko mies tahallaan siipeillyt? Ja olisiko hänen pitänyt ise ottaa asia esille. Tuleeko tässä tapahtumaan mitään muutosta? Alkanut tästä syystä ärsyttää koko mies ja harkitsen suhteen lopettamista, vaikka muuten onkin oikein kiva tyyppi..

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonostipa alkaa suhde. Ja huonommaksi menee. Vain lurjus maksattaa toisella elämisensä. Sun on aika tehdä johtopäätökset.

Vierailija
22/54 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap toivottavasti teki johtopäätöksensä jo vuonna 2016.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs oikein ränkytät?

oma ongelmasi mkäli olet tuppisuu, tahi rääväsuu. et pyusty selvätikkään oikein hallitsemaan omia sosiaalisia tilanteitasi vaan muilta pitää saada taustajeesua ongelmallesi? sellainen on täysin off joka joka asiasta (pieni tai iso piru detaljeineen) vääntää someen. Somenko kanssa liikuit vai jonkun muun?

Vierailija
24/54 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesasiakas ei ole mitenkään kysellyt taka-aasialaista (ilmeisesti vietnamin pommituksista ..) parturihuutajaa vellomaan perässä ongelmiensa kanssa.

pst. näyttää ilmeisesti tilauskirjat aika tyhjiltä.

Vierailija
25/54 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaile lompakkoasi, älä siis jätä sitä vartioimatta. Se on seuraava kohde, kun nukut tai otat hömpsyä.

Vierailija
26/54 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot löytänyt köyhän pummin.

Vierailija
27/54 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys ei oo mikään tekosyy, jonka taakse sinä voit puolustautua. Ihan yhtä selvästi sinun olisi pitänyt sanoa ennen kauppaan menoa: maksetaan ostokset sitten puoliksi, ostetaan vaan yhteisiä ruoka-aineita. Toinen ei opi lukemaan ajatuksiasi vain siksi, että sinä olet "kiltti".

Itse koen olevani kiltti ihminen ja koen onnen tunteita silloin kun saan auttaa toisia. Itse ostan aina omaan kotiini ruuat ja koen kunnia-asiakseni tarjota muille ruuat. 

Vierailija
28/54 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ite lomailen tuollee. Hommaan kesäksi mökin omistavan seuralaisen ja lomailen kalastellen ja saunoen. Jonkun syyn varjolla tulen päivää myöhemmin paikalle joten kaupassa on jo käyty. Suunnittelen yhteistä tulevaisuutta sen verran ettei tarjoilut heikkene. Sit jos heikkenee, niin mitä siellä sit enää tekee.. nälissään. Ja koska olen tullut omalla autolla, on poistuminen helppoa.

Vierailija
29/54 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyhmä?? Potkase perseelle!

Vierailija
30/54 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tahallaan siipeillyt. Tuo on toisia hyväksikäyttävä ihmistyyppi, ei se siitä mihinkään muutu.

Vierailija
31/54 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei estä sinua valitsemasta kilttiä varakkaampaa miestä

Vierailija
32/54 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai viet sen dubaihin osteleen laukkuja .

Vierailija
33/54 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap:n ongelma ole ratkennut jo vuosia sitten.

Vierailija
34/54 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksei sanota miehelle, että tunteet ovat tunteita ja raha on rahaa, jossa ei ole mitään tunteita. Kaikki puoliksi tai ei mitään.

Vierailija
35/54 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu köyhyydestä vaan luonteesta.

Vierailija
36/54 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun se jäi kiinni loisimisesta niin alkaa tehdä lähtöä pikkuhiljaa uuden loisittavan luo. Katsoi vain kuinka pitkään jaksat maksamista. Kokemusta on näistä tyypeistä.

Vierailija
37/54 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oiskin toisinpäin niin mies ois sika pihtari jos ei makselis kaikkea.

Vierailija
38/54 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtiskö joku treffeille?

Tarttisin ehkä uuden telkkarin.

Vierailija
39/54 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oiskin toisinpäin niin mies ois sika pihtari jos ei makselis kaikkea.

Ap:nhan tapauksessa molemmat ovat köyhiä. Ja ainoa, joka maksaa, on ap. On muuten erittäin yleistä juuri näinpäin. Kukaan ei täällä vaadi köyhää miestä tai naista maksamaan kummpaninkin kuluja.

Vierailija
40/54 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtiskö joku treffeille?

Tarttisin ehkä uuden telkkarin.

Riittääkö 55 tuumainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän