Seuraan instagramissa useita fitnessnaisia ja ahdistun kun en ole yhtä hyvännäköinen!
Ne varmaan saavat useammin, enemmän ja monipuolisempaa seksiäkin, mistä olen vielä enemmän kateellinen.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö ap itse tämän tilanteesi problematiikan? Just viime viikolla oli Hesarissa juttu, että fitness-muijien kuvien katseleminen ei paranna treenimotivaatiota, vaan heikentää sitä. Miksi ulkonäkö on sulle niin tärkeä? Miksi jäät siihen jumiin? Tässäkin vapaaehtoisesti toimit toisten sylkykuppina.
Ehkä pääsen jumista kun omistan erottuvat vatsalihakset. Ehkä kuvien katseleminen sittenkin lisää treenimotivaatiota, vaikka sitten vihan voimalla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö ap itse tämän tilanteesi problematiikan? Just viime viikolla oli Hesarissa juttu, että fitness-muijien kuvien katseleminen ei paranna treenimotivaatiota, vaan heikentää sitä. Miksi ulkonäkö on sulle niin tärkeä? Miksi jäät siihen jumiin? Tässäkin vapaaehtoisesti toimit toisten sylkykuppina.
Ehkä pääsen jumista kun omistan erottuvat vatsalihakset. Ehkä kuvien katseleminen sittenkin lisää treenimotivaatiota, vaikka sitten vihan voimalla. Ap
En usko.
Trollihan tää on. Suurin osa fitnessfimuista näyttää mun mielestä enemmänkin ''isoilta'' :D
mutta hienoa se on kun heillä paljon lihaksia :) parempi ku anoreksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä itsetunto on se mitä tarvitset, eikä se synny vatsalihaksilla. Media on täynnä tarinoita siitä, miten laihduttanut ihminen kuvitteli laihduttamisen olevan vastaus kaikkeen, mutta ei se auttanutkaan vaan pää oli vielä enemmän sekaisin kuin aiemmin.
Itse tunnen monenlaisia ihmisiä ja onnellisimpia tuntuvat olevan ne normaalipainon ylärajalla roikkuvat, jotka eivät paljoa treenaa vaan hyväksyvät itsensä sellaisena kuin ovat. Treenaajilla on aina joku kohta kropassa pielessä ja nykytilankin saa säilytettyä vain hillittömällä työmäärällä. Hyvin rasittavaa pidemmän päälle.
Musta on tosi surullista jos joku katselee kuvia joista tulee jatkuvasti paha mieli.... jokaisen pitäis pyrkiä elämään onnellista elämää, poistaa elämästä ne tekijät jotka eivät tee onnelliseksi, pitäis pyrkiä olemaan itsevarma koska kukaan ei voi pitää itsestä jos ei edes itse pidä.
Koitappa ap vähän chillata....
Ongelma ei ap oo sun kropassa vaan korvien välissä. Sulta puuttuu hyvä ITSETUNTO. Äärettömän tärkeä voimavara elämässä, pyrippä parantamaan sitä ennen niitä vatsalihaksia!
Ei kannata kadehtia. Instagram ja koko sosiaalinen media on eräänlaista fantasiaa, ja ihan suosituimmatkin mallit/bloggaajat yms. muokkaavat kuviaan rajulla kädellä. Esimerkiksi sekä miesten että naisten palvoma Tash Oakley:
Instagramissa:
http://static.abikiniaday.com/uploads/2014/10/IMG_0335-1024x682.jpg
Oikeassa elämässä:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/07/18/14/2AA3CFB900000578-3166332-i…
Fitnessnaiset tuskin harrastavat seksiä. Tuollainen rankka treenaaminen ja laihdutus sotkee hormonitoiminnan ja menkatkin jää pois. Ei siinä sitten enää panetakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se muiden kuolaaminen edistää sun elämää ja onnellisuutta? Mä taas oon onnellinen kun nykyään normaalipainoisena ja vähän vanhempana ei tartte jatkuvaan pelätä ahdistelijoita ja varoa ettei edes hymyile ettei joku tule tunnustamaan lempeään. Ihan oikeesti, not nice!
Ei tarvitsisi kärsiä seksuaalisesta turhautumisesta? Ap
No hitto laitat rahaa tiskiin ja laitat jonkun kovan luokan ammattilaisen tekemään sulle treeni- ja ruokaohjelman. Vai oletko tehnyt edes ilmaiseksi kaikkea mitä pystyt tavoitteen eteen? Oletko lukenut lihastohtorin kaikki relevantit blogipostaukset sekä hänen kirjansa? Oletko lukenut Utti Hietalan loistavat treeni- ja ravintoartikkelit sekä Q&A -videot? Itse en ole käynyt PT:n opissa, mutta erityisesti Hietalan juttujen ansiosta saan tuloksia.
Ei mulla ole aikaa käyttää tuntikausia päivässä treenaamiseen ja kauneudenhoitoon kuten fitnessnaisilla. Ap
:D
Neljä tunnin mittaista punttitreeniä viikkoon riittää 95%:iin potentiaalista oikein hyvin. Olettaen että homma ei ole neitimäistä läpsyttelyä. Kolmellakin saa oikein hyvin kehitystä aikaan.
Tuohon dietillä tarvittaessa muutama puolen tunnin aerobinen päälle ei todellakaan tarkoita tunteja joka päivä...Ruokavalion kuntoon laittaminen taas ei ylimääräistä aikaa vie.
Jotenkin surkuhupaisaa, että heti kun joku toteaa, että tavoitteiden eteen tarttis nähdä vaivaa, niin alkaa hirmuinen ulina. Ajan puute on harvalle oikea ongelma, varsinkin jos on aikaa vollottaa av-palstalla. Silkka mukavuudenhalu sen sijaan on ongelma useimmille(AP:llekin).
Käytän liikuntaan noin kuusi tuntia viikossa. Ei fitnessnaiseuteen riitä pelkkä treeni. He käyvät myös kauneushoidoissa säännölisesti jne. Siihen ei ole aikaa eikä varaa. Eikä silareihin. Ap
Mene töihin
Itse taas seuraan fitnessnaisten kuvia aivan järkyttyneenä. Vanha kaveri, joka oli täydellisen kaunis, siro ihminen hurahti bodyfitnekseen. Nykyään on tosi miesmäinen, paksut verisuonet pinnassa, hervoton hauis ja reidet. Kauniit kasvot on muuttuneet kolhoiksi ja kuivaksi. Toki jos tuo hänet onnelliseksi tekee.. Elämäkin on niin kapeutunut, että vaikuttaa, ettei muuta tee kuin elää tätä fitnesselämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se muiden kuolaaminen edistää sun elämää ja onnellisuutta? Mä taas oon onnellinen kun nykyään normaalipainoisena ja vähän vanhempana ei tartte jatkuvaan pelätä ahdistelijoita ja varoa ettei edes hymyile ettei joku tule tunnustamaan lempeään. Ihan oikeesti, not nice!
No hitto laitat rahaa tiskiin ja laitat jonkun kovan luokan ammattilaisen tekemään sulle treeni- ja ruokaohjelman. Vai oletko tehnyt edes ilmaiseksi kaikkea mitä pystyt tavoitteen eteen? Oletko lukenut lihastohtorin kaikki relevantit blogipostaukset sekä hänen kirjansa? Oletko lukenut Utti Hietalan loistavat treeni- ja ravintoartikkelit sekä Q&A -videot? Itse en ole käynyt PT:n opissa, mutta erityisesti Hietalan juttujen ansiosta saan tuloksia.
Ei mulla ole aikaa käyttää tuntikausia päivässä treenaamiseen ja kauneudenhoitoon kuten fitnessnaisilla. Ap
Neljä tunnin mittaista punttitreeniä viikkoon riittää 95%:iin potentiaalista oikein hyvin. Olettaen että homma ei ole neitimäistä läpsyttelyä. Kolmellakin saa oikein hyvin kehitystä aikaan.
Tuohon dietillä tarvittaessa muutama puolen tunnin aerobinen päälle ei todellakaan tarkoita tunteja joka päivä...Ruokavalion kuntoon laittaminen taas ei ylimääräistä aikaa vie.
Jotenkin surkuhupaisaa, että heti kun joku toteaa, että tavoitteiden eteen tarttis nähdä vaivaa, niin alkaa hirmuinen ulina. Ajan puute on harvalle oikea ongelma, varsinkin jos on aikaa vollottaa av-palstalla. Silkka mukavuudenhalu sen sijaan on ongelma useimmille(AP:llekin).
Käytän liikuntaan noin kuusi tuntia viikossa. Ei fitnessnaiseuteen riitä pelkkä treeni. He käyvät myös kauneushoidoissa säännölisesti jne. Siihen ei ole aikaa eikä varaa. Eikä silareihin. Ap
Mene töihin
Käyn kokopäivätyössä kyllä. Siksi ei olekaan aikaa panostaa itseeni tarpeeksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin
Käyn kokopäivätyössä kyllä. Siksi ei olekaan aikaa panostaa itseeni tarpeeksi. Ap
Ymmärrät kai, että valtaosa näistä suomen fitnesslavoilla pyörivistä naisista käy palkkatöissä.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on nätti fitnessnainen suoraan länsinaapurista Ruotsista. Anna Nyström. Seuraajiakin hänellä yli 3 miljoonaa, eli ihan mistään pikkujulkkiksesta ei ole kyse.
Tämä nainen on aivan liian pyöreä fitnesskisoihon. Tosi kaunis ja hyvä kroppa, mutta ei todellakaan missään fitnesskisakunnossa.
Meneeköhän nyt joillain vähän termit sekaisin ja ajatellaan kaikkien persekuvien postaajien olevan jotain fitnesstyyppejä
No hittolainen, paljonko sitä aikaa, rahaa, kauneushoitoa ja silikonia sitten tarvitaan, että on "oikea" fitnessmuija? Mä en kyllä näillä perusteilla ole fitness ollenkaan. Taidan palauttaa kisoista voitetut pokaalit XD
Onhan niitä jotain motivaatioteorioitakin ja eikö niiden mukaan motivaatio ole sisäsyntyistä. Ei toisten kuvista tai pahasta mielestä saatu motivaatio varmaan kestä kauaa. Eikö liikunnan ilo ole se paras motivaattori?
T: kommentoija 38
Vierailija kirjoitti:
No hittolainen, paljonko sitä aikaa, rahaa, kauneushoitoa ja silikonia sitten tarvitaan, että on "oikea" fitnessmuija? Mä en kyllä näillä perusteilla ole fitness ollenkaan. Taidan palauttaa kisoista voitetut pokaalit XD
Onhan niitä jotain motivaatioteorioitakin ja eikö niiden mukaan motivaatio ole sisäsyntyistä. Ei toisten kuvista tai pahasta mielestä saatu motivaatio varmaan kestä kauaa. Eikö liikunnan ilo ole se paras motivaattori?
Liikunnan iloko ajaa kuvaamaan itseään seksikkäissä asennoissa vähissä vaatteissa ja esittelemään siten vähärasvaista kroppaansa, heruttamalla miehiä panemaan sitä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikunnan iloko ajaa kuvaamaan itseään seksikkäissä asennoissa vähissä vaatteissa ja esittelemään siten vähärasvaista kroppaansa, heruttamalla miehiä panemaan sitä? Ap
Kyllä taustalla voi olla myös huomion tarve tms, mutta siinäkin tapauksessa motivaatio tulee ulkoapäin eikä sitä hoocee-säkrifais-fitnessforevö-laifstailia jakseta kauaa. Sitten "paletaan loppuun" ja keksitään jotain muuta mitä hehkutetaan somessa. Harrastus mikä tuottaa iloa on yleensä pitkäkestoisempi.
38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taustalla voi olla myös huomion tarve tms, mutta siinäkin tapauksessa motivaatio tulee ulkoapäin eikä sitä hoocee-säkrifais-fitnessforevö-laifstailia jakseta kauaa. Sitten "paletaan loppuun" ja keksitään jotain muuta mitä hehkutetaan somessa. Harrastus mikä tuottaa iloa on yleensä pitkäkestoisempi.
38
Uskotko että seksin tarve ei ole kellään syy ja jos ei ole, miksi sitten kuvat olevat pane mua -tyylisiä? Ap
En usko, että monikaan panee instaseuraajiaan. Monihan nästä naisista on parisuhteessa instan ulkopuolella. Huomion ja hyväksynnän tarve ja halu olla "kuuluisa" on varmaan näissä herutteluissa taustalla ja seksikäillä kuvillahan näitä kaikkia saa. Voi päästä seiskajuoruihinkin jollain "Fitness-Ellin rohkeat kuvat"-otsikolla. Kukin tyylillään :)
Vierailija kirjoitti:
Minun miehenikin seuraa niitä.
Seuraisipa minunkin! Olisi jotain yhteistä puhuttavaa. Mutta ei, se vaan bongaa lintuja ja lukee jotain historian kirjoja. Ihan jäätävä kalkkis jo 31-vuotiaana.