Suomalaismiehet ovat haluttuja kumppaneita ulkomaan naisten keskuudessa
Keskimääräinen suomalaismies on pitkä, komea ja koulutettu skandinaavi. Monen ulkomaalaisen naisen unelmamies, kun mennään vähän tuonne etelämmäksi tai itään niin naisia alkaa kiinnostaa suomalaismies.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ikävä tosiasia suomalaiselle naisvihaaja sovinistille on, että suomalaiset naiset ovat markkina-arvoltaan paljon, paljon ylempänä kuin miehet.
Suomalaisesta naisestahan on kirjoitettu kirjakin: how to marry a finnish girl.
Katsokaa esim. kansallisuuksen tavalliset kasvot:
https://pmsol3.wordpress.com/2011/04/07/world-of-averages-europeave/
Suomalainen tavallinen nainen on yksi nätimpien joukossa kun taas suomalainen mies on tylsännäköinen ryssäpotta.
En kehuskelisi turkkilaisten rantapoikien patjana toimimisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko tästä jauhetaan? Viimeksi kysyin vastaavassa ketjussa miksei ulkomailla asuessa ikinä törmää ulkomaalaisen naisen kanssa naimisissa olevaan suomalaiseen mieheen, mutta suomalaisia naisia joilla on paikallinen puoliso on pilvin pimein ympäri maailmaa?
Yllättäen en saanut vastausta.
Koska te lompakkoloiset muutatte miehen perässä, miestä ei kiinnosta muuttaa lompakkoloisen vuoksi Suomeen. Lisäksi kuvittelette, että muuttaessanne ulkomaaseen ulkomaalaisen miehen kanssa, olette jotain ekstrauniikkia, hienoa ja kosmopoliittia. Toisin sanoen, lompakkoloisimisen lisäksi kuvittelette statuksenne nousevan vielä ekstrapistein ulkomailla asuessanne.
Ja ulkomailla asuvat mammat sitten itkevät palstalla, kun se elämä ulkomailla ei olekaan niin auvoisaa, ja synnyttämään tulette kuitenkin Suomeen. Suomalaisten veronmaksajien rahoilla.
Ja te miehet sitten tuotte ne lompakkoloist Suomeen missä me on helpompi rahattomana ja kielitaidottomana pitää hellan ja nyrkin välissä. Charming.
En muuten ole ikinä tavannut yhtäkään ulkosuomalaista naista joka olisi varta vasten matkustanut synnyttämään Suomeen.
Montakos hellan ja nyrkin välissä Suomessa täysin miehensä kotiorjana toimivaa ulkomaalaista naista tunnet henkilökohtaisesti?
Vai ihanko vaan mutuilet miesvihakiimassasi?
Miksi suomilompakkoloisnainen ei ole niin kiinnostava ulkomaalaiselle miehelle, että mies muuttaisi Suomeen?
No itseasiassa tein vuosia vapaaehtoistyötä naisten linjassa ja kyllä suomalaisten miesten ulkomaalaiset vaimot olivat aika isosti edustettuina.
Suomalainen kielitaitoinen, koulutettu ja itsenäinen nainen pärjää hyvin ulkomailla joten ei tarvitse muuttaa sen takia Suomeen. Sitäpaitsi ulkomaalaisen puolison on usein vaikea työllistyä Suomessa.
Mitenkäs ne nyt sitten kielitaidottomina puhuikin kanssasi kriisilinjalla?
Aika uskottavaa miesvihasatuilua. Ulkomaalaiset naiset kyllä työllistyvät Suomessa hyvinkin, verattuna tiettyjen maiden pakolaisiin, joita on huomattavasti enemmän.
Heikolla suomella/ englannilla useimmiten tai sitten venäjäksi. Joskus myös hieman kielitaitoisemman ystävän avustuksella.
Miten pakolaiset liittyvät tähän keskusteluun.
En vihaa miehiä.
Olet kehittelemässä suomalaismiesten ulkomaalaisista puolisoista jotain suurta uhri- ja ongelmaryhmää,
ihan vain miesvihaa lietsoaksesi.
En ole tuo kelle vastasit, mutta haluaisin huomauttaa, että sinä kyllä lietsot sitä miesvihaa ihan itse ja melko tehokkaastikin vänisemällä tällä palstalla päivät pitkät. Kyllä siinä alkaa niskakarvat nousta pystyyn kun miettii, että onkohan kaikki suomalaiset miehet samanlaisia kuin sinä...
Eli sinun mielestäsi miesvihan lietsominen ja ulkomaalaisten naisten suomalaismiesten mollaaminen on mielestäsi ihan ookoo ja suotavaa? Haepa sieltä Turkin rannalta itsellesi se mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimääräinen suomalaismies on pitkä, komea ja koulutettu skandinaavi. Monen ulkomaalaisen naisen unelmamies, kun mennään vähän tuonne etelämmäksi tai itään niin naisia alkaa kiinnostaa suomalaismies.
Kuulostavat ihan lompakkoloisilta, eikö niin?
Suomalainen nainen, joka odottaa miehen maksavan treffeillä, on pahempi lompakkoloinen etuoikeutettuna ihmisenä verrattuna naiseen, joka tietää mikä on homman nimi.
Voisitko tarkentaa mikä se homman nimi siis on? Ulkomailla about joka maassa hollantia lukuunottamatta nainen olettaa että mies maksaa ekoilla treffeillä kaiken. Suomalaiset naiset maksavat yleensä itse.
Huhuu?! Tarkennusta kaipaisin edelleen.
Suomalainen nainen ei maksa mitään itse. Tutustupa vaikka terveydenhuollon kustannuksien rakenteisiin ja käyttäjiin. Ennemmin rehellisesti hyötyvä ulkomaalainen nainen, kuin suomalainen palstamamma joka vaatii jopa sitä, että yhteiskunnan pitäisi maksaa palstamamman tamponit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko tästä jauhetaan? Viimeksi kysyin vastaavassa ketjussa miksei ulkomailla asuessa ikinä törmää ulkomaalaisen naisen kanssa naimisissa olevaan suomalaiseen mieheen, mutta suomalaisia naisia joilla on paikallinen puoliso on pilvin pimein ympäri maailmaa?
Yllättäen en saanut vastausta.
Koska te lompakkoloiset muutatte miehen perässä, miestä ei kiinnosta muuttaa lompakkoloisen vuoksi Suomeen. Lisäksi kuvittelette, että muuttaessanne ulkomaaseen ulkomaalaisen miehen kanssa, olette jotain ekstrauniikkia, hienoa ja kosmopoliittia. Toisin sanoen, lompakkoloisimisen lisäksi kuvittelette statuksenne nousevan vielä ekstrapistein ulkomailla asuessanne.
Ja ulkomailla asuvat mammat sitten itkevät palstalla, kun se elämä ulkomailla ei olekaan niin auvoisaa, ja synnyttämään tulette kuitenkin Suomeen. Suomalaisten veronmaksajien rahoilla.
Ja te miehet sitten tuotte ne lompakkoloist Suomeen missä me on helpompi rahattomana ja kielitaidottomana pitää hellan ja nyrkin välissä. Charming.
En muuten ole ikinä tavannut yhtäkään ulkosuomalaista naista joka olisi varta vasten matkustanut synnyttämään Suomeen.
Montakos hellan ja nyrkin välissä Suomessa täysin miehensä kotiorjana toimivaa ulkomaalaista naista tunnet henkilökohtaisesti?
Vai ihanko vaan mutuilet miesvihakiimassasi?
Miksi suomilompakkoloisnainen ei ole niin kiinnostava ulkomaalaiselle miehelle, että mies muuttaisi Suomeen?
No itseasiassa tein vuosia vapaaehtoistyötä naisten linjassa ja kyllä suomalaisten miesten ulkomaalaiset vaimot olivat aika isosti edustettuina.
Suomalainen kielitaitoinen, koulutettu ja itsenäinen nainen pärjää hyvin ulkomailla joten ei tarvitse muuttaa sen takia Suomeen. Sitäpaitsi ulkomaalaisen puolison on usein vaikea työllistyä Suomessa.
Mitenkäs ne nyt sitten kielitaidottomina puhuikin kanssasi kriisilinjalla?
Aika uskottavaa miesvihasatuilua. Ulkomaalaiset naiset kyllä työllistyvät Suomessa hyvinkin, verattuna tiettyjen maiden pakolaisiin, joita on huomattavasti enemmän.
Heikolla suomella/ englannilla useimmiten tai sitten venäjäksi. Joskus myös hieman kielitaitoisemman ystävän avustuksella.
Miten pakolaiset liittyvät tähän keskusteluun.
En vihaa miehiä.
Olet kehittelemässä suomalaismiesten ulkomaalaisista puolisoista jotain suurta uhri- ja ongelmaryhmää,
ihan vain miesvihaa lietsoaksesi.
En ole tuo kelle vastasit, mutta haluaisin huomauttaa, että sinä kyllä lietsot sitä miesvihaa ihan itse ja melko tehokkaastikin vänisemällä tällä palstalla päivät pitkät. Kyllä siinä alkaa niskakarvat nousta pystyyn kun miettii, että onkohan kaikki suomalaiset miehet samanlaisia kuin sinä...
Eli sinun mielestäsi miesvihan lietsominen ja ulkomaalaisten naisten suomalaismiesten mollaaminen on mielestäsi ihan ookoo ja suotavaa? Haepa sieltä Turkin rannalta itsellesi se mies.
Ei nyt kannattaisi olettaa mitään täällä anonyymissä netissä. Asiahan nyt sattuu olemaan niin, että olen itse puoliksi ulkomaalainen ja minulla on jo mies. Suomalainen mies -surprise! :D Hän ei jostain kumman syystä hengaile vauvapalstalla vihaamassa minkänmaalaisia naisia kuten sinä tunnut tekevän. Ja miesviha täällä kasvaa SINUN omien kommenttiesi vuoksi. Lopeta naisten vihaaminen ja turhanpäiväinen räksyttäminen, niin sinua (ja muitakin miehiä) voi taas kunnioittaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on haluttu kumppani ihan missä päin maailmaa tahansa. Suomalainen mies lähinnä kehitysmaissa, koska naiset siellä tarvitsevat elättäjän.
Muualla maailmassa ei tajuta että Suomessa on kaikki miehet valjastettu naisten hyysäämiseen verorahoilla. Miehet maksaa leijonanosan veroista ja sitten valtavan suuri osa verotuloista käytetään naisten hyysäämiseen ja tulonsiirtoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on haluttu kumppani ihan missä päin maailmaa tahansa. Suomalainen mies lähinnä kehitysmaissa, koska naiset siellä tarvitsevat elättäjän.
Muualla maailmassa ei tajuta että Suomessa on kaikki miehet valjastettu naisten hyysäämiseen verorahoilla. Miehet maksaa leijonanosan veroista ja sitten valtavan suuri osa verotuloista käytetään naisten hyysäämiseen ja tulonsiirtoihin.
Juuri näin. Naisen asema alkaa heikkenemään, kun alkaa säästöt muurahaistutkijoista yms. joutavat virastoissa aikaansa kuluttavat, joista enemmän haittaa, kuin hyötyä vientiyrityksille.
On tehty jopa kirja miten ulkomaalainen mies voi saada suomalaisen naisen. (Kädentaidot,talonrakennus...)
Vierailija kirjoitti:
On tehty jopa kirja miten ulkomaalainen mies voi saada suomalaisen naisen. (Kädentaidot,talonrakennus...)
Kuka helvetti edes haluaa juopon, mt-ongelmaisen suomalaisen feminismin pilaaman siiderivalaan?
Kiinalainen häirikköparturi ei taas tajua ettei ole seuraksi. Turhaan seurailee ja huutelee häirintäänsa. Sitten on nämä radiohelsinkiin soitetut häiriintäasiat miehen nimellä
Pahalta näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetti edes haluaa juopon, mt-ongelmaisen suomalaisen feminismin pilaaman siiderivalaan?
Joka kerta kun luen tämän kaltaisen kommentin, minun tulee paha mieli. Ei itseni takia, olen onnellisessa parisuhteessa hyvän suomalaisen miehen kanssa ja kasvattanut tasapainoisen pojan, jolla on jo oma perhe. Minulle tulee paha mieli aloittajan ja hänen kaltaistensa takia, jotka eivät kotoaan ole saaneet tuon parempaa naisen mallia.
Vierailija kirjoitti:
50% suomalaisista miehistä rumia, köyhiä tai molempia. Tohon vielä
Alko-ongelmat. Niin ovatpa ne tosi saaliita xD
Mä en ole ruma, en köyhä eikä mulla ole alkoholiongelmaa. Vaadin samaa mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun luen tämän kaltaisen kommentin, minun tulee paha mieli. Ei itseni takia, olen onnellisessa parisuhteessa hyvän suomalaisen miehen kanssa ja kasvattanut tasapainoisen pojan, jolla on jo oma perhe. Minulle tulee paha mieli aloittajan ja hänen kaltaistensa takia, jotka eivät kotoaan ole saaneet tuon parempaa naisen mallia.
Mikä sinua faktoissa harmittaa? Suomalaiset naiset ovat väkivaltaisia, juoppoja ja mielenterveysongelmaisia lompakkoloisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua faktoissa harmittaa? Suomalaiset naiset ovat väkivaltaisia, juoppoja ja mielenterveysongelmaisia lompakkoloisia.
Sinua jo kehotettiin lopettamaan turha räksytys. Olet kuin raivotautinen terrieri, räks, räks, räks. No elävässä elämässähän moiset rakit potkaistaan syrjään ja jatketaan. Sehän se taitaa harmittaakin. Räks, räks, räks... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua jo kehotettiin lopettamaan turha räksytys. Olet kuin raivotautinen terrieri, räks, räks, räks. No elävässä elämässähän moiset rakit potkaistaan syrjään ja jatketaan. Sehän se taitaa harmittaakin. Räks, räks, räks... :D
Antakaa sen purkaa pahaa oloaan. Minusta on ihan hyvä että sillä ja muilla kaltaisillaan on joku keino purkautua, olkoon se sitten Vauva -palsta.
Ap poistellut oikein urakalla kommentteja. Taitaa totuus satuttaa? Uhriutuminen ja itsesääli on pahin turn off miehessä. Osta matkalippu sambiaan ja mars matkaan. Sanoista teoiksi. Hopi hopi. On sitten yksi lassukka vähemmän palstalla itkemässä naisenpuutettaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap poistellut oikein urakalla kommentteja. Taitaa totuus satuttaa? Uhriutuminen ja itsesääli on pahin turn off miehessä. Osta matkalippu sambiaan ja mars matkaan. Sanoista teoiksi. Hopi hopi. On sitten yksi lassukka vähemmän palstalla itkemässä naisenpuutettaan.
Kuka on itkenyt naisenpuutettaan? Miksi otat henkilökohtaisesti sen, että suomalaista naista ihan oikeutetusti arvostellaan?
No mutta mahtava juttu AP! Siispä sinuakin odottaa jossain ihana ulkomaan nainen. Lähde nopeasti ottamaan omasi ja jätä meidät karvaiset siiderivalaat tänne suremaan. Melkein tulee ikävä. No mene nyt jo, hopi hopi! Mitä odotat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostavat ihan lompakkoloisilta, eikö niin?
Suomalainen nainen, joka odottaa miehen maksavan treffeillä, on pahempi lompakkoloinen etuoikeutettuna ihmisenä verrattuna naiseen, joka tietää mikä on homman nimi.
Kerro nyt meillekin, mikä sen homman nimi on ja missä maassa miehen ei odoteta maksavan treffeillä?
En voi kuvitella suurempaa turn offia kuin lassukka, itsesäälinen suomimies, joka vinkuu av-palstalla sitä, kun ei raukka kelpaa kenellekään, kääntäen asian naisten syyksi. Luuseri, katso peiliin ja kasva miehenä. 😂😂😂
Huhuu?! Tarkennusta kaipaisin edelleen.