Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaismiehet ovat haluttuja kumppaneita ulkomaan naisten keskuudessa

Vierailija
06.10.2016 |

Keskimääräinen suomalaismies on pitkä, komea ja koulutettu skandinaavi. Monen ulkomaalaisen naisen unelmamies, kun mennään vähän tuonne etelämmäksi tai itään niin naisia alkaa kiinnostaa suomalaismies.

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Moni kakku päältä kaunis. Valitettavasti ulkomaalaiset naiset eivät tiedä että todellisuudessa kyse on viinaanmenevistä mt-ongelmaisista tuppisuista. Siksihän tämä kotimaan menekki vähän tökkii, kun me tunnetaan tuote vähän pintaa syvemmältä täällä.

Vierailija
42/127 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtekääpä ulkomaille kaikki meihet jotka itkette että ette saa tarpeeksi arvostusta. Tervemenoa. Jotain keräystäkin voitaisiin ajatella, jos itsellänne ei ole rahaa matkalippuun.

Mun ehdotus taas on, että katkerat suomiakat voisi joskus edes miettiä, että onko kaikki suomalaismiehiin kohdistettu kritiikki ihan ansaittua ja onko muualla asiat paremmin. Ei ole aina niin, että mies on se jonka kuuluu toimia joka tilanteessa. Naisetkin voivat katsoa että toimivatko oikein ja reilusti.

Mitä me ollaan sulle velkaa? Ehkä voisit itse vähän miehistyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että, suomimiehet, jotka jäävät täällä ilman naista, saavat kehitysmaistakin vain ne, jotka ei muille kelpaa.

Sehän kertoo vain suomalaismiehen erityislaatuisesta jalomielisyydestä, joka jää suominaisilta aina huomaamatta.

Suomalaiset naiset etsivät suomalaisista miehistä pelkkiä vikoja ja sitten kertovat ne vielä miehille kovaan ääneen. Mm. tuostakin syystä minkä tahansa maan paskin muija on parempi kuin yksikään suomalainen autiomaavittu.

Vierailija
44/127 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen huomannut. Mieheni iski 26 vuotiaan ulkkiksen. Itse on 46v.

Vierailija
45/127 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskimääräinen suomalaismies on pitkä, komea ja koulutettu skandinaavi. Monen ulkomaalaisen naisen unelmamies, kun mennään vähän tuonne etelämmäksi tai itään niin naisia alkaa kiinnostaa suomalaismies.

Missä, missä näitä komeita pitkiä suomalaisia miehiä näkee?? Asun Helsingissä.

Turussa.

Helsinkiin tulee kaikki rumat miehet ja naiset tekemään uraa, kun pelkkä ulkonäkö ei riitä kumppanin löytämiseen.

Vierailija
46/127 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tilastojen valossa näyttää tosiaankin siltä, että suomalaiset miehet ovat kovastikin köyhien maiden naisten suosiossa. Ellei rikkaampia sitten ilmaannu. Näkeehän sen kun katsoo näitä suomimiesten ulkomaalaisia vaimoja, ei siinä ihan ole päästy kauneimmista valitsemaan, se kun tuntuu näille erityisesti ulkomailta vaimoja etsiville miehille olevan niin tärkeä asia.

Tavallaan, mutta tämä ei poissulje sitä, etteivätkö suomalaismiehet olisi myös länsimaisten naisten suosiossa. Suomessa kun on pariutumisikäisiä miehiä enemmän kuin naisia, joten osa miehistä joutuu valitsemaan moniongelmaisen suomalaisnaisen ja ok-ulkkarinaisen väliltä. Toisaalta tuossa tilastossa ei näy ulkomailla solmitut avioliitot, joten siinä ylikorostunee köyhemmästä maasta Suomeen tulevat naiset. Länsimaisen miehen voinee olettaa vaihtavan asuinmaatansa parisuhteen vuoksi naista helpommin, koska naisille oman maan sosiaalinen verkosto lienee tärkeämpää kuin miehelle.

Minun mielestäni ihminen on pariutumisikäinen niin pitkään kunnes tarvitsee edunvalvojaa.

Vierailija
47/127 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies on paras. Seuraavaksi esim. skotti, jenkki tai aussi. Mutta koskaan en ole ymmärtänyt näitä naisia, jotka roikkuvat tummatukkaisten ja -hipiäisten miesten kaulassa, varsinkin jos mies on täysi sovinisti tai hänen uskonnollinen kulttuurinsa alistaa naista. Olen aina pitänyt suomalaisista miehistä, heistä löytyvät ne parhaat. Toki eivät ihan kaikki etelän miehet ole sovinisteja tai alistajia, mutta kannattaa ottaa ajoissa selvää.

Sukulaiseni työkaveri (nainen)  on  mennyt  naimisiin tällaisen ulkomaan tuontimiehen kanssa jo kolmatta kertaa. Aina on epäonnistunut asioissaan ja samalla pankkitilit tyhjentyneet, kun on joutunut maksamaan miehen asunnon puolikkaastaan ulos. Ei saa minulta yhtään lohduttavaa sanaa. Ensimmäinen kerta menee vielä hölmöyden piikkiin, mutta kun tekee saman virheen kolmatta kertaa, kyse on neuroottisesta käyttäytymisestä.

Vierailija
48/127 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Moni kakku päältä kaunis. Valitettavasti ulkomaalaiset naiset eivät tiedä että todellisuudessa kyse on viinaanmenevistä mt-ongelmaisista tuppisuista. Siksihän tämä kotimaan menekki vähän tökkii, kun me tunnetaan tuote vähän pintaa syvemmältä täällä.

Ikään kuin suomalaiset naiset olisivat kasvaneet jossain eri kulttuurissa? Ihan yhtä sekaisin tekin olette ja mt-palvelut ovatkin eritoten naisten ahkerassa käytössä, mikä toki osaltaan johtuu naisten alemmasta kynnyksestä hakea apua.

Vierailija
49/127 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästäkin tuli tällainen vammainen sukupuolten sota, vaikka naisia ap ei haukkunut millään tavalla?

Vierailija
50/127 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan heti kun mahdollista mun ällöttävän puolijuopon suomimiehen vaikka miehisyyttä uhkuvaan irakilaiseen.

Vierailija
51/127 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on haluttu kumppani ihan missä päin maailmaa tahansa. Suomalainen mies lähinnä kehitysmaissa, koska naiset siellä tarvitsevat elättäjän.

Sinunkin viestistäsi käy hyvin ilmi kuinka ihana luonne keskimääräisellä suomalaisnaisella on. Kauankohan ulkkarimiehet jaksavat katsella suomalaista nälvijä-/vähättelijänaista. Ainakaan liitot eivät ole pitkäikäisiä suomalaisen naisen ja tänne muuttaneen ulkomaalaismiehen välillä.

Eikö totuutta saa sanoa? Ihan tuo selviää katselemalla ympärilleen. Tiedätkö mitkä liitot kariutuu helpoiten? Suomimies-thainainen. Ihan virallisen tilaston mukaan. Oma avioliittoni on kestänyt 22 v, eikä ole mitään merkkejä, että olisi loppumassa.

No laitapa se tilasto tähän. Minulla taasen on tunne, että kaakaonväristen poikien ja vanhempien suomalaisten naisten liitot ovat niitä lyhyimpiä

Vierailija
52/127 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästäkin tuli tällainen vammainen sukupuolten sota, vaikka naisia ap ei haukkunut millään tavalla?

Suomalainen nainen ei osaa vastaanottaa minkäänlaista negatiivistä palautetta, kritiikkiä tahi arvostelua. Sitä vain ei osata käsitellä, vaan puolustusmekanismi menee heti päälle ja aletaan syyttelemään muita.

Vierailija
53/127 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä, missä näitä komeita pitkiä suomalaisia miehiä näkee?? Asun Helsingissä.

Me on jo kaikki muutettu ulkomaahan.

Vierailija
54/127 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää osata lukea rivien välistä. AP vihjasi että suomalaiset naiset muka vaativat liikaa eivätkä arvosta maamme täydellisiä suomalaisia miehiä.

Vierailija
55/127 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätee myös naiseen. Etelän maissa saa paistatella vaaleana prinsessana. Suomen miehille suominaiset ovat vain rumia persejalkaisia maatuskoja.

Ei se suomihoron persjalkaisuus ja sellulliitti sillä katoa että matkustetaan lentokoneella toiselle puolelle maapalloa, Vai olenko ymmärtänyt nyt jotain väärin?

M51

vIIKON PARAS! rEPESIN TÄYSIN!

Taisi olla niin paras, että se viesti hävisikin mystisesti, mutta lainauksiin oli äkkipikaistuksissa unohdettu jättää.. No, totuus sattuu, heh heh

Vierailija
56/127 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdan heti kun mahdollista mun ällöttävän puolijuopon suomimiehen vaikka miehisyyttä uhkuvaan irakilaiseen.

Ai 160cm pygmiin? Hahha yks moukari mun karjalaisesta hauiksesta ja lähtee meh metin pää pyörimään.

Vierailija
57/127 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää osata lukea rivien välistä. AP vihjasi että suomalaiset naiset muka vaativat liikaa eivätkä arvosta maamme täydellisiä suomalaisia miehiä.

Ei sanonut, ei edes rivien välistä luettuna. Mikään aloituksessa ei liity suomalaisnaisiin. Siinä puhutaan suomalaisista miehistä ja ulkomaalaisten naisten kiinnostuksesta heitä kohtaan.  

Vierailija
58/127 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naulan kantaan.

Vierailija
59/127 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on haluttu kumppani ihan missä päin maailmaa tahansa. Suomalainen mies lähinnä kehitysmaissa, koska naiset siellä tarvitsevat elättäjän.

Kyllä suomalainen nainen on todella arvostettu saalis Turkin ja Gambian rantapojille, ja suomalaisen naisen helppous on kiirinyt jopa Australiaan asti.

Olen matkustellut eri puolilla eurooppaa ja olen ystävystynyt Espaniassa paikallisten gigoloiden kanssa. He pyysivät minua mukaansa viettämään iltaa naisten metsästyksen merkeissä. Tähän gigolo jengiin kuului espanialainen, italialainen, romanialainen ja serbi miehiä. Heillä oli pisteytys systeemi ja yhden kuukauden jälkeen eniten pisteitä saanut korjasi potin, yleensä noin 500€ summa. He kertoivat suomalaisten naisten olevan kaikista helpoimpia vain yhden pisteen arvoisia, heti perässä tuli britti naiset kahdella pisteellä ja sitten ruotsalaiset kolmella pisteellä. Suomalaiset naisethan pitävät venäläisiä naisia helppoina, kuitenkin näiden gigoloiden pisteytyksessä venäläisestä sai 8 pistettä. Olin hieman nolona tuosta suomalaisten naisten yhden pisteen arvosta ja he sanoivat, että se on kaikkialla tunnettua ja en minä sille mitään voi ja niinhän se on, että en voi, tyydyin vain naukkaamaan laadukkaasta viskistä huikan gigoloiden vieressä hirnuen kansani naisia.

Jaksoitpa kirjoittaa pitkän sadun. Pohjoismaalaiseen kulttuuriin kuuluu yhdenyönjutut, suurin osa ulkomaalaisista ihailee suomalaisten naisten itsenäistä asennetta seksiin -tuo kertoo siitä että naiset eivät ole täällä helppoja vaan vapaita. Satun tietämään että jos tarkastelemme mitä kansallisuutta ulkomaalaiset miehet arvostavat parisuhdemielessä korkealle niin suomalaisnainen on ihan kärjessä, suomalaisnaisen kanssa pariutunutta miestä pidetään hyvin onnekkaana.

Vierailija
60/127 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä olisi ihan hyvä jos kaikki toiseen suomalaiseen sukupuoleen katkeroituneet sinkut oikeasti lähtisivät sitä puolisoa hakemaan ulkomailta marinan sijaan, niin olisi kaikilla kivaa. Ei kai ne lentoliput niin paljoa maksa?

Menoliput Turkkiin ja muihin negridi/hiekkanegridimaihin ovat tolkuttoman kalliita. Liput sieltä tänne taas ovat halpoja. Siksi sen kultalutusen kannattaa muuttaa niistä maista Suomeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi