Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraan instagramissa useita fitnessnaisia ja ahdistun kun en ole yhtä hyvännäköinen!

Vierailija
06.10.2016 |

Ne varmaan saavat useammin, enemmän ja monipuolisempaa seksiäkin, mistä olen vielä enemmän kateellinen.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on nätti fitnessnainen suoraan länsinaapurista Ruotsista. Anna Nyström. Seuraajiakin hänellä yli 3 miljoonaa, eli ihan mistään pikkujulkkiksesta ei ole kyse.

https://www.instagram.com/annanystrom/

Vierailija
22/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä voit käydä salilla seuraamatta fitness-naisia instassa.

Mistä sitten saisin fitspirationia?! Ap

Kutsutko sitä, että ahdistut heidän kuvistaan, fitspirationiksi?

Ehkä nautin itsesäälistä? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se muiden kuolaaminen edistää sun elämää ja onnellisuutta? Mä taas oon onnellinen kun nykyään normaalipainoisena ja vähän vanhempana ei tartte jatkuvaan pelätä ahdistelijoita ja varoa ettei edes hymyile ettei joku tule tunnustamaan lempeään. Ihan oikeesti, not nice!

Ei tarvitsisi kärsiä seksuaalisesta turhautumisesta? Ap

No hitto laitat rahaa tiskiin ja laitat jonkun kovan luokan ammattilaisen tekemään sulle treeni- ja ruokaohjelman. Vai oletko tehnyt edes ilmaiseksi kaikkea mitä pystyt tavoitteen eteen? Oletko lukenut lihastohtorin kaikki relevantit blogipostaukset sekä hänen kirjansa? Oletko lukenut Utti Hietalan loistavat treeni- ja ravintoartikkelit sekä Q&A -videot? Itse en ole käynyt PT:n opissa, mutta erityisesti Hietalan juttujen ansiosta saan tuloksia.

Ei mulla ole aikaa käyttää tuntikausia päivässä treenaamiseen ja kauneudenhoitoon kuten fitnessnaisilla. Ap

Vierailija
24/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti nautit. Sittenhän kaikki on hyvin?

Vierailija
25/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tavallaan niin. Täytyykin etsiä lisää seurattavia, katsella niiden kuvia ja ajatella kuinka niitä pannaan joka päivä juuri kuten haluavat... ap

Vierailija
26/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tavallaan niin. Täytyykin etsiä lisää seurattavia, katsella niiden kuvia ja ajatella kuinka niitä pannaan joka päivä juuri kuten haluavat... ap

Jos se tekee sut onnelliseksi, niin tee niin! Jos ei, etsi jotain muuta sisältöä elämääsi.

Vierailija
27/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se muiden kuolaaminen edistää sun elämää ja onnellisuutta? Mä taas oon onnellinen kun nykyään normaalipainoisena ja vähän vanhempana ei tartte jatkuvaan pelätä ahdistelijoita ja varoa ettei edes hymyile ettei joku tule tunnustamaan lempeään. Ihan oikeesti, not nice!

No hitto laitat rahaa tiskiin ja laitat jonkun kovan luokan ammattilaisen tekemään sulle treeni- ja ruokaohjelman. Vai oletko tehnyt edes ilmaiseksi kaikkea mitä pystyt tavoitteen eteen? Oletko lukenut lihastohtorin kaikki relevantit blogipostaukset sekä hänen kirjansa? Oletko lukenut Utti Hietalan loistavat treeni- ja ravintoartikkelit sekä Q&A -videot? Itse en ole käynyt PT:n opissa, mutta erityisesti Hietalan juttujen ansiosta saan tuloksia.

Ei mulla ole aikaa käyttää tuntikausia päivässä treenaamiseen ja kauneudenhoitoon kuten fitnessnaisilla. Ap

Miksi sitten vertaat itseäsi heihin?

Vierailija
28/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli Henna Peltosen kuvia lehdessä. Onko se ns. fittnesmuija?

Vierailija
29/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten vertaat itseäsi heihin?

HYvä kysymys. Ehkä siksi, että ovat nykyajan ihailluimpia naisia. Ja saavat varmasti mitä haluavat miehiltä. Ap

Vierailija
30/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap sinkku vai huonossa suhteessa? Jotenkin veikkaan jälkimmäistä. Ei se seksi muutu maagisesti sillä että kiristät rasvaprosenttiasi, joskaan täysi luovuttaminen ei toki hyvää tee sekään... Mut ei oo kyllä käynyt itsellä mielessäkään että nälkäisillä treeniin keskittyneillä fitnesspimuilla olisi jotenkin loistokas seksielämä :0

Vierailija
31/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsetunto. Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän.

Vierailija
32/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä hyvä ihminen seuraa niitä jos se sua ahdistaa. Sitä paitsi totuus kuvien takana voi olla jotain ihan muuta, mistäs sitä koskaan tietää. Ps. Sali on avoinna sinullekin.

Käyn salilla jo, mutta en vain saa samanlaisia tuloksia kuin seuraamani naiset. Ap

Treeni, ravinto ja lepo kohdalleen, niin tuloksia tulee.

Vaikka olisit saanut geeniarpajaisissa tavallista paskemmat kortit tämän harrastuksen suhteen, niin fitness-kunto on täysin saavutettavissa eikä esim kovin kummoista lihasmassaa vaadi.

Jotku kehopuolen jutut tietysti asia erikseen.

Vierailija
33/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Neljä tunnin mittaista punttitreeniä viikkoon riittää 95%:iin potentiaalista oikein hyvin. Olettaen että homma ei ole neitimäistä läpsyttelyä. Kolmellakin saa oikein hyvin kehitystä aikaan.

Tuohon dietillä tarvittaessa muutama puolen tunnin aerobinen päälle ei todellakaan tarkoita tunteja joka päivä...

Ruokavalion kuntoon laittaminen taas ei ylimääräistä aikaa vie.

Jotenkin surkuhupaisaa, että heti kun joku toteaa, että tavoitteiden eteen tarttis nähdä vaivaa, niin alkaa hirmuinen ulina. Ajan puute on harvalle oikea ongelma, varsinkin jos on aikaa vollottaa av-palstalla. Silkka mukavuudenhalu sen sijaan on ongelma useimmille(AP:llekin).

Vierailija
34/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Sen kroppa on näin maallikon silmään täydellinen. Luulen että on kovasti miesten mieleen.

Vierailija
35/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Sen kroppa on näin maallikon silmään täydellinen. Luulen että on kovasti miesten mieleen.

Epäilemättä miehet tykkää kun silikonitissit roikkuu navassa asti. Onhan se täydellistä.

Vierailija
36/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Neljä tunnin mittaista punttitreeniä viikkoon riittää 95%:iin potentiaalista oikein hyvin. Olettaen että homma ei ole neitimäistä läpsyttelyä. Kolmellakin saa oikein hyvin kehitystä aikaan.

Tuohon dietillä tarvittaessa muutama puolen tunnin aerobinen päälle ei todellakaan tarkoita tunteja joka päivä...

Ruokavalion kuntoon laittaminen taas ei ylimääräistä aikaa vie.

Jotenkin surkuhupaisaa, että heti kun joku toteaa, että tavoitteiden eteen tarttis nähdä vaivaa, niin alkaa hirmuinen ulina. Ajan puute on harvalle oikea ongelma, varsinkin jos on aikaa vollottaa av-palstalla. Silkka mukavuudenhalu sen sijaan on ongelma useimmille(AP:llekin).

Käytän liikuntaan noin kuusi tuntia viikossa. Ei fitnessnaiseuteen riitä pelkkä treeni. He käyvät myös kauneushoidoissa säännölisesti jne. Siihen ei ole aikaa eikä varaa. Eikä silareihin. Ap

Vierailija
37/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilemättä miehet tykkää kun silikonitissit roikkuu navassa asti. Onhan se täydellistä.

Sehän on tosi sexy. Kyllä mulle kelpais jos sais.

M18.

Vierailija
39/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei. Suurinta osaa fitnessnaisista ei kisakauden ulkopuolella erota vaatteet päällä perusmammasta yhtään mitenkään. Siinä show-off -kunnossa ollaan muutama viikko vuodesta ja silloin ei dieetin takia paneta. Instan käyttäjillä on toki käytössään kuvakulmat, filtterit, kuvankäsittely ja uskomaton määrä energiaa laittaa omien kuviensa esittelyyn.

T: Fitnessmuija, jolla ei työn, perheen ja salin jälkeen paljoa jää mielenkiintoa instailla. Pitää ne fitspirationit saada ihan omasta nupista ja ei tarvi masennella turhaan.

Vierailija
40/83 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä: Kampaajalla käyn 2 kk välein. Muita "kauneushoitoja" en käytä. Ja edellinen suhteenikin päättyi siihen, kun mies ei halunnut seksiä. Näin täällä instan ulkopuolisessa maailmassa.

T: 39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän