Miten hyväksyä että oma "taso" on matala?
Että en ole haluttava kumppani koska matala koulutustaso ja työttömyys. ja koska olen nainen näitä ei ehdi paremmin parantaa ennenkuin biologia estää lasten saamisen
n27
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä oisit ihan haluttava, mutta itsellesi tuskin kelpaa vastaavissa asetelmissa oleva mies.
Sinulle riittää tieto, että nainen on 27-vuotias, matalasti koulutettu ja työtön, ja sen perusteella voit sanoa, että hän olisi ihan haluttava? Really? Jos et tuon enempää naiselta vaadi, niin miten ihmeessä olet vielä sinkku?
No ei noiden tietojen perusteella voi sanoa ettei olis haluttava. Oon sinkku koska en halua mennä töihin ja maksaa naisesta.
Väärin. Olet sinkku, koska olet nysvä, jolla ei ole omaa tahtoa. MIKÄ VAAN nainen käy, siis ihan oikeasti!? Hyi.
Siten että huomaa, että on paljon miehiäkin jotka ovat samalla tai alemmalla "tasolla" ja olisivat onnellisia saadessaan edes jonkun, ja joku heistä olisi varmaan onnessaan jos saisi juuri sinun kaltaisesi naisen. Ei muuta ku ettimään jos niin paljon kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisella koulutustaso ja työttömyys ei ole niin ratkaisevia tekijöitä kuin miehellä olisi. Enemmän kannattaa satsata ulkonäköön ja seksikkytteen.
Oletko työtön ja kouluttamaton nainen, kuten ap? Mikä oikeus sinulla on mitätöidä hänen ongelmiaan?
Ei tarvitsekaan hyväksyä. Jokaisella on oikeus arvostaa itseään ja pyrkiä kehittymään läpi elämän. AV:n "tasot" ei onneksi päde ihan oikeassa elämässä, jossa fiksut ihmiset pariutuu keskenään (yleensä) kestävissä suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisen tärkein ominaisuus on kauneus, kaikki muu on toissijaista. Jos nainen
ei ole kaunis, ei ole mitään miesten silmissä.
Päteehän se toisinkin päin näin.
Ei päde. Katso esim. Hjalliksen naamaa.
Ei naiset viehäty miehestä vaan hänen rahoistaan. Sama kuin atm kävisi huoratalossa ja määrittäisi tasonsa kovaksi koska saa seksiä hyvän/ok näköisiltä naisilta.
Se siis ei ole mahdollista että nainen voisi kiinnostua esim Hjalliksesta ihan sen luonteen ja ajatusten, ihan sen sisimmän takia? Että miehessä ei kerta kaikkiaan voi naista kiinnostaa mikään muu kuin ulkonäkö ja sen puuttuessa varallisuus?
No juurikin näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä oisit ihan haluttava, mutta itsellesi tuskin kelpaa vastaavissa asetelmissa oleva mies.
Sinulle riittää tieto, että nainen on 27-vuotias, matalasti koulutettu ja työtön, ja sen perusteella voit sanoa, että hän olisi ihan haluttava? Really? Jos et tuon enempää naiselta vaadi, niin miten ihmeessä olet vielä sinkku?
No ei noiden tietojen perusteella voi sanoa ettei olis haluttava. Oon sinkku koska en halua mennä töihin ja maksaa naisesta.
Väärin. Olet sinkku, koska olet nysvä, jolla ei ole omaa tahtoa. MIKÄ VAAN nainen käy, siis ihan oikeasti!? Hyi.
Ei ihan mikä vaan. Sinä esim vaikutat sen verran dorkalta, että en vaivautuisi, mutta noin muuten en mä nyt mitään ihmeitä vaatisi.
No ei ole pakko hyväksyä?
Olen itsekin matalasti koulutettu ja köyhään perheeseen syntynyt mutta tässä sitä ollaan naimisissa korkeasti koulutetun, varakkaan ja muutenkin ihanan miehen kanssa.
Tapailin muitakin menestyneitä, itseäni "tasokkaampia" miehiä ennen nykyisen tapaamista.
Omaa "matalaa tasoa" voi korottaa huomattavasti, jos aloitat uuden elämänasenteen: olet hymyileväinen ja pirteä persoona. Se on mielenkiintoista ja vie elämässä eteenpäin. Pitämällä yllä ajatusta, että olet "matalaa tasoa", sinä näyttäydyt kaikille kanssaihmisille "matalatasoisena". Nosta omanarvontuntoasi ja ole iloinen, niin olet viehättävä lähes kaikkien silmissä. Et sinä tarvitse sellaista miestä, joka haluaa korkeakoulutetun naisen.
Ihmisen taso on juuri niin korkea kuin hän itse haluaa sen olevan. Loppujen lopuksi pariutumisessa ei ole yhtä tiettyä järjestelmää, jonka perusteella ihmisten tasot määräytyvät. Pakkien saaminen ei tarkoita, että olet liian matalatasoinen pakkien antajille, vaan että he eivät ole loppujen lopuksi sinun arvoisiasi. Se nössöinkin ja ruminkin mies/nainen voi loistaa, jos heille antaa vain mahdollisuuden eikä vain lytätä entuudestaan maanrakoon. Sitä ei vain osata huomata, koska ihminen on laumaeläin ja mennään vain yleisen mielipiteen mukaan.
Totta kai ei pidä pariutua ihan kenen tahansa kanssa, mutta ihmiset, joiden kanssa lopulta klikkaa, voi löytyä ihan yllättävistäkin paikoista. Kaikki ei ole niin itsestäänselvää.
Aaw, muistan että yläasteella puhuttiin että ihmiset on jonkin "tasoisia". Luulen, että tuossa ajattelumallissa pysyttely on suurempi este toisten ihmisten aidolle kohtaamiselle. Kokeile vaikkapa lukea joku kirja tai pari.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen taso on juuri niin korkea kuin hän itse haluaa sen olevan. Loppujen lopuksi pariutumisessa ei ole yhtä tiettyä järjestelmää, jonka perusteella ihmisten tasot määräytyvät. Pakkien saaminen ei tarkoita, että olet liian matalatasoinen pakkien antajille, vaan että he eivät ole loppujen lopuksi sinun arvoisiasi. Se nössöinkin ja ruminkin mies/nainen voi loistaa, jos heille antaa vain mahdollisuuden eikä vain lytätä entuudestaan maanrakoon. Sitä ei vain osata huomata, koska ihminen on laumaeläin ja mennään vain yleisen mielipiteen mukaan.
Totta kai ei pidä pariutua ihan kenen tahansa kanssa, mutta ihmiset, joiden kanssa lopulta klikkaa, voi löytyä ihan yllättävistäkin paikoista. Kaikki ei ole niin itsestäänselvää.
Höpöpöpöpöppö
Ei korkeakoulutuksesta, iloisuudesta tai edes hoikkuudesta (+ naisellisesta ulkonäöstä) ole mitään hyötyä ellei ole kaunis kasvoiltaan. Hyväksyin jo pari vuotta sitten oman tasoni mataluuden ja olen täten keskittynyt uraani sen sijaan, että itkisin sitä miksi vientini on ollut aina täysin olematonta.
T. 26-vuotias ikisinkku.
Vierailija kirjoitti:
Ei korkeakoulutuksesta, iloisuudesta tai edes hoikkuudesta (+ naisellisesta ulkonäöstä) ole mitään hyötyä ellei ole kaunis kasvoiltaan. Hyväksyin jo pari vuotta sitten oman tasoni mataluuden ja olen täten keskittynyt uraani sen sijaan, että itkisin sitä miksi vientini on ollut aina täysin olematonta.
T. 26-vuotias ikisinkku.
Kyllä seksiä ainakin saat vaikka et olisikaan kaunis. Yleensä miehille riittää seksiin jo se että on takamusta ja hoikka. Lisäksi naamaa voi kaunistaa laittautumalla. Eihän siinä mitään vikaa olisi kun ainahan naiset muokkaavat ulkonäköään laittautumalla.
Ei tilanteesi nyt niin pahalta vaikuta.
Satsaa ulkonäön ja luonteen kehittämiseen. Ne määrittävät tasosi miesten silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Irtoseksi se onkin vastaus kaikkeen. Voi elämän kevät.
Kai sekin parempaa kuin olla täysin ilman mitään miessuhteita naisillekkin? Minä ainakin saan hetkellistä helpotusta huorista vaikka kuinka kumppanin puute vaivaa.
Älkää rekkautuko sinne nettideittisivuille, vaan olkaa aktiivisia ihan fyysisessä elämässä. Sillä saatte aitoja kohtaamisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sekin parempaa kuin olla täysin ilman mitään miessuhteita naisillekkin? Minä ainakin saan hetkellistä helpotusta huorista vaikka kuinka kumppanin puute vaivaa.
No esimerkiksi mulle ei kävis ollenkaan. 100 x mieluummin oma käsi kuin merkityksetöntä seksiä tuntemattoman tautipesäkkeen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän se on. Miesten mielestä kukaan nainen ei tiedä kelpaamattomuudesta tai yksinäisyydestä yhtään mitään, koska aina löytyy se mörrimöykky jolle nainen kelpaa kertapanoksi.
Muutenkin omituista, miesten mielestä irtoseksi ratkaisee tosiaan ihan kaikki ongelmat mutta silti irtoseksiä harrastavat naiset on pelkkiä l*tkia ja kaukana vaimomatskusta.
Joo, en edes yritä ymmärtää.
Se siis ei ole mahdollista että nainen voisi kiinnostua esim Hjalliksesta ihan sen luonteen ja ajatusten, ihan sen sisimmän takia? Että miehessä ei kerta kaikkiaan voi naista kiinnostaa mikään muu kuin ulkonäkö ja sen puuttuessa varallisuus?