Sain haukut tästä ruuasta
Teen itse kotiruokaa ja kerroin eilen työkavereille, mitä meillä syötiin edellisenä iltana. Ruoka oli tämä:
Kinkkukiusaus
peruna-sipulisekoitusta
pizzasuikaleita
ruokakermaa 5%
tomaattia, kurkkua
rasvatonta maitoa
Kommentit (146)
Olen varmaan ainoa, joka kyllä söisi tuota ruokaa :) mutta itse tekisin täyskermasta, palvikinkkusuikaleista ja peruna-sipuliseoksesta.
Jotkut osaa suhtautua aikuismaisesti, jotkut ei. Näinhän se on. Tekisin kiusauksen samalla tavalla kuin Ap. Tosin, koska en pidä sipulista, saattaisin käyttää tuoreita perunoita ja pilkkoa ne itse. Mutta ostaisin todellakin sen pizza/kinkku/savusuikalepussin.
Minä ja mies tehtiin just tänään helppoa ja nopeaa pastaa:
Savusuikaleita
Pekonia
Creme fraichea Valkosipuli & yrtit
Tagliatelle pastaa (K-menu xPP)
Tuolla logiikalla meidän tämän päivän herkku torpataan taatusti, vaan kerrankos sitä herkuttelee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen itse kotiruokaa ja kerroin eilen työkavereille, mitä meillä syötiin edellisenä iltana. Ruoka oli tämä:
Kinkkukiusaus
peruna-sipulisekoitusta
pizzasuikaleita
ruokakermaa 5%
tomaattia, kurkkua
rasvatonta maitoaYäk. Pizzasuikaleita kunnon kinkun sijaa ja ruokakermaketta oikean kerman sijaan. Tomaatti ja kurkku eivät riitä kasvislisäkkeeksi eikä safkan kanssa juoda maitoa, varsinkaan rasvatonta maitoa. Ois jääny multa syömättä.
Jätä ne kermakkeet, kurrit ja lihakkeet (makkarasuikaleet) kauppaan ja opettele tekemään oikeasti maistuvaa ruokaa, jooko?
Hyvä vaan kun tuetaan mahdollisimman vähän maitotaloutta, jota kerma edustaa. Ja toi pizzasuikalekki sisältää sen ns.jätteen joka ilman käyttöä menisi roskiin. Eläimen ja luonnon haaskausta. Hyvä vaan kun kaikki sisäelimet ja rustot jauhetaan valmispulliksi ym nii tulee koko eläimelle käyttöä. Pakasteetkin on ekologisia, kun hävikki pilaantumisen myötä pienenee.
Asioilla on aina monta puolta. Musta ihan ok ruoka, tuskin tuota koko kuukautta syödään ja silloin tällöin varmasti ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää näitä morkkaajia. Itse teen näin..... No, minä itse ollu 10 v vähähiilarisella todellakin teen alusta lähtien ja erittäin paljon vihanneksia, juureksia, voita ja kuohukermaa käytän. Mutta. Just vetäsin eineslaatikon (no puolet), pottumuusia ja jauhelihapihviä.
Tiedän hemmetin hyvin, ettei kuulu vähähiilariseen ku en pottua yleensä käytä enkä suosi missään nimessä valmistuotteita. Hieman on ollu kiirus töissä ja elämää helpottaakseen miksi ei silloin tällöin? Ei se maailmaa kaada...
Niin ja eilen söin sipsejä.
Fatalji
Miten on nopeampaa ostaa ne pizzasuikaleet kuin metri samaa hyllyä eteenpäin on ne palvikinkut?
Jos ei ole veistä kotona?
Se huonous noissa tekokermoissa ei ole rasvan määrässä, vaan siinä kaikessa muussa ylimääräisessä, joka ei kuulu kermaan.