Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkatyötä tekevät pettävät

Vierailija
13.10.2016 |

http://m.iltasanomat.fi/matkat/art-2000001928849.html?pos=most-popular

Ikinä ei kannata seurustella eikä varsinkaan mennä naimisiin ihmisen kanssa joka tekee matkatyötä. Sellaiset pettää 99% varmuudella.

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin totta. Olen itse tehnyt matkatyota viisi vuotta, ja paatynyt itse varattuna vieraisiin sankyihin ja sinkkuna ollessani varatut naiset olivat minun sangyssani. Pitkat paivat, sama hotelli, yhteiset urheiluhetket, illalliset ja alkoholi saattavat kylla ajan kanssa ihmiset samaan sankyyn kun toisella puolella vaakakupissa painaa laheisyydenkaipuu ja koti-ikava, mika sita paremmin poistaa kuin kunnon pano?

Vierailija
2/111 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi matkatöitä tekevinä olemmekin avoimessa suhteessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä tiedät, että yksikään suhde ei ole turvassa? Ei matkatöitä tekevät missän erikoisasemassa ole.

Vierailija
4/111 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkatöitä on niin monenlaisia, ei kaikki matkatyöläiset hillu hotelleissa ja illallisilla vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Vierailija
5/111 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep koska kaikki ihmiset on samasta muotista. Miksi mä en ole pettänyt vaikka olen tehnyt matkatöitä? Hmm...

Vierailija
6/111 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkatöitä on niin monenlaisia, ei kaikki matkatyöläiset hillu hotelleissa ja illallisilla vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Juuri näin. Eiköhän useimmat tee illalla hotellihuoneessa töitä, näin ainakin ne matkatyöläiset joiden kanssa olen tekemisissä (itseni mukaan lukien).

Vierailija
7/111 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tosiaan suhteet voi olla niin monimuotoisia nykyään, että ei tarvitse nähdä niitä peikkoja joka puolella, kun voi olla avoimesti. Eikä enää pidetä minään ihanteena ja normina kahden välisiä suljettuja parisuhteita, joissa joutuu pettymään tullessaan petetyiksi.

Näkeehän sen selvästi, että suurempaa osaa ihmiskuntaa ei ole luotu elämään vain yhden ihmisen kanssa kun katsoo pettämistilastoja, yms. 

Vierailija
8/111 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastakkaisesta ei olisi mitään vaaraa.

Vierailija
9/111 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa milloin?

Olen aina mukana ja iltaisin käymme syömässä ja hotellilla panemme.

Vierailija
10/111 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei petä. Oli olosuhteet mitä hyvänsä.

Jos olet petturiluonne niin matkatyöt tekee pettämisestä helppoa. Ei jää helposti kiinni ja tilaisuuksia on enemmän kuin kotinurkissa.

Ison suomalaisen firman projekti Afrikassa. Mitä tuotteita pakataan pakettiin joka lähtee työporukalla? No ainakin jättipaketti kondomeja.

Vierailija
11/111 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Eiköhän useimmat tee illalla hotellihuoneessa töitä, näin ainakin ne matkatyöläiset joiden kanssa olen tekemisissä (itseni mukaan lukien).

Luuletko, että he täysin avoimesti tuovat huoneeseen jonkun muun tekemään "töitä" heidän kanssaan?! Kyllä minä ainakin teen sen niin hienotunteisesti, että kollegat tiedä siitä mitään. 

Vierailija
12/111 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kohtaan moni on liian sinisilmäinen. Mieheni petti minua miehen kanssa. Olimme ihan keski-ikäisiä kahden lapsen vanhenmpia ja miehen työkaveri oli 19-vuotias.

Vierailija
13/111 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuus tekee petturinkin.

En olisi ikinä yhdestä tutusta uskonut että pettää. Kyseessä fiksu nainen jolla kaikki ok ja monta lasta. Niin vaan paneskeli monta vuotta työkaverin kanssa työmatkoilla. Ja työkaverikin oli naimisissa ja monen lapsen isä. Ei muista väliä kun saa vaan panna. Avioero tuli ainakin naiselle kun homma paljastui. Toivottavasti edes oli hyvät panot.

Vierailija
14/111 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs nuo reissu-raksamiehet. Eivät välttämättä asustele yksin hotelleissa vaan äijäporukassa jossain kommuunissa, kämpässä. Pitkää päivää kun tekevät, niin en usko että ihan 99%:lla riittää virtaa vielä suhteiden pyörittämiseen

Vierailija
15/111 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kohtaan moni on liian sinisilmäinen. Mieheni petti minua miehen kanssa. Olimme ihan keski-ikäisiä kahden lapsen vanhenmpia ja miehen työkaveri oli 19-vuotias.

Keski-ikäiset perheelliset on helpoimpia, tosin huonoimpia sämgyssä.

Vierailija
16/111 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, joka on tehnyt matkatöitä nyt vajaa 10 vuotta. Pettämisiä 0 kpl.

Sellaisia me reissumiehet olemme.

Vierailija
17/111 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden touhuista en tiedä, mutta itse olen ollut uskollinen myös työmatkoilla. Ei ole mitään syytä pettää vaikka tulisikin ns. helppo tilaisuus.

Vierailija
18/111 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja firmat vielä kannustaa tällaiseen toimintaan. Eräs rakennusvillaa myyvä I:llä alkava firman myyntityötä tekevät miehet ovat kaikki pettäjiä. Olen itse nähnyt. Käyttävät jopa maksullisia naisia, ja tarjoavat myös asiakkaille maksullisia naisia.

Vierailija
19/111 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tosiaan suhteet voi olla niin monimuotoisia nykyään, että ei tarvitse nähdä niitä peikkoja joka puolella, kun voi olla avoimesti. Eikä enää pidetä minään ihanteena ja normina kahden välisiä suljettuja parisuhteita, joissa joutuu pettymään tullessaan petetyiksi.

Näkeehän sen selvästi, että suurempaa osaa ihmiskuntaa ei ole luotu elämään vain yhden ihmisen kanssa kun katsoo pettämistilastoja, yms. 

Joillakin voi toimia, mutta kyllä suhteessa pitää sääntöjä olla, että sitä voi kutsua suhteeksi. Voi helposti käydä niin, että jos ei kiinnosta toisen paneskelut, niin kohta ei kiinnosta paljon muutkaan asiat. Ja sen jälkeen ollaan lähinnä sitoutumattomia kavereita tai kämppiksiä, jos satutaan yhdessä asumaan.

Vierailija
20/111 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä olisi paljon helpompaa jos nämä joille ei riitä yksi pillu tai mulkku pysyisivät sinkkuina tai muodostaisivat parisuhteen vain sama henkisen ihmisen kanssa eli avoin liitto.

Mutta monelle petturille avoin liitto ei sovikaan kun puolison pitää olla uskollinen ja hänellä ei olekaan oikeutta panna muita. Miuden paneminen on vain petturin oikeus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi