Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötin keliaakikko anopilleni salaa venhä leivoksia ja vegaani ystäville ruokia joissa oli hienonnettua lihaa sekä takinassa oli kanan munaa! ×D

Vierailija
28.09.2016 |

Kaikki söivät hyvä ruokahalulla eivätkä kukaan saanut oireita ei edes keliakiikko anoppi kun hän tienyt että siinä on vehnää. Oli vartin meillä syömisen jälkeen eikä ainakaan sinä aikana saanut oireita eli luulotautia 😂😂😂😂😂😂😂😉😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki söivät hyvä ruokahalulla eivätkä kukaan saanut oireita ei edes keliakiikko anoppi kun hän tienyt että siinä on vehnää. Oli vartin meillä syömisen jälkeen eikä ainakaan sinä aikana saanut oireita eli luulotautia 😂😂😂😂😂😂😂😉😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Älä valehtele. Sulla mitään anoppia tai ystäviä ole.

Kyllä mulla on anoppi mutta hän eikä hänen poikansa tiedä sitä vielä. Aion iskeä kynteni häneen eli perjaatteessa next man ja next anoppi. Eivät ainakaan vielä exiä!

Ystäväni ovat minun yksi työkaverini joka on siis vegaani mutta puhun hänestä monikossa koska hänellä on monta sielua!

Ap

Vierailija
22/25 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanan munaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele. Sulla mitään anoppia tai ystäviä ole.

Kyllä mulla on anoppi mutta hän eikä hänen poikansa tiedä sitä vielä. Aion iskeä kynteni häneen eli perjaatteessa next man ja next anoppi. Eivät ainakaan vielä exiä!

Ystäväni ovat minun yksi työkaverini joka on siis vegaani mutta puhun hänestä monikossa koska hänellä on monta sielua!

Ap

Eiku persoonaa siis tarkotin!

Ap

Vierailija
24/25 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Mä sekotan aina mun ruokiin vähän koiran paskaa ja hyvin tuntuu kelpaavan. Pelkkää luulottelua ettei kakka muka maistu ihmisille. Lolololololollooo!!!!

Vierailija
25/25 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah haa haa 😀 Kiva kun mulla löytyy sielunsisko jostain! Itse laitoin koulun myyjäisiin tekemiin hillopulliin injektioruiskulla jokaiseen pikku tipan omaa mahlaani kasseistani joita olin viikon kehitellyt. Pullat meni kaupaksi kuin häkä!! 😃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi