Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman pelastaisit palavasta talosta?

Vierailija
03.10.2016 |

Vain toisen ehtisit pelastaa, toinen kuolisi varmasti.

Kumman pelastaisit palavasta talosta?

Vaihtoehdot

Kommentit (821)

Vierailija
781/821 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisääntyjät kuvittelevat ihan aidosti että se heidän pershedelmänsä on jokaiselle muullekin ihmiselle maailman keskipiste.

Ei ole.

En rakasta teidän haisevia äpäröitänne.

En ala rakastamaan teidän rumaa vauvaanne vaikk mitä tekisitte.

Ei kukaan ala rakastamaan teidän paskapentuanne, jos kerrotte kuinka tappaisitte toisen piskin potkimalla.

Ei se toimi niin.

Siitähän tässä olikin kyse. Voi elämän kevät tätä älyn määrää.

Siitähän tässä nimenomaan ON kyse. Onko oma koirani rakkaampani ja tärkeämpi minulle, kuin jonkun toisen lapsi, johon ei ole minkäänlaista tunnesidettä.

Kyllä on. 

Ainostaan kaltaisillesi minätyypeille asia on noin, teille kenen maailmassa toisten surut ja tunteet ovat viimeinen kiinnostava asia.

Sääli miten joiltakin puuttuu täysin kyky ajatella muita kuin itseään.

Minulle olisi hyvin"helppo" hylätä koirani jos saisin tulipalossa pelastettua jonkin perheen nuoren lapsen.

Minä tyypit ovat niitä, jotka haluavat laittaa OMAT perheenjäsenensä toisten edelle. HUOMAA edelle! Minulle koirani on tasavertainen perheenjäsen, enkä kehtaisi mennä minäminäminä tyylillä vaatimaan, että sinun pitää laittaa minulle rakas koirani lapsesi edelle.

Sinä olet siis se minäminä tyyppi. MINÄ en ole vaatinut sinulta mitään uhrausta.

Vierailija
782/821 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisääntyjät kuvittelevat ihan aidosti että se heidän pershedelmänsä on jokaiselle muullekin ihmiselle maailman keskipiste.

Ei ole.

Ei kukaan ala rakastamaan teidän paskapentuanne, jos kerrotte kuinka tappaisitte toisen piskin potkimalla.

Ei se toimi niin.

Siitähän tässä nimenomaan ON kyse. Onko oma koirani rakkaampani ja tärkeämpi minulle, kuin jonkun toisen lapsi, johon ei ole minkäänlaista tunnesidettä.

Kyllä on. 

Ainostaan kaltaisillesi minätyypeille asia on noin, teille kenen maailmassa toisten surut ja tunteet ovat viimeinen kiinnostava asia.

Minulle olisi hyvin"helppo" hylätä koirani jos saisin tulipalossa pelastettua jonkin perheen nuoren lapsen.

Minä tyypit ovat niitä, jotka haluavat laittaa OMAT perheenjäsenensä toisten edelle. HUOMAA edelle! Minulle koirani on tasavertainen perheenjäsen, enkä kehtaisi mennä minäminäminä tyylillä vaatimaan, että sinun pitää laittaa minulle rakas koirani lapsesi edelle.

Sinä olet siis se minäminä tyyppi. MINÄ en ole vaatinut sinulta mitään uhrausta.

En minä ole mitään vaatinut, älä lue mitä siinä ei lue. Ainoastaan ihmettelen miksi joku ei tee niin ilman vaatimuksiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/821 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin tietää että joku olisi pelastanut koiransa eikä lastani niin arvatkaa mitä tekisin pelastajan koiralle.

Jospa itse pelastaisit sen 3-vuotiaasi ja huolehtisit hänestä ja jätät sit hoitoon vaan ihmisille, joille hän on prioriteetti numero yksi? Oisko ideaa?

Jos taas olet huolehtinut mutta itse ulkona jo talosta ja joku koiranpelastaja juoksee sisään pelastamaan koiraansa niin rouva on hyvä ja juoksee lapsensa perään sitten itsekin, eikä kilju pihalla, että "sinä ihmishirviö et pelastanut lastani". Pelasta itse tai huolehdi, että lapsi jää sellaisen seuraan, jolle lapsi on ykkösvaihtoehto hätätilanteessa.

Siis tilanne on kuviteltu. Et näköjään tajunnut.

Vierailija
784/821 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut koiran omistajat ovat hulluja. Eläin ei voi koskaan mennä ihmisen edelle.

Vierailija
785/821 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin tietää että joku olisi pelastanut koiransa eikä lastani niin arvatkaa mitä tekisin pelastajan koiralle.

Jospa itse pelastaisit sen 3-vuotiaasi ja huolehtisit hänestä ja jätät sit hoitoon vaan ihmisille, joille hän on prioriteetti numero yksi? Oisko ideaa?

Jos taas olet huolehtinut mutta itse ulkona jo talosta ja joku koiranpelastaja juoksee sisään pelastamaan koiraansa niin rouva on hyvä ja juoksee lapsensa perään sitten itsekin, eikä kilju pihalla, että "sinä ihmishirviö et pelastanut lastani". Pelasta itse tai huolehdi, että lapsi jää sellaisen seuraan, jolle lapsi on ykkösvaihtoehto hätätilanteessa.

Siis tilanne on kuviteltu. Et näköjään tajunnut.

Mun lainaaman viestin sisältö on, että #jos saisin tietää että joku olisi pelastanut koiransa eikä lastani niin arvatkaa mitä tekisin pelastajan koiralle."

Tästä jatkoin ajatusleikkiä, että jos kirjoittaja tilanteessa tekisi jotain pelastajan koiralle niin kirjoittajalle tämä vastaus.

Vierailija
786/821 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lasten omistajat ovat hulluja. Uusia saa aina. Elämä on kovaa.

Vierailija
787/821 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Ei se toimi niin.

Kyllä on. 

En minä ole mitään vaatinut, älä lue mitä siinä ei lue. Ainoastaan ihmettelen miksi joku ei tee niin ilman vaatimuksiakin.

Jatka sitten myös ihmettelyä miksi joku ei uhraa omaa lastaan minun koirani puolesta.

Minäkin vain ihmettelen, enkä vaadi mitään.

Vierailija
788/821 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täyttä paskahousuilua, jos ensin vaatii laittamaan oman läheisensä toisen läheisen edelle.

Kiemurtelua semantiikalla.

Vierailija
789/821 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kerran et vaadi, niin älä edes ehdota sellaista ;)

Vierailija
790/821 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa sekaisin huumeista olevat tyypit tietävät kumpi kannattaa pelastaa (kuvitteellisesta) tulipalosta. http://wnyt.com/news/michael-orchard-man-accused-of-stealing-dog-in-hal…

Vierailija
791/821 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koirani putoaisi avantoon, niin menisin auttamaan, mutta teidän takianne en henkeäni riskeeraisi, koska minulle ei ole teihin mitään tunnesidettä. 

Koirani on perheenjäseneni joita puolustan vaikka omalla hengelläni. 

Tietenkin pitää auttaa jos voi vaikkei tunnesidettä olisikaan, mutta kuvailemasi tilanne on ihan eri kuin aloituksessa (siihen ei liity valintaa kahden olennon välillä).

Oman koirani, en kenenkään toisen koiraa.

792/821 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani tietenkin. Pelastaisin mielummin vieraan koirankin kun vieraan lapsen. Eläimet on inhimillisempiä kuin ihmiset ja niillä on hyvä sydän. Samaa ei voi sanoa suuresta osasta ihmisistä. Ihmiset voisivat kuolla sukupuuttoon ja eläimet jäädä maapallolle niin maailma olisi parempi paikka.

793/821 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin vieraan lapsen.

Etenkin lapsen lähiomaisten suru olisi suuri ja haluaisin säästää heidät siltä.

Vierailija
794/821 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia on ihan turha miettiä.

Vierailija
795/821 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asioita ole Turha miettiä.

Mutta ihmisiä on maapollolla LIIKAA. 

Joten pelastaisin ensin koirani, se ei ole tehnyt eikä tule tekemään kenellekkään mitään pahaa pelkkää iloa, toisin kuin ihmiset.

Vierailija
796/821 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran aina. Vaikka ei olisi edes omani. Pidän koirista, vihaan lapsia. Helppo vastaus siis.

Vierailija
797/821 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat. Jos en ehtisi niin sitten kuoltais kaikki.

Vierailija
798/821 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Pitäähän ihmisillä, jotka on epäonnistuneet elämässä, olla joku väylä purkaa itseään. Sanovat pelastavansa koiran ja näin tuovat esiin että kuinka kurjaa on luuserielämä ja kuinka haluasivat kostaa tämän muille ihmisille.

Tulee halvemmaksi kuin että menisivät terapiaan veronmaksajien kustannuksella.

No niin seuraava. Annappa palaa kuinka se koira on tärkeämpi kuin ihminen!

Vierailija
799/821 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiran aina. Vaikka ei olisi edes omani. Pidän koirista, vihaan lapsia. Helppo vastaus siis.

Taisi elämän tuska helpottaa vähän?

Vierailija
800/821 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Pitäähän ihmisillä, jotka on epäonnistuneet elämässä, olla joku väylä purkaa itseään. Sanovat pelastavansa koiran ja näin tuovat esiin että kuinka kurjaa on luuserielämä ja kuinka haluasivat kostaa tämän muille ihmisille.

Tulee halvemmaksi kuin että menisivät terapiaan veronmaksajien kustannuksella.

No niin seuraava. Annappa palaa kuinka se koira on tärkeämpi kuin ihminen!

Kyllä mulle ihan oikeasti oma koira on tärkeämpi kuin joku vieras ihminen. Mä en missään tapauksessa jättäisi sitä pelastamatta. Yrittäisin pelastaa molemmat ja jos se ei onnistuisi niin sitten ei voi mitään. Jos nyt ihan rehellisen vastauksen haluat niin ikinä en voisi enää elää sen jälkeen etten olisi yrittänyt omaa lemmikkiäni pelastaa. Kukaan vieras ihminen ei ole niin tärkeä, ettenkö sitten voisi heittää henkeäni lemmikkiäni pelastaessa. 

Niin se nyt vaan menee. Vaikka lemmikki on eläin ja vähäinen eliniältään niin siihen muodostuu niin syvä side, ettei sitä vaan voi hylätä. Näin mulla. Joku toinen tekee ehkä toisenlaisen ratkaisun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan