Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nielemisvaikeus ja e-pilleri

Vierailija
08.06.2024 |

Onko e pillerit tai minipillerit vaikeita niellä? minulla on ollut koko ikäni nielemiskammo.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista niellä myös mällit. 

Mitä ne ovat?

Vierailija
2/19 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista niellä myös mällit. 

Mitä ne ovat?

Jos et tiedä, et tarvitae e-pillereitäkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat todella pieniä ja päällystettyjä. Mulla on jäänyt lääkkeitä syömättä sen takia, että en pysty nielemään niitä, joten ymmärrän tuskasi.

Vierailija
4/19 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat todella pieniä ja päällystettyjä. Mulla on jäänyt lääkkeitä syömättä sen takia, että en pysty nielemään niitä, joten ymmärrän tuskasi.

Mä en tiedä miten pieniä ne ovat, mutta en esim pysty nielä edes puolikasta ibumaxia...

Vierailija
5/19 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä miten pieniä ne ovat, mutta en esim pysty nielä edes puolikasta ibumaxia...

Suunnilleen kolmasosa puolikkaasta ibumaxista.

Vierailija
6/19 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tosi minejä!

Vierailija
7/19 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on oikeasti pieniä. Mäkin olen tosi huono pillereiden nielemisessä. Jos et saa veden tai muun nesteen kanssa nieltyä, kokeile mehukeittoa tai jugurttia. Yksi iso jugurttilusikallinen riittää mulle.

Vierailija
8/19 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on oikeasti pieniä. Mäkin olen tosi huono pillereiden nielemisessä. Jos et saa veden tai muun nesteen kanssa nieltyä, kokeile mehukeittoa tai jugurttia. Yksi iso jugurttilusikallinen riittää mulle.

Sulle jugurttilusikalliset näytän

Vierailija
9/19 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ei ole teille sitten annettu noita sormus sormen paksuisia ja puolet sormen pituisia olevia antibiootteja -ota 1h ennen hammaslääkäriä- eli bussi/metro/språra matkalla. Kai muistui mukaan joku vesipullo? Ei? Koeta sitten niellä valtavaa toukkaa pelkän syljen voimalla. Yhtä helvettiä ja tunne että jäi jonnekki keskelle kurkkua ei poistu.

Vierailija
10/19 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onneksi ei ole teille sitten annettu noita sormus sormen paksuisia ja puolet sormen pituisia olevia antibiootteja -ota 1h ennen hammaslääkäriä- eli bussi/metro/språra matkalla. Kai muistui mukaan joku vesipullo? Ei? Koeta sitten niellä valtavaa toukkaa pelkän syljen voimalla. Yhtä helvettiä ja tunne että jäi jonnekki keskelle kurkkua ei poistu.

Ne on ihan kamalia ne antibiootit. Itse jouduin puremaan ne.

Vierailija
11/19 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle jugurttilusikalliset näytän

Okei, sopii hyvin. Näytä vaikka heti! Jään hetkeksi odottamaan ketjuun lusikkaasi.

Vierailija
12/19 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli turha kysyä että nieletkö. Mutta mites kakkonen?

Turha miettiä, miksi lapsia ei nykyään synny, kun miehet kuvittelee, että spermat kuuluu niellä tai laittaa peräaukkoon. 

Vierailija
13/19 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on ihan kamalia ne antibiootit. Itse jouduin puremaan ne.

Myös kalsimpillerit oli ennen ihan mahdottomia niellä. Piti pilkkoa niitä osiin tai pureskella.ja maku ei ollut mikään miellyttävä.

Vierailija
14/19 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli turha kysyä että nieletkö. Mutta mites kakkonen?

Turha miettiä, miksi lapsia ei nykyään synny, kun miehet kuvittelee, että spermat kuuluu niellä tai laittaa peräaukkoon. 

Sama lopputulos vaikka spermat olisivatkin emättimessä, jos vastaanottaja käyttää e-pillereitä. 

Vierailija
15/19 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielemisvaikeus johtaa äitiyteen. 

Vierailija
16/19 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah haa!

Jäit kiinni!

Olet suomenruotsalainen. Sormussormi on kuule suomeksi nimetön. (Ringfinger -> sormussormi)

Mieheni on suomenruotsalainen ja puhuu suomea täydellisesti ilman painotuksia. Kerran kuitenkin lipsahti. Kutsui keskisormea pitkäsormeksi (långfinger)

Vierailija
17/19 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kierukka. On helppo, hormonimäärä minimaallinen ja kuukautiset niukkenevat tai loppuvat jopa kokonaan. Mirena vaihto 8 vuoden välein.

Vierailija
18/19 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukan lisäksi ehkäisyrengas ja -kapseli ovat myös vaihtiksia!

Vierailija
19/19 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kierukka. On helppo, hormonimäärä minimaallinen ja kuukautiset niukkenevat tai loppuvat jopa kokonaan. Mirena vaihto 8 vuoden välein.

Kuka haluaa asentaa jotain vierasesineitä kohtuunsa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä