Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä helvettiä??? Menin kauppaan reppu selässä...

Vierailija
13.10.2016 |

Myyjä tuli töykeästi sanomaan että reppu pois heti ja saan sen lähtiessäni. Noh kesti 10min saada reppu sitten. Ei tarvitse enää uudestaa mennän tohon k-kauppaan.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo kyllä kuullu että aikuisten pitäis luovuttaa reput/laukut säilöö kaupassakäynnin ajaksi mut noille koululaisille oon eriksee nähny kylttejä että "koululaiset jättäkää reput tähän ennen kun astutte kauppaan" lähellä kassaa. 

No on kyllä melkoista ikärasismia tämä. Ajatelkaa jos lukisi että romanit ja tummaihoiset, jättäkää reppunne tähän.

Vierailija
22/36 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh itse käyn kävellen kaupassa ja reppu on välttämätön; joskus toki käytän samanlaista pyörillä vedettävää kauppakassia, mitä mummot käyttää. Eikö riittäiis että tyhjän laukun voisi näyttää kassalla ennen pakkaamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/36 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulle ikinä tapahtunut.

K-kaupat ovat kauppiaiden hallitsemia eli kerropa mikä nimenomainen kauppa oli kyseessä. Tieto tai provoilet. 

Vierailija
25/36 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan käynyt minulle noin vaikka jatkuvasti käytän reppua kaupassa. Reppuun saa helposti painavat tuotteet mm maidot. Ei tarvitse käsissään sitten painavia kasseja kantaa.

Vierailija
26/36 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se reppu oli Kånken niin olisin minäkin sanonut. En kylläkään olisi antanut sitä takaisin vaan polttanut sen.

Vierailija
27/36 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh! onneksi paikallisessa pienessä läikaupassa  on jo totuttu siihen, että  tulen lapsi  rattaissa  tai pulkassa ja reppu selässä ostoksille :D 

Vierailija
28/36 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mulle ikinä tapahtunut.

K-kaupat ovat kauppiaiden hallitsemia eli kerropa mikä nimenomainen kauppa oli kyseessä. Tieto tai provoilet. 

Taitaa olla perinteinen k-kauppaprovo. 

Vierailija
29/36 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos reppu on selässä kunnolla eli ei roiku toiselta olkapäältä niin aikamoinen käärmeihminen saa olla että sinne saa salaa jotain tungettua. Itse käytän reppua juuri raskaiden ostosten kantamiseen eikä multa ole ikinä kyselty sitä auki.Kassalla ei muuten ole tarkistusoikeutta.

Vierailija
30/36 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa maissa tuo on ihan normi käytäntö. Varmaan myyjillä ja kauppiaalla mennyt hermo näppäilijöihin ja nyt nollatoleranssi ainakin jonkin aikaa, jotta tilanne saadaan rauhoittumaan. Ei siitä tunnollisen asiakkaan kannata harmistua. Voi vähän mennä itseensä, jos näyttää niin pummilta ja kulkee nuhjuinen reppu mukana, että profiloituu varkaaksi. Ja vaikka laukkutakavarikko koskisi kaiken näköisiä ihmisiä, on se silti reilu käytäntö. On se asiakkaaltakin säästöä, kun ei kaupan tarvi palkata vartijaa ja useita myyjiä kyttämään kameroita ja stalkkaamaan vieressä. Nämä kulut näkyvät tuotteiden hinnoissa lopulta. Ja kyllä minua ainakin ahdistaisi ajatus, että jouk seuraa koko ajan takahuoneen kameroista, kun kuljen epäilyttävä reppu selässä. Mieluummin sitten rehdisti tekee ostoksia omassa rauhassa. Inhottavaa olisi jos joutuisi näyttämään repun sisällön siinä kassoilla tai ostosten jälkeen selkata ihmisten edessä. Jengi luulisi, että olen varas.

Vierailija
31/36 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Käytän aina reppua ruoka ostoksilla.

Vierailija
32/36 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mennyt reppuselässä jokaiseen kauppaan, ei ole koskaan sanottu mitään.

Vierailija
33/36 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäisi koko kaupassa käynti väliin. Paljon suurempi riski että myyjät varastaa mun repusta tai antaa sen jollekin kolmannelle osapuolelle sillä aikaa kun teen ostoksia. Kaupassa pitäisi olla tuota varten lukolliset lokerikot. Ikeassa muuten on.

Vierailija
34/36 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma

Vierailija
35/36 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kääntynyt kannoillani. Käyn usein kaupassa töistä tullessani ja repussa on työläppäri ja työpapereita. En todellakaan luovuta niitä jollekin satunnaiselle kaupan tädille.

Sama täällä, on erikseen kielletty jättämästä työkonetta ja -papereita hetkeksikään silmistään, ei siis autoon (edes peräluukkuun), ei kaupan lukittavaan kaappiin, saati johonkin asiakaspalvelupisteeseen, josta melkein kuka vaan ne saisi jos osaisi pyytää.  Läppärilaukku on usein mukana kaupassa, ostokset kerään kuitenkin kärryyn ja AINA näytän läppärilaukun sisällön kassalla. Tähän mennessä ei ole ollut mitään ongelmia (tosin pikkukaupoissa asioin harvoin töistä tullessani).

Vierailija
36/36 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empä ole koskaan törmännyt tuohon että reppu olisi käsketty ottaa pois. Mutta mielestäni kuuluu kyllä olla avainkaapit jos reppua ei saa kantaa kaupassa.

Em nimäkääm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi