Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyväksyä että oma "taso" on matala?

Vierailija
28.09.2016 |

Että en ole haluttava kumppani koska matala koulutustaso ja työttömyys. ja koska olen nainen näitä ei ehdi paremmin parantaa ennenkuin biologia estää lasten saamisen

n27

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtoseksi se onkin vastaus kaikkeen. Voi elämän kevät.

Kai sekin parempaa kuin olla täysin ilman mitään miessuhteita naisillekkin? Minä ainakin saan hetkellistä helpotusta huorista vaikka kuinka kumppanin puute vaivaa.

No esimerkiksi mulle ei kävis ollenkaan. 100 x mieluummin oma käsi kuin merkityksetöntä seksiä tuntemattoman tautipesäkkeen kanssa.

Niin en sitten tiedä tunteeko sitä kännistä yhden baari-illan naistakaan sen paremmin ja onko nyt välttämättä yhtään puhtaampi.

Vierailija
42/42 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei korkeakoulutuksesta, iloisuudesta tai edes hoikkuudesta (+ naisellisesta ulkonäöstä) ole mitään hyötyä ellei ole kaunis kasvoiltaan. Hyväksyin jo pari vuotta sitten oman tasoni mataluuden ja olen täten keskittynyt uraani sen sijaan, että itkisin sitä miksi vientini on ollut aina täysin olematonta.

T. 26-vuotias ikisinkku.

Kyllä seksiä ainakin saat vaikka et olisikaan kaunis. Yleensä miehille riittää seksiin jo se että on takamusta ja hoikka. Lisäksi naamaa voi kaunistaa laittautumalla. Eihän siinä mitään vikaa olisi kun ainahan naiset muokkaavat ulkonäköään laittautumalla.

Ei tilanteesi nyt niin pahalta vaikuta.

Millä perusteella oletat että sinä tietäisit minun asiani minua paremmin? Olen ikisinkku ja ollut parisuhteeton koko elämäni, koska suosio miesten keskuudessa 0. Tasoni on erittäin matala, koska en kelpaa miehille parisuhteeseen - siinähän matalasta tasosta juuri on kyse kun ei ole parisuhdemateriaalia ja naisena omaa tasoa voisi korkeintaan kohottaa kirurgisilla leikkauksilla, tosin nyt olen jo sen verran iäkäs etten siihen rumbaan enää lähde. Nuorempana olisin hyötynyt kauneusleikkauksista, mutta silloin ei olisi ollut vielä varaa.

Olen meikannut säännöllisesti 14-vuotiaasta asti ja edelleen meikkaan. Olen siinä erittäin taitava ja saanut kiitosta useampaan otteeseen miten kaunis meikki minulla on, mutta kasvojani ei koskaan kehuta :D Kokeilin kaikista epätoivoissani myös tinderiä, josta en päässyt kertaakaan treffeille. Kyllä mä sen ymmärrän kun ei oma naama riitä parisuhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla