Seuraan instagramissa useita fitnessnaisia ja ahdistun kun en ole yhtä hyvännäköinen!
Ne varmaan saavat useammin, enemmän ja monipuolisempaa seksiäkin, mistä olen vielä enemmän kateellinen.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä: Kampaajalla käyn 2 kk välein. Muita "kauneushoitoja" en käytä. Ja edellinen suhteenikin päättyi siihen, kun mies ei halunnut seksiä. Näin täällä instan ulkopuolisessa maailmassa.
T: 39
Kuinka usein nykyinen miehesi haluaa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap sinkku vai huonossa suhteessa? Jotenkin veikkaan jälkimmäistä. Ei se seksi muutu maagisesti sillä että kiristät rasvaprosenttiasi, joskaan täysi luovuttaminen ei toki hyvää tee sekään... Mut ei oo kyllä käynyt itsellä mielessäkään että nälkäisillä treeniin keskittyneillä fitnesspimuilla olisi jotenkin loistokas seksielämä :0
Jep. Tuntikausia salilla hinkkaamassa joka päivä tiukalla ruokavaliolla, ei siinä taida seksi kauheasti mielessä päällimmäisenä pyöriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se muiden kuolaaminen edistää sun elämää ja onnellisuutta? Mä taas oon onnellinen kun nykyään normaalipainoisena ja vähän vanhempana ei tartte jatkuvaan pelätä ahdistelijoita ja varoa ettei edes hymyile ettei joku tule tunnustamaan lempeään. Ihan oikeesti, not nice!
Ei tarvitsisi kärsiä seksuaalisesta turhautumisesta? Ap
No hitto laitat rahaa tiskiin ja laitat jonkun kovan luokan ammattilaisen tekemään sulle treeni- ja ruokaohjelman. Vai oletko tehnyt edes ilmaiseksi kaikkea mitä pystyt tavoitteen eteen? Oletko lukenut lihastohtorin kaikki relevantit blogipostaukset sekä hänen kirjansa? Oletko lukenut Utti Hietalan loistavat treeni- ja ravintoartikkelit sekä Q&A -videot? Itse en ole käynyt PT:n opissa, mutta erityisesti Hietalan juttujen ansiosta saan tuloksia.
Ei mulla ole aikaa käyttää tuntikausia päivässä treenaamiseen ja kauneudenhoitoon kuten fitnessnaisilla. Ap
Täh? Kolme tai neljä treeniä viikossa noin tunti kerrallaan, riittää jo hyvin treeniksi, jos on hyvin suunniteltu ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Minä en, vaan olen ihan tyytyväinen siihen että minulla on päätä vaan ei ulkonäköä :)
Mä oon taas iloinen, etten ole katkera kuten tuo kommentoija. Lisäksi ihmettelen mitä päätä sulla mahtaa olla, kun fiksut tietää että hyvä ulkonäkö ei sulje muita ominaisuuksia pois. Vaikka jotkut niin kovasti siihen luottaakin.
Ap, anteeksi, mutta: olet säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap hei. Suurinta osaa fitnessnaisista ei kisakauden ulkopuolella erota vaatteet päällä perusmammasta yhtään mitenkään. Siinä show-off -kunnossa ollaan muutama viikko vuodesta ja silloin ei dieetin takia paneta. Instan käyttäjillä on toki käytössään kuvakulmat, filtterit, kuvankäsittely ja uskomaton määrä energiaa laittaa omien kuviensa esittelyyn.
T: Fitnessmuija, jolla ei työn, perheen ja salin jälkeen paljoa jää mielenkiintoa instailla. Pitää ne fitspirationit saada ihan omasta nupista ja ei tarvi masennella turhaan.
Panettaako miestäsi aina, koska olet niin hyvännäköinen? Sehän tässä olennaisin kysymys on. Ja minkä verran saat kehuja ja huomiota muiltakin? Ap
Toki oma mies kehuu ja huomioi, muiden mahdolliset kehumiset koen vähän vaivaannuttaviksi. Yleensä vieraiden huomio on sellaista, että kysyy mitä lajia harrastat ja siitä ehkä tulee jotain keskustelua.
Nykyisen miehen kanssa sekstaillaan ihan se perus pari kertaa viikossa. Molemmilla aikaavievä työ ja treenit päälle niin usein ollaan väsyneitä :) Eksää lakkasi alun jälkeen seksi kiinnostamasta, ei siihen timmi kroppa auttanut. Enemmänkin häntä ehkä harmitti minun treenaamiseni.
Ja huomaathan, että moni instamuija kierrättää samoja dieetti- ja kisakuviaan parhaimmillaan vuodesta toiseen. Kisojen välillä jos haluaa kehittyä (ts. saada lisää lihasta oikeisiin paikkoihin) pitää painoa nostaa ja tuleehan sitä fläsääkin sitten samalla. Harvemmin vaan taidetaan näitä offikuvia esitellä somessa :)
T: 38 edelleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap hei. Suurinta osaa fitnessnaisista ei kisakauden ulkopuolella erota vaatteet päällä perusmammasta yhtään mitenkään. Siinä show-off -kunnossa ollaan muutama viikko vuodesta ja silloin ei dieetin takia paneta. Instan käyttäjillä on toki käytössään kuvakulmat, filtterit, kuvankäsittely ja uskomaton määrä energiaa laittaa omien kuviensa esittelyyn.
T: Fitnessmuija, jolla ei työn, perheen ja salin jälkeen paljoa jää mielenkiintoa instailla. Pitää ne fitspirationit saada ihan omasta nupista ja ei tarvi masennella turhaan.
Panettaako miestäsi aina, koska olet niin hyvännäköinen? Sehän tässä olennaisin kysymys on. Ja minkä verran saat kehuja ja huomiota muiltakin? Ap
Toki oma mies kehuu ja huomioi, muiden mahdolliset kehumiset koen vähän vaivaannuttaviksi. Yleensä vieraiden huomio on sellaista, että kysyy mitä lajia harrastat ja siitä ehkä tulee jotain keskustelua.
Nykyisen miehen kanssa sekstaillaan ihan se perus pari kertaa viikossa. Molemmilla aikaavievä työ ja treenit päälle niin usein ollaan väsyneitä :) Eksää lakkasi alun jälkeen seksi kiinnostamasta, ei siihen timmi kroppa auttanut. Enemmänkin häntä ehkä harmitti minun treenaamiseni.
Kumman aloitteesta ja tekeekö hän kaiken mitä seksissä haluat? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla jonkun terapian tarpeessa, etkä fitnesskropan. Seksuaaliterapeutti ehkä?
Ymmärräthän, että valtaosa ei ole mitään fitnessnaisia ja niitä silti "pannaan"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummankin, mutta useammin miehen. Kyllä tekee. Eiköhän näinole suurimmassa osassa onnellisia parisuhteita ihan harrastuksesta riippumatta :)
T:38
Fitnessnaisia on kiva katsoa, kun ovat tiukoissa trikoissa peput ja kamelinvarpaat anteliaasti esillä.
Kaunis kirjoitti:
Löysäpillu
Löysä maha ainakin. Läskiä tuntuu olevan sina ja ikuisesti mahassa, vaikka miten paljon treenaisin. Ap
Treenaat tai syöt siis väärin.
En käsitä treenikuvien lataamista jonnekin Instaan kaikkien toljoteltavaksi. Muutenkin jostakin treenaamisesta vouhottaminen antaa aika tyhjäpäisen kuvan. -mies
Kaunis kirjoitti:
Mitäs oot niin vitun ruma
Jos mulla olisi aikaa ja varaa panostaa ulkonäköön yhtä paljon kuin fitnessnaisilla, en olisi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ne varmaan saavat useammin, enemmän ja monipuolisempaa seksiäkin, mistä olen vielä enemmän kateellinen.
Anteeks mutta en käsitä miksi a) kukaan seuraa ketään missään somepalvelussa, ajatuskin seurattavana olosta ahdistaa b) miksi sinä seuraat ihmisiä joiden seuraaminen tekee sinulle pahaa olo? Oletko masokisti?
1. Ala treenata ja syödä itse samanlailla sekä ole kärsivällinen ja pitkäjänteinen, niin säkin saat samanlaisia tuloksia.
tai
2. Lopeta kyseisten ihmisten seuraaminen, elä omaa elämääsi ja lopeta ahdistuminen omasta ulkonäöstä. Itsensä ja ulkokuoren jatkuva vertailu toisiin ei tee hyvää kenenkään psyykeelle. Voin taata, että olet onnellisempi ja tyytyväisempi itseesi, jos et tuhlaa päivästäsi sekuntiakaan fitnessharrastajien kuvien katseluun. Turha kadehtia, kun on sulla varmasti monta muutakin tärkeämpää juttua elämässä, kuin näyttää mahdollisimman hyvältä bikinikuvissa ja esineellistää itsesi sosiaalisessa mediassa. Vai onko?
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on nätti fitnessnainen suoraan länsinaapurista Ruotsista. Anna Nyström. Seuraajiakin hänellä yli 3 miljoonaa, eli ihan mistään pikkujulkkiksesta ei ole kyse.
Tykkäysten perusteella sellainen pari miljoonaa ostettua seuraajaa.
Miehiä kielletään esineellistämästä naisia. Mutta ilmeisesti on ok, jos naiset esineellistävät itse itseään?
Mikähän logiikka tässä oli?
M36
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kielletään esineellistämästä naisia. Mutta ilmeisesti on ok, jos naiset esineellistävät itse itseään?
Mikähän logiikka tässä oli?
M36
Ovatko miehet lopettaneet naisten esineellistämisen, kun joku on sen av-palstalla kieltänyt? Ap