Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötin keliaakikko anopilleni salaa venhä leivoksia ja vegaani ystäville ruokia joissa oli hienonnettua lihaa sekä takinassa oli kanan munaa! ×D

Vierailija
28.09.2016 |

Kaikki söivät hyvä ruokahalulla eivätkä kukaan saanut oireita ei edes keliakiikko anoppi kun hän tienyt että siinä on vehnää. Oli vartin meillä syömisen jälkeen eikä ainakaan sinä aikana saanut oireita eli luulotautia 😂😂😂😂😂😂😂😉😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onpa kiva meininki porvoossa

Vierailija
2/25 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5 vegaanit alas

Vierailija
4/25 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo ja niin sataan kertaan täältä luettu. Koitapa vajokki panostaa näihin juttuihin.

Vierailija
5/25 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no onpa kiva meininki porvoossa

Kun minä kävin viimeksi porvoossa grillasin leikkisästi isännän. Kyllä muita vieraita nauratti kun kuulivat popsineensa Arskan, olivat vielä kehuskelleet että onpa makoisaa sianniskaa!

Vierailija
6/25 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus leiponut vieraille spermakakkua ja räkäpiirakkaa. Kokin erikoiset. Ei kukaan ole tullut valittamaan vaan kaikki ovat syöneet hyvällä tuokahalulla.

Vierailija
7/25 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takinassa kanan munaa?

Hyvin sä vedät 😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
8/25 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän että keliaakikko saa gluteenista syövän? Mä en edes provoilisi tällä asialla.

Vierailija
9/25 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kerran juotin viinaa antabuskuurilla ollelle miehelleni.

Ei tullut mitään.

Eikä pähkinä ja kala-allergisille lapsillekaan tullut mitään vaikka pähkinäkuhaa syötin väkisin.

Allerkioita ei ole olemasskaan. Ovat vain erikoisuuden tavoittelua.

Vierailija
10/25 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesithän, että keliakiassa se maha kipu tulee vasta viiveellä? Monesti vasta seuraavana aamuna. Tiesithän, että gluteenille altistumisen jälkeen voi mennä kuukausia suolen ja suolen nukan korjaantumiseen? Ei mulla muuta.

Vierailija
11/25 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa tosta keliaakikolle salaa vehnän syötöstö pitäisi saada pahoinpitelytuomio. Olet vaurioittanut hänen suolistoaan jolla voi kestää jopa vuosi toipua. Olet myös loukannut vegaani"ystäviesi" itsemääräämisoikeutta ja vaikutat aika psykolta mutta vajulta paskanaamalta. Häpeä.

Vierailija
12/25 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö, että vehnäleivoksen syöminen aiheuttaa keliaakikolle suolistovauriot, joiden parantuminen vie monta viikkoa?

Vierailija
13/25 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vartin?? Juoksi varmaan teidän talon nurkalle paskalle kun lähti.

Vierailija
14/25 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö, että vehnäleivoksen syöminen aiheuttaa keliaakikolle suolistovauriot, joiden parantuminen vie monta viikkoa?

Ymmärrätkö, että se on keliaakikon ongelma eikä minun???

Vierailija
15/25 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on lapsellinen provo, jonka kirjoittaja varmaan luulee keliakiaa mielikuvituksen tuotteeksi, mutta tiedoksi täyspäisille, että vaikeasti keliaakikolle tuollainen saattaa olla hengenvaarallista. 

Vierailija
16/25 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkää nyt yrittäkö valehdella. Kyllä minä tiedän että juksaatte minua! Ei siitä mitään tule keliakiikolle !

Ap

Vierailija
17/25 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on lapsellinen provo, jonka kirjoittaja varmaan luulee keliakiaa mielikuvituksen tuotteeksi, mutta tiedoksi täyspäisille, että vaikeasti keliaakikolle tuollainen saattaa olla hengenvaarallista. 

Itse olet lapsellinen provo!!!!

Vierailija
18/25 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö, että se on keliaakikon ongelma eikä minun???

Kyllä ongelma minun nähdäkseni on sinulla, jos yrität tietoisesti huijata keliakiaa potevaa tietämättään syömään jotain vehnää.

Vierailija
19/25 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, paskapää.

Vierailija
20/25 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki söivät hyvä ruokahalulla eivätkä kukaan saanut oireita ei edes keliakiikko anoppi kun hän tienyt että siinä on vehnää. Oli vartin meillä syömisen jälkeen eikä ainakaan sinä aikana saanut oireita eli luulotautia 😂😂😂😂😂😂😂😉😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Älä valehtele. Sulla mitään anoppia tai ystäviä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme