Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraan instagramissa useita fitnessnaisia ja ahdistun kun en ole yhtä hyvännäköinen!

Vierailija
06.10.2016 |

Ne varmaan saavat useammin, enemmän ja monipuolisempaa seksiäkin, mistä olen vielä enemmän kateellinen.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en, vaan olen ihan tyytyväinen siihen että minulla on päätä vaan ei ulkonäköä :)

Vierailija
2/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 jatkaa että toki kauniilla ihmisellä voi olla kumpaakin(ja onkin!), mutta jos pitäisi valita niin ehdottomasti otan ällin! 

Kahdehtimalla et kuitenkaan saa sitä mitä toisella on, joten kannattaa kehittää itsensä kehittämiseen omien resurssien puitteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehenikin seuraa niitä.

Vierailija
4/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, lakkaa seuraamasta, ei kannata tehdä asioita, jotka masentavat, varsinkaan kun ne eivät ole mitenkään välttämättömiä saati pakollisia.

Vierailija
5/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä hyvä ihminen seuraa niitä jos se sua ahdistaa. Sitä paitsi totuus kuvien takana voi olla jotain ihan muuta, mistäs sitä koskaan tietää. Ps. Sali on avoinna sinullekin.

Vierailija
6/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä hyvä ihminen seuraa niitä jos se sua ahdistaa. Sitä paitsi totuus kuvien takana voi olla jotain ihan muuta, mistäs sitä koskaan tietää. Ps. Sali on avoinna sinullekin.

Käyn salilla jo, mutta en vain saa samanlaisia tuloksia kuin seuraamani naiset. Ap

Vierailija
7/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka estää ap:tä lähtemästä salille?

Vierailija
8/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn salilla jo, mutta en vain saa samanlaisia tuloksia kuin seuraamani naiset. Ap

Ruokavalio tai treeni ei sitten natsaa. Ei ne tulokset kuukaudessa parissa synny.

Vierailija
9/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikuli

Vierailija
10/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka estää ap:tä lähtemästä salille?

Kuten sanoin jo, käyn salilla, olen käynyt jo vuosia, mutta en ole muuttunut fitnessnaiseksi jota kaikki kuolaavat. Ap

Vierailija
11/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se muiden kuolaaminen edistää sun elämää ja onnellisuutta? Mä taas oon onnellinen kun nykyään normaalipainoisena ja vähän vanhempana ei tartte jatkuvaan pelätä ahdistelijoita ja varoa ettei edes hymyile ettei joku tule tunnustamaan lempeään. Ihan oikeesti, not nice!

Vierailija
12/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se muiden kuolaaminen edistää sun elämää ja onnellisuutta? Mä taas oon onnellinen kun nykyään normaalipainoisena ja vähän vanhempana ei tartte jatkuvaan pelätä ahdistelijoita ja varoa ettei edes hymyile ettei joku tule tunnustamaan lempeään. Ihan oikeesti, not nice!

Ei tarvitsisi kärsiä seksuaalisesta turhautumisesta? Ap

Vierailija
13/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit käydä salilla seuraamatta fitness-naisia instassa.

Vierailija
14/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitten saisin fitspirationia?! Ap

Vierailija
15/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitten saisin fitspirationia?! Ap

Kutsutko sitä, että ahdistut heidän kuvistaan, fitspirationiksi?

Vierailija
16/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onse rankkaa 😂

17/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset jaksaat aina asettaa itselleen paineita ja kehittää uusiakin? "Fitness" naisena oleminen ei välttämättä ole kovinkaan hohdokasta olemista ja elämistä, ja siitä usein on terve olo ja urheilu kaukana...Ne kuvat ovat ylipäätään useimmiten otettu dieettivaiheessa ennen kisaa ja  kisojen aikana. Sen lisäksi yhtä julkaistua kuvaa voi olla 50 samassa asennossa otettuja eri valaistuksilla ja pienillä kulmaeroilla. Sitten vielä pientä kuvankäsittelyä päälle. Ja ne dieetit...vierestä katsonut sitä hulluutta ja siitä on ilo kaukana! Naiset aina löytää uusia painejuttuja itselleen toisien naisten asettamina, ennen oli missit ja niidet pituus&laihuus, nyt fitnessit ja lihakset+tiukkuus. Samaan aikaan miehet edelleen ovat vaan tykänneet naisista naisina....Ei täällä miesten  kaveripiireissä kadehdita fitnesspimun miestä vaan sitä jolla on hymyilevä ja ihana nainen joka tykkää miehestään! Mukavien ja ihastuttavien naisten miehillä on kevyt askel ja leveä hymy.

Mitä ulkonäköön tulee suhteessa seksiin niin omasta kokemuksesta mitä paremman näköinen nainen niin sitä jäykempää seksiä, vaikkakin yleistäen tässä. Joskus miettinyt onko ihminen liian kauan elämässään miettinyt miltä näyttää sen sijaan että miltä tuntuu...?

I rest my case.

Vierailija
18/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitsisi kärsiä seksuaalisesta turhautumisesta? Ap

No hitto laitat rahaa tiskiin ja laitat jonkun kovan luokan ammattilaisen tekemään sulle treeni- ja ruokaohjelman. Vai oletko tehnyt edes ilmaiseksi kaikkea mitä pystyt tavoitteen eteen? Oletko lukenut lihastohtorin kaikki relevantit blogipostaukset sekä hänen kirjansa? Oletko lukenut Utti Hietalan loistavat treeni- ja ravintoartikkelit sekä Q&A -videot? Itse en ole käynyt PT:n opissa, mutta erityisesti Hietalan juttujen ansiosta saan tuloksia.

Vierailija
19/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois kyl mahtavaa päästä kairaamaan semmosta treenattua.

Vierailija
20/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne varmaan saavat useammin, enemmän ja monipuolisempaa seksiäkin, mistä olen vielä enemmän kateellinen.

Mäkin katselen joskus ja mietin, kuinka ahdistavan paljon vaivaa tuohon kuntoon pääseminen joiltain edellyttää. Itse olen tyyliin vastaavassa kunnossa pelkästään sillä, että käyn kerran viikossa lenkillä ja treenaan kehonpainoilla omaksi ilokseni. Usein multa on kysyttykin, että olenko joku fitness-muija. Suoranainen naurunaihe minulle. Oikeastaan melkein loukkaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi