Kaipaan sinkkuelämästä sitä kun sai piereskellä rauhassa.
Nyt joutuu joko lähtemään pierukävelylle tai odottelemaan että toinen menee johonkin.
Kommentit (59)
Itseäni välillä hävettää kakalla käyminen äänien takia. Joskus oikein ison hädän tullessa kerron meneväni yhdelle lasille viiniä alakerran ravintolaan. "Baarikakalle", kun en kehtaa pöristellä ja töristelllä, jos poikakaveri on luonani. Minulla on ärtyvä suoli ja äänet sen mukaiset. Pelottaa ajatella, että muuttaisimme ikinä yhteen.
-Kakkapylly-
Tämä kyllä. Pierun pidättely tuntuu epämiellyttävältä etenkin kun pieren sata kertaa päivässä yksin ollessani. Oletteko huomanneet, että esim. 2 tunnin pidättelyn jälkeen pieru ei haise ja se on aika helppo päästää äänettömästi? Se helpottaa aika tavalla, kun päästää vaikka kolme sellaisesta 10 sekunnin pierua ulos.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni välillä hävettää kakalla käyminen äänien takia. Joskus oikein ison hädän tullessa kerron meneväni yhdelle lasille viiniä alakerran ravintolaan. "Baarikakalle", kun en kehtaa pöristellä ja töristelllä, jos poikakaveri on luonani. Minulla on ärtyvä suoli ja äänet sen mukaiset. Pelottaa ajatella, että muuttaisimme ikinä yhteen.
-Kakkapylly-
miksi poikakaveri ei tule mukaan viinilasille? aika outoa että yksin menet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Kakkapylly-miksi poikakaveri ei tule mukaan viinilasille? aika outoa että yksin menet.
TV kiinnostaa enemmän, kun "yhdelle tai kahdelle" ei kuulemma jaksa vaivautua. Se on hänellä koko ilta tai ei ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kyllä. Pierun pidättely tuntuu epämiellyttävältä etenkin kun pieren sata kertaa päivässä yksin ollessani. Oletteko huomanneet, että esim. 2 tunnin pidättelyn jälkeen pieru ei haise ja se on aika helppo päästää äänettömästi? Se helpottaa aika tavalla, kun päästää vaikka kolme sellaisesta 10 sekunnin pierua ulos.
Onkohan se haju tullut verenkierron kautta hengitykseen. Pieruhan imeytyy osittain verenkiertoon ja vapautuu keuhkojen kautta.
Joka pierua pidättää niin on hänellä muutakin salattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi, kiitos! Tämä tiedote pelasti just päiväni...
Ajattelinkin että arvostaisit. Ap
Mietin pääni puhki mikä jakso Sinkkuelämää -sarjasta tää oli, kunnes tajusin että oon itse niin syvällä sinkkuelämässä ettei ole moisia murheita.
Kyllä on jollakin halvat ilot. Parisuhde ei ole täydellinen, ellei toisen kuullen uskalla/kehtaa pieraista. Miten kehtaat olla hommissa sängyssä, varmaan laitat ainakin valot pois? Mitä jos siinä tilanteessa vahingossa rupsauttaa?
Anna palaa. Eri asunnot lähekkäin?
Vaikka hyvässä parisuhteessa pitäisi saada myös piereskellä vapaasti, niin aina se parisuhde ei ole niin hyvä. Mutta sinkkuna saa sitten vapaammin elellä tämänkin osalta. Eikä muutenkaan tarvi lupia kysellä eikä huomautteluja kuunnella.
Tää on kyllä ongelma. Pahimpia on hotellihuoneet, kun joskus niissä ei ole edes kunnollista seinää vessan ja huoneen välissä, vaan joku lasiseinä tai lasiovi tms. tai joku kunnon kolo oven alla tai yläpuolella tms., että ihan kaikki äänet kuuluu.
Onneksi mun miesystävä nukahtaa aina illalla ennen mua ja on sikeäuninen, niin monesti pääsen yön aikana tai varhain aamulla hoitamaan pahimmat ilman, että hän herää. Tai hän ainakin teeskentelee nukkuvaa.
Vuosi sitten tapailin yhtä maalais-uuvattia jonka pikkutöllissä oli vessan ovilaudat niin rakoiset että kissa mahtui kulkemaan välistä. Maha oli suuttunut maakuntamatkailun ja onnettoman ravinnon vuoksi, ja ensimmäinen yö yhdessä oli yhtä tuskaa kun koko ajan tuntui siltä että halkean (siis ilmasta). Aamulla tyyppi nukkui niin pitkään että lähdin kävelylle kun ajattelin että ulkona voi vihdoin rauhassa tasata painetta. Jos sinä pirkanmaalainen koiranulkoiluttaja luet tätä niin haluan pyytää ihan hirveästi anteeksi 20 sekunnin huutopörinää ja sitä välittömästi seurannutta loputonta hullunnaurua. Lupaan että olen palannut omille kylille pysyvästi enkä häiriköi paikallista sunnuntairauhaa enää.
Kyllä on ruoka- ja juomavaliossa pahasti vialla jokin jos pitää koko ajan piereskellä. Pakko sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on jollakin halvat ilot. Parisuhde ei ole täydellinen, ellei toisen kuullen uskalla/kehtaa pieraista. Miten kehtaat olla hommissa sängyssä, varmaan laitat ainakin valot pois? Mitä jos siinä tilanteessa vahingossa rupsauttaa?
Kyllä minun mies ainakin nauroi naisen piereskelylle niin, että se piti minulle aamulla kertoa, että nukkuessani pieraisin. Naiset ei piereskele -myytti pätee edelleen. Tai vähintäänkin sitä sitten naureskellaan, jos mies sattuu naisen pierun kuulemaan. Minä olen nykyään sinkku, tosin en eron kautta, vaan leskeksi jäämisen kautta. Tunnustettava on, etten ole eläissäni piereskellyt yhtä paljon kuin leskeksi jäämisen jälkeen. En siitä nauti, mutta siitä kylläkin, ettei ole kukaan toinen sitä nauramassa.
Minä pieren ja pieren myös puolisoni kuullen. Minä olen se, jota pierettää enemmän.
N48
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät piere.
Menin parvekkeelle "katsomaan säätä" ja pierin 1min putkeen
t nainen
Ihana lukea näitä uusien suhteiden ongelmia 😄 siis tuttua itsellenikin silloin kun olin parikymppinen. Mutta on se vähän toista kun ollaan oltu vuosikaudet yhdessä, on lapset ja avioliitto. En tietenkään tahallaan piereskele toisen kanssa, mutta jotenkin ehkä sen jälkeen kun puoliso on ollut mukana synnytyksessä ja ns. nähnyt kaiken niin satunnainen pieru ei niin haittaa.
Voi, kiitos! Tämä tiedote pelasti just päiväni...