Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Burn out -opettajan haukkujat tuntuvat olevan näiden perseilijäteinien vanhempia

Vierailija
13.10.2016 |

Sivistys- ja ÄO-taso sitä luokkaa argumenteissaan, että huh. Kuten joku fiksu jossain keskustelussa kommentoi, BURN OUT on nimenomaan LOPPUUNPALAMINEN! Totaalinen romahdus, jossa ei perkele toimi kuten normaalisti ja normaalilla arvostelukyvyllään.

Mulla vaan on niin paha mieli opettajan puolesta ja raivostuttaa nämä muka-kaikestakaiken tietävät besser wisserit, jotka on niin hyviä sanomaan tylyt tuomionsa, vaikka ei varmasti ole samanlaista helvettiä läpikäyneet kuin tämä opettaja.

Että päänpaijausta vaan näille teidän kullanmurupulleroisille, jotka haistattelee vittua ja käskee opettajan imeä munaa raukkaparkoina siellä aiphoniensa kanssa ihan v***n kärsivinä uhreina.

Kommentit (282)

Vierailija
1/282 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärän alan valinnu, jos ei kestä pikkusia kullanmuruja.

Vierailija
2/282 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärän alan valinnu, jos ei kestä pikkusia kullanmuruja.

Väärä ala vai päin helvettiä kasvatetut/kasvattamatta jääneet kakarat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/282 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yennicha-Maricoiden ja Uljaz-Miccojen vanhemmat voisivat vähän kasvattaa niitä persehedelmiään...

Vierailija
4/282 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yhtään paha mieli open takia. Aikuinen osaa, tai pitäisi osata hakea apua ennen kuin tilanne on noin tulehtunut ja paha. Onko hän kertaakaan ilmoittanut rehtorille mitä hänen tunneillaan tapahtuu. Lehden mukaan hän on ollut ko. koulussa töissä elokuusta saakka eli n. kaksi kuukautta. Ajatteliko hän jaksaa toukokuun loppuun asti samoilla opetusmetodeilla mitä videolla nähtiin? Kuten syyttämällä oppilasta valehtelijaksi tai kehitysvammaiseksi tai tolvanaksi?

Tiedätkö millaisen helvetin opettaja on käynyt läpi kun siitä puhut? Sitähän emme tiedä millasta helvettiä oppilailla on ollut elokuusta saakka, voimme vain arvailla.

p.s. teinini ei ole perseilijä

Vierailija
5/282 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan siellä jollain teinillä ihan pointtiakin toisin kuin opettajalla. Jos on lisensiaatti, se ei tee opettajaa automaattisesti hyväksi opettajaksi. Ei tainnut muutenkaan ymmärtää, että teinit ymmärtävät kyllä ilman isoja kirjaimia maisterin ja lisensiaatin eron. Hirveä egotrippi neidillä, taitaa olla näitä kympin suorittajatyttöjä.

Vierailija
6/282 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa vanhemmat sitä, että nämä lapset tai teinit tai varhaisteinit, joka tapauksessa alaikäiset ihmiset ovat tosiaan kykeneviä saamaan opettajan näin sekaisin. Miettikää siis kuinka suurta hirveyttä voivat aiheuttaa OMAN IKÄISILLEEN. Minä olin koulukiusattu VIISI VUOTTA, koska joku "suosittu" typerys vaan keksi, että hänen poikaystävänsä on pettänyt häntä minun kanssani. Ihan vaan BÄNG eräänä päivänä olenkin lortto ja saan luimia kouluun ihmereittejä, ettei joku tule repimään minua tukasta tai heittämään kylmää vettä päälle tai muuta ihan pimeää.

Nuoret voivat olla yhtä julmia kuin terroristit. Enkä tajua mistä tuo ilmiö johtuu. Eivätkö he ole saaneet oikeasti koskaan mitään empatian rippeitäkään osakseen?

Vierailija
7/282 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole yhtään paha mieli open takia. Aikuinen osaa, tai pitäisi osata hakea apua ennen kuin tilanne on noin tulehtunut ja paha. Onko hän kertaakaan ilmoittanut rehtorille mitä hänen tunneillaan tapahtuu. Lehden mukaan hän on ollut ko. koulussa töissä elokuusta saakka eli n. kaksi kuukautta. Ajatteliko hän jaksaa toukokuun loppuun asti samoilla opetusmetodeilla mitä videolla nähtiin? Kuten syyttämällä oppilasta valehtelijaksi tai kehitysvammaiseksi tai tolvanaksi?

Tiedätkö millaisen helvetin opettaja on käynyt läpi kun siitä puhut? Sitähän emme tiedä millasta helvettiä oppilailla on ollut elokuusta saakka, voimme vain arvailla.

Jos meistä perkele jokainen olisi niin täydellinen, että osaa tunnistaa loppuunpalamisen merkit hyvissä ajoin niin EIHÄN SITÄ SITTEN TAPAHTUISI!!! Juuri sinun kaltaisten itseään ylentävien paremmin tietävien ääliöiden takia olen itse kohta burnoutissa.

Onkos sillain et sie et itse koskaan mitään mokaa ole tehnyt? Kun p.s. teinisikään ei ole perseilijä?

Vierailija
8/282 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta katoin tuon videon. Voi että oli raivostuttavia kaikkitietäviä uhritujateinejä. Me ollaan vasta lapsia! Yhyy! Oispa ope antanu pyllylle piiskaa tuolle kuvaajapikkuhuorulille.

Vierailija
9/282 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, käy kyllä opettajaa sääliksi. Ja aatelkaa, ei mee kuin muutama hassu vuosi ja joku näistä perseilijäteineistä on jonkun meistä työkaveri. Eikä ne kaikki tuosta mihinkään aikuistu. 

Vierailija
10/282 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työskennellyt koulussa ja totesin, että kasvatuslaitoksissakin on asiat paremmin. Kouluissa oppilailla on vain ja ainoastaan oikeuksia, ei velvollisuuksia. Opettaja ei saa näyttää heikkoutta tai hänet ristiinnaulitaan. Vanhemmat ovat tyytymättömiä kaikkeen kritiikkiin mitä heidän lapsukaisiinsa kohdistetaan. Voin sanoa, että jos minun lapseni ei opi sitä, että opettaja on auktoriteetti, olipa opettaja millainen tahansa niin kuritusta entisaikojen tyyliin on luvassa...

Vierailija
11/282 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiossa kuulin sen huudon ja kirkumisen, ja ensimmäinen ajatus oli että miten ihmeessä tuo opettaja jaksaa sen julkisuuden jonka tästä on saanut.

Hän on jo valmiiksi ollut tosi pahasti loppuunpalanut. Mistä hän saa voimia kestää vielä julkinen nöyryytys ja ihmisten irvailut ja besserwisseröinnit.

Toivottavasti saa tukea jaksamiseen.

Vierailija
12/282 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuo videolla huudelleet oppilaat ovat kyllä yksiä kusipäitä, mutta ei tuo opettaja vaikuta auktoriteetilta. Itse olin kiltti yläasteella, mutta muistan että oli maikkoja joille oli helppo nauraa. Epävarmuus, tehottomuus ja sellainen yleinen häslääminen oli joillekin ihan ominaispiirre. Helposti kiihtyminen on pahinta mitä opettaja voi tehdä.

Olen sitä ikävuotta, joilla oli 3510-mustavalkonokiat. Ne oli kaikkilla luokassa esillä, varsinkin ruotsin tunnilla. Opettaja oli täysin tehoton, saattoi keskittyä yhden oppilaan tenttaamiseen ja muut alkoi puhumaan keskenään. Ei auktoriteettia, nariseva ääni eikä osannut improvisoida tehtäviä. Kasilla tuli uusi ruotsinmaikka: kuin yötä ja päivää olisi verrannut. Kappaleet käsiteltiin nopeammin, ihan erilaisia tehtäviä, enemmän mielenkiintoisia aihealueita, ei hermostunut ja osasi virittää porkkanoita opiskeluun. Puhui myös muuten opiskeluun kuulumatonta, osasi oikeasti "kasvattaa" ja sai syömään kädestä. Ja ihan tosi, meillä oli luokassa ihan hirveitä tappelijoita ja pissiksiä jotka rikkoi koulun tavaroita. Pointti on se, että pitää osata tulla vastaan ja oikeasti ymmärtää niitä teinejä. Saattaa käydä paska mäihä ja mikään ei auta, mutta se on jo puoli matkaa.

Vierailija
13/282 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkäkielto kouluihin ja oppilaiden ruumiillista koskemattomuutta rajoitettava. Ennen wanhaan kuri pysyi, kun opettaja näpäytti karttakepillä.

Vierailija
14/282 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisiä teinejä puolustavilla viiraa päästä. Pahasti. Ei voi olla ok ja sallittavaa, että kakarat huutelee aikuiselle "ime munaa" ynnä muuta sontaa. Ajatelkaas, näiden mölyapinoiden pitäisi muutaman vuoden päästä alkaa pyörittää omaa taloutta, kantaa vastuu omista opinnoista ja hankkia omaa rahaa. Ei tule onnistumaan.

Vierailija
15/282 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burn outillako siis selitetään opettajan ylemmyydentunto ja huono käytös?

Joo, en lennä tuohon selitykseen. Nainen ei osa opettaa, hänelle kerrottiin se, eikä ego kestänyt, vaikka herranjumala yliopistossa sentään opettanut, on kaunein ja viisain kaikista.

Sorry, en mäkään olis ollut hiljaa tuommoisen itsensä ylentäjän ja lasten haukkujan lähellä.

Olen lapseton opettaja

Vierailija
16/282 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussissa kun joka päivä seuraa teinien menoa niin onhan se ihan järkyttävää. Suurimmalla osalla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja. Itse kävin yläasteen 15 vuotta sitten ja vaikka omalla luokallanikin oli "villejä poikia" niin kyllä he tarpeen vaatiessa osasivat käyttäytyä.

Vierailija
17/282 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu taas niihin vanhempiin, joilla ei ole haisuakaan, mitä se nuori oikeasti touhuaa ja käyttäytyy muualla ollessaan. Itse olin niitä kympin oppilaita. Silti sujuvasti narutettiin vanhempia, kun oli tarve. Meni läpi enemmän kuin helposti.

Vierailija
18/282 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha näille on mitään selittää, näiden mielestä vika on aina nuorissa. Aikuinen nainen saa perseillä työpaikallaan miten haluaa ja kaikkien pitää vaan ymmärtää. Voikohan muilla aloilla tehdä vastaavaa ja vaikka asiakaspalvelussa syyttää sitä rasittavaa asiakasta valehtelijaksi tai haukkua kehitysvammaiseksi? Hyppiä tasajalkaa ja kirkua. Potkut tulis vaikka kuinka vetoais loppuunpalamiseen. Mutta kun kyseessä on opettaja ja teinit, niin aikuisella ihmisellä ei tunnu olevan mitään vastuuta käyttäytymisestään. Kaikki vastuu on TEINEILLÄ. Teinien pitää osata käyttäytyä, aikuisen ihmisen taas ei. Kun se on loppuunpalanut. Vastuu siirretään kätevästi alaikäisille.

Vierailija
19/282 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset, normaalit teinit joutuvat kestämään noita superjonneja joka ikinen päivä. Jos opetuksesta ei tule mitään näiden wt-äitien rakkaudenhedelmien takia niin oppiminen on mahdotonta kenellekään. Vittu että vituttaa idioottivanhemmat ja niiden idiootit pennut. T. Tavislasten tavisäiti joka vaatii lapsiltaan ihan niitä normaaleja asioita.

P.s sympatiat todellakin opettajan puolella. Vittupääteinit kyllä päätyvät linnaan tai mullan alle ennen kuin oppivat perhettään itse pyyhkimään.

Vierailija
20/282 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka opettajan puolella olenkin, niin teinit ovat sen verran kova pala, ettei kaikkien luonne ja rahkeet riitä siihen. Oppilaat haistavat pelon ja epävarmuuden. Yliopistomaailmassa koulutuksen saaneen ei tarvitse vielä olla omillaan, toisin kuin luokan edessä ilman ohjaavaa opettajaa. Sitten kun kaikki kurinpitokeinotkin on viety ja "mä tiedän mun oikeudet". Vanhemmat taputtavat päähän, että hyvä Laura-Annikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan