Suomalaismiehet ovat haluttuja kumppaneita ulkomaan naisten keskuudessa
Keskimääräinen suomalaismies on pitkä, komea ja koulutettu skandinaavi. Monen ulkomaalaisen naisen unelmamies, kun mennään vähän tuonne etelämmäksi tai itään niin naisia alkaa kiinnostaa suomalaismies.
Kommentit (127)
En ole pitkä enkä komea, mutta koulutettu ja työssäkäyvä. Suomalaisille naisille olen aina ollut ilmaa, mutta sain kivan eestinaisen. Arvostaa kovasti mitä teen ja sitä, että en juo. Kuulemma moni tuttu juo liikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on haluttu kumppani ihan missä päin maailmaa tahansa. Suomalainen mies lähinnä kehitysmaissa, koska naiset siellä tarvitsevat elättäjän.
Suomalaisten naisten tyypillisimmät ulkomaalaiset puolisot tulevat Turkista, Marokosta, Gambiasta ym. kehitysmaista josta nämä "miehet" lähtevät etsimään onneaan vauraaseen Suomeen (= loisimaan veronmaksajien piikkiin).
Suomalaisten miesten tyypillisimmät ulkomaalaiset puolisot tulevat puolestaan Venäjältä, Baltiasta, Thaimaasta ja Filippiineiltä ja tulevat Suomeen osaksi yhteiskuntaa (=työskentelemään, opiskelemaan, kasvattamaan lapsiaan).
Suomalaisten naisten ulkomaalaiset puolisot tulevat tavallisimmin Isosta Britanniasta, Yhdysvalloista ja Turkista.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on haluttu kumppani ihan missä päin maailmaa tahansa. Suomalainen mies lähinnä kehitysmaissa, koska naiset siellä tarvitsevat elättäjän.
Miksi sitten suomalaismiesten ulkonäölle tulee tosi paljon kehuja naisilta, jos menet vaikka jonnekin Brasiliaan?
Suomalainen mies on halutuin kumppani myös Suomessa. Suomalaisten miesten osuus suomalaisten naisten kumppanina on ylivoimaisesti suurin.
Ymmärrän, että tässä provokaatio. Arvostan oikeasti suomalaisia miehiä, jotka enimmäkseen ymmärtävät tasa-arvon merkityksen ja ovat kyllä myös ihan komeita.
Oma vaimo filippiineiltä ja olen erittäin tyytyväinen. Pesee pyykit. tiskaa tiskit, imuroi päivittäin. Eikä ole valittamista makuuhuoneen puolellakaan. Hän on vetreä ja nuori (29v) vaikka itse olen jo vanhempi mies (72v). Ikäero ei ole haitannut eikä kielimuuri.
Tapani
Lassukanhuutelija taas huutelemassa lassukkaa. Kuka on valittanut tässä ketjussa naisenpuutetta?
Todettu vain, että juurikin sinun kaltaisesi lehmät ovat epäkelpoa seurustelumatskua.