Tänään on miestepäivä, muistatko ketään ja
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Annan viinaa ja pillua
Hyi!
Muistelen r aiskaajiani ja rukoilen jeesuksen interventiota heidän elämiinsä!
Vierailija kirjoitti:
Toivon asiallisia vastauksia. Ap.
No niitähän olet saanut
Ai on vai? Sattuipa hyvin, koska olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Toivon asiallisia vastauksia. Ap.
Etkö totuudenmukaisia?
Miestenpäivä on jotenkin liian lähellä isänpäivää, ja jää vähän sen jalkoihin. En meinaa muistaa sen päivämäärää. Kai sitä voisi jonkun onnitteluviestin laittaa.
Tänään on myös kansainvälinen vessapäivä. Muistakaa miten hyödyllistä ja tehokasta on, kun nykyajassa saa käytännössä vain hyvästellä jätöksensä, eikä nähdä sitä enää ikinä.
Mitäpä niitä muistamaan. Kaikki miehet on sikoja!
Aamupalan tein rakkaalleni, kuten aina. Herättelin silittelemällä, pussaillen ja hartioita sekä niskaa hieroen. Kukkia varmaankin haen, haluan hänen tietävän että hän on mulle rakas ja tärkeä.
m45
Miksi miesten päivä ? Eikö tähän aikaan sopisi paremmin esim. joku miesten vihaajien päivä ?
Toivotin heti aamusta miehelleni hyvää miestenpäivää. Lähetin toivotukset myös aikuisille pojilleni ja parille serkulleni.
Inceleille oma päivä kaikkea sitä kuulee!
Mä muistin eilen jotain tuntematonta edelläni hitaasti ajavaa työkoneen kuljettajaa. Lauloin hänelle, kertoen kuinka tärkeää työtä hän tekee, ja että arvostan. Ei hän sitä tietenkään kuullut, varmaan parempi niin, kun ei minusta laulajaksi ole, mutta kuitenkin.
Minulla ei ole elämässäni yhtään miestä, jota muistaa. C'est la vie.
Hyvä ku muistutit! Pitääkin heti laittaa viestiä 😄