Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain haukut tästä ruuasta

Vierailija
11.10.2016 |

Teen itse kotiruokaa ja kerroin eilen työkavereille, mitä meillä syötiin edellisenä iltana. Ruoka oli tämä:
Kinkkukiusaus
peruna-sipulisekoitusta
pizzasuikaleita
ruokakermaa 5%
tomaattia, kurkkua
rasvatonta maitoa

Kommentit (146)

Vierailija
1/146 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei?

Vierailija
2/146 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yööök

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/146 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukut? siis aikuisilta..? aika sivistynyttä väkeä

Vierailija
4/146 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä samaa mieltä työkavereidesi kanssa. Höttöenergiaa ja ainoat ravintoaineet on siinä tomaatissa. Oliko edes tomaatti per lätty vai vain pari lohkoa.

Vierailija
5/146 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen itse kotiruokaa ja kerroin eilen työkavereille, mitä meillä syötiin edellisenä iltana. Ruoka oli tämä:

Kinkkukiusaus

peruna-sipulisekoitusta

pizzasuikaleita

ruokakermaa 5%

tomaattia, kurkkua

rasvatonta maitoa

Yäk. Pizzasuikaleita kunnon kinkun sijaa ja ruokakermaketta oikean kerman sijaan. Tomaatti ja kurkku eivät  riitä kasvislisäkkeeksi eikä safkan kanssa juoda maitoa, varsinkaan rasvatonta maitoa. Ois jääny multa syömättä.

Jätä ne kermakkeet, kurrit ja lihakkeet (makkarasuikaleet) kauppaan ja opettele tekemään oikeasti maistuvaa ruokaa, jooko?

Vierailija
6/146 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en söisi tuollaista keitosta mutta en kyllä haukkuisikaan sitä.

Vierailija
7/146 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole kotiruokaa. Kasasit vain yhteen puolivalmisteita.

Vierailija
8/146 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pizzasuikaleet" eivät ole kinkkusuikaleita, vaikka sellaisen mielikuvan yrittävät antaakin. Käytä kunnon raaka-aineita!

Vierailija
9/146 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs muut tekee kinkkukiusauksen? Ja mitä lisäksi?

Vierailija
10/146 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuan haukkuminen ei ole sivistynyttä, mutta itse tekisin kinkkukiusauksen toisella tavalla: kuorin ja siivutan perunat, silppuan sipulin, en käytä valmiita pakastesekoituksia. Kinkuksi hyvää palvikinkkua. Kuohukermaa.

Vierailija
11/146 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sanotaan kotiruuan olevan terveellistä. Ap

Vierailija
12/146 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tekis, mutta en myöskään ääneen hukkuisi. Kivat työkaverit sulla.

Vierailija
13/146 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuskodissani oli aina juuri tuollaisia arkiruokia ja ihan ihminen tuli mustakin.

Vierailija
14/146 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan sanotaan kotiruuan olevan terveellistä. Ap

Ei se ole jos se tehdään ruoankorvikkeista ja on vain hiilarihöttöä. Sulta puuttu kasvikset miltei kokonaan.

Vierailija
15/146 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä inhoan kiusauksia mutta ihan perushan tuo oli. Tosin itse olisin ottanut palan savukinkkua ja silpunnut itse, ruokakerman sijaan käyttänyt oikeaa kermaa (vaikka kevytkermaa). En näe mitään pahaa peruna-sipulisekoituksen käyttämisessä vaikka perunan koostumus kärsiikin pakkasessa ja tulee herkästi mössöä

Vierailija
16/146 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuuvarma provo av-palstan ruokahysteerikoille.

Vierailija
17/146 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "haukut"? Itse en kyllä keksisi että mitä kohteliasta voisi sanoa jos työkaveri kertoisi laittaneensa tuollaista ruokaa. Kai sentään itse tajuat, että vaikka sanot tuota kotiruuaksi, niin onhan tuo ruoka nyt ihan karseaa höttöä ja einestä.

Vierailija
18/146 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruuan haukkuminen ei ole sivistynyttä, mutta itse tekisin kinkkukiusauksen toisella tavalla: kuorin ja siivutan perunat, silppuan sipulin, en käytä valmiita pakastesekoituksia. Kinkuksi hyvää palvikinkkua. Kuohukermaa.

Minä siivuttaisin vielä porkkanaa ja juuriselleriäkin sekaan tai tekisin salaatin/kasvislisäkkeen erikseen.

Vierailija
19/146 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa hyi. Kun kerran näkee vaivan, että kuorii perunat ja sipulit niin enää pakastemössöt kelpaa. Kuohukermaa pitää olla ja oikeaa kinkkua.

Laittakaa hyvät ihmiset kunnon ruokaa oikeista raaka-aineista eikä mitään höttöröitä.

Vierailija
20/146 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tekisi ihan noin, perunasipulit vielä käytän, mutta muuten palvikinkkua ja kunnon kermaa. Ja jotain kasvista seuraan ja tai kunnon salaatti, mutta ehkä höyrytettyä kukka- ja parsakaalta ainakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä