Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffi-ilmoitus vs. todellisuus :(

Vierailija
28.09.2016 |

Miten ihmeessä miehet kehtaa antaa netissä itestään niin väärän kuvan? Esim. kerran treffasin tyypin joka kertoi olevansa pankissa johtavassa asemassa töissä, elämäntapaliikkuja ja sporttinen vartalo. No paikalle ilmestyi epävarman oloinen vatsakas heppu lököttävissä farkuissa ja linttaan astutuissa tennareissa. Ei herranjumala. Naamakuvan olin nähnyt, mutta sen ottamisesta oli ainakin 20 kiloa aikaa. Onko tuttu ilmiö?

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmetyttää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet valehtelevat tai 'värittävät', koska naisilla on nykyään niin tiukat kriteerit, että peruspertin treffeille pääsy jää haaveeksi jos on 100% rehellinen. Jos nainen ehtii ihastua niin siinä vaiheessa saa paljon anteeksi. Itse taistelin pitkään tätä toimintatapaa vastaan koska olen uskonut rehellisyyteen, mutta ikävä kyllä maailma ei enää palkitse rehellisyyttä.

ihmetyttää, koska se valhe paljastuu tavatessa. silloinhan tyyppi on vana typerä huijari. en tajua niitä huijareita lainkaan, en miehiä enkä naisia.

On helppo olla mustavalkoinen nettikirjoittelussa, mutta oletetetaan vaikkapa että menet treffeille miehen kanssa. Teillä on hauskaa ja sovitte hyvin yhteen...aika kuluu kuin siivillä. Jossain vaiheessa iltaa huomaat miehen hieman liioitelleen ammatillista menestystään. Lopetatko miehen tapailun? Tai  jos hän on esim. 5 cm lyhyempi kuin ilmoittamansa pituus? Niinpä.

Kyllä lopetan. Kerran mies mokasi pikkuisen hyvien ensitreffien lopulla ja tein saman tien päätöksen olla tapaamatta uudestaan. Vaikka meillä oli ollut kolmen tunnin mukavat ensitreffit. Miksikö? Koska niitä mukavia treffejä tulee muiden kanssa, ilman sitä yhtä mokaa. Ja jos jokin miehessä ärsyttää jo ensitapaamisella, miten paljon ärsytyksen aiheita löytyy kuukaudessa? Vuodessa?

Mikä moka? Kuulostaa aika armottomalta, jos ei mikään iso asia ole. Minäkin olen mielestäni mokaillut treffeillä ja hävennyt silmät päästäni ja toivonut, että toinen unohtaisi sen. Juuri tämän takia ne treffit ovatkin minulle tosi vaikeita, kun se moka voi tulla ihan koska tahansa. Olen siis nainen.

No mitäs luulet? Jos tein päätöksen olla tapaamatta enää siihen asti mukavalta tuntunutta miestä, niin mahtoiko olla kyse isosta vai pienestä asiasta?

Minä kysyin, mikä se moka oli? Tuossa aiemmassa viestissäsi sanoit, että mies mokasi pikkuisen ja nyt annat ymmärtää, että oli kyse jostain isosta asiasta. Siksi juuri kysyinkin, kun vähän nyt on ristiriidassa tämä sanomasi.

Vierailija
142/148 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tuttu. myös naiset sortuvat tähän. Facekavereita ei meinaa arjessa tunnistaa. :DD Ottaisivatpa kuvan niin kuin minä heidät arjessa näen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekee samaa. Face kuvissa ei atjessa tunnista. :DD

Vierailija
144/148 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan montakin parisuhdetta on syntynyt vaikka, lähdettiinkin alun perin tapaamaan paremman näköistä ihmistä. Nämä ihmiset haluavat vain päästä treffeille ja realistisella kuvalla he eivät pääsisi. Kyllä se juttelu voi sitten paljastaa, että onkin hyvä tyyppi kyseessä.

Tietysti jos kertoo profiilissa vaikka väärät pituudet ja painot, niin mennään jo liian pitkälle.

Vierailija
145/148 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan montakin parisuhdetta on syntynyt vaikka, lähdettiinkin alun perin tapaamaan paremman näköistä ihmistä. Nämä ihmiset haluavat vain päästä treffeille ja realistisella kuvalla he eivät pääsisi. Kyllä se juttelu voi sitten paljastaa, että onkin hyvä tyyppi kyseessä.

Tietysti jos kertoo profiilissa vaikka väärät pituudet ja painot, niin mennään jo liian pitkälle.

Painon valehtelu on kuitenkin pienempi vääryys kuin pituuden valehtelu. Paino voi nimittäin muuttua paljon lyhyelläkin aikavälillä, pituus taas ei heittelehdi vaan säilyy samana. Tietenkin jos valehtelee painonsa jollain 20 kilolla niin se on törkeää mutta ei sellaisen 5-10 kilon pyöristelyssä mitään pahaa ole.

Vierailija
146/148 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut ketjua. Voi olla, että jotkut miehet tietoisesti muuntelevat totuutta, mutta on olemassa myös ilmiö, että ne epäviehättävimmät miehet kuulevat olevansa todellisia hottibeibemagneetteja. He eivät kykene arvioimaan itseään realistisesti. Komeammilla miehillä sen sijaan on kykyä arvioida omaa ulkonäköä ja tasoa. Eli mitä rumempi nainen, sen komempaan mieheen kannattaa panostaa. Rumat miehet voi jättää odottamaan niitä megabeibejä.

Vierailija
147/148 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet valehtelevat tai 'värittävät', koska naisilla on nykyään niin tiukat kriteerit, että peruspertin treffeille pääsy jää haaveeksi jos on 100% rehellinen. Jos nainen ehtii ihastua niin siinä vaiheessa saa paljon anteeksi. Itse taistelin pitkään tätä toimintatapaa vastaan koska olen uskonut rehellisyyteen, mutta ikävä kyllä maailma ei enää palkitse rehellisyyttä.

Mistä asiasta valhetelemalla löysit sitten naisen?

Itse olen lopettanut tapailun ensimmäiseen kertaan, jos mies on valehdellut. En todellakaan aloittaisi suhdetta edes toisien deittien verran, jos alusta asti valehdellaan. Mitäköhän sitten jatkossa. O_o

Esimerkkinä voisi heittää vaikka koulutuksen tai ammatin. Pituuttakin voi värittää kunhan ei ahnehdi liikaa. Ihmisen on vaikea havaita 5-10 cm pituuseroja toisessa ihmisessä ilmoitettuun pituuteen verrattaessa ellei satu itse olemaan juuri samanpituinen tai hyvin lähellä.

Tottakai liian räikeät valheet tai piilottelut (esim. merkittävä ylipaino) huomaa heti ja sellaisia kannattaa yleensä välttää, mutta epätoivoinen ihminen tekee joskus epätoivoisia asioita.

Pituuden valehtelusta: treffikumppani oli lyhyempi kuin minä ja ihan uteliaisuudesta kysyin hänen pituutta. "175 cm", hän vastasi. Sen mittainen itsekin ja katsoin häntä alaspäin. Pituudella ei ole itselleni mitään merkitystä, mutta valehtelulla on.

Vierailija
148/148 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut ketjua. Voi olla, että jotkut miehet tietoisesti muuntelevat totuutta, mutta on olemassa myös ilmiö, että ne epäviehättävimmät miehet kuulevat olevansa todellisia hottibeibemagneetteja. He eivät kykene arvioimaan itseään realistisesti. Komeammilla miehillä sen sijaan on kykyä arvioida omaa ulkonäköä ja tasoa. Eli mitä rumempi nainen, sen komempaan mieheen kannattaa panostaa. Rumat miehet voi jättää odottamaan niitä megabeibejä.

Rumat miehet eivät todellakaan luule tuollaista, miehet määrittävät oman tasonsa naismenestyksensä peusteella -jos hottibeibe huolii miehen, mies olettaa olevansa samantasoinen, jos hottibeibe taas torjuu miehen, mies tiedostaa olevansa naista huonotasoisempi mitä tulee ulkonäköön. Naiset käyttävät samaa logiikkaa, ainoa ongelma on että naiset määrittävät oman tasonsa pelkästään yhden yön juttujen perusteella ja sitten ihmetellään kun ne komeat panomiehet eivät huolikaan seurustelusuhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme