Onko teillä woman crush?
Kommentit (32)
Troian Bellisario ja Emma Watson! Ah, ihania olentoja.
Olisko Laura Prepon? Kuuma on mutta silti en oikein osaa ajatella muuna kuin 70's shown Donnana.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lapsettomat julkkisnaiset
Velat siis mm. Cameron Diaz
eiks teitä ällötä vitun nuoleminen. semmonen limanen ja suolanen lärpäke
Kim Kardashian <3<3<3<3<3<3 Uuh, ja seinäruusumammojen alapeukkuja odotellessa!
Vierailija kirjoitti:
eiks teitä ällötä vitun nuoleminen. semmonen limanen ja suolanen lärpäke
No eihän tässä nyt siitä ole ollenkaan kyse,vaan ihastuksista, joiden tuskin odotetaankaan etenevän mihinkään. Itsekin olen naimisissa oleva kahden lapsen äiti, enkä ole koskaan edes suudellut naista. Silti, välillä tämmöinen girl crush kuitenkin tapahtuu. Itse mainitsin aiemmin tuon Caitriona Balfen.Häntä tulen tuskin koskaan livenä tapaamaan, ja vaikka tapaisinkin niin tuskinpa se "vitun nuolemiseksi" menisi. Girl crush on oikeastaan jotain hyvin viatonta!
Niin, ja toivottavasti sinä et ole mies, muuten minua harmittaa (mahdollisen) naisesi puolesta.
Olivia Culpo - Kauniit kasvot ja kiva tyyli, ei ole tyrkky. Eikä vaikuta sellaiselta ilkeältä naiselta, joka koko ajan tiedostaa oman upeutensa. :)
http://media3.popsugar-assets.com/files/2015/02/25/792/n/1922398/4fd1f4…
Selena Gomez - Hän varmasti jakaa mielipiteitä jo nuoren ikänsä vuoksi. Mutta tässäkin iskee tummuus ja upeat silmät! Kasvot eivät ehkä edusta sitä perinteistä kauneusihannetta, mutta erottuu hyvällä tavalla joukosta sen vuoksi mielestäni. :)
http://images.designntrend.com/data/images/full/49468/selena-gomez.jpg?…
Miksi muuten tyypit alapeukuttaa toisten valintoja? :D Eiköhän jokaisella ole omat kauneusihanteet ja mielipiteet näissäkin asioissa.
Montakin. Oikeastaan mulla on tietty tyyppi: tykkään luonnollisen näköisistä vaaleanruskeista tai punertavanvaaleista hiuksista ja ruskehtavista silmistä yhdistettynä vaaleaan ihoon ja ruusuisen värisiin huuliin sekä rauhallisesta äänestä. Tällaisiin naisiin aina isken silmäni tv-sarjoissa ja livenäkin.
Tämä etäinen naisihastumiseni ei kyllä ole seksuaalista, niin kuin eivät ole koskaan olleet ne oikeat ihastumisetkaan. Että voin hyvin mieltää itseni edelleen heteroksi tai ainakin heteroromanttiseksi.
Meri-Tuuli Lindström